tehát az egyszerű ember ezt szűre le:
Mind1, hogy 10 millás büdösnagyterepjáród, vagy 10 rongyos papírautótrabantod van, ha hülye vagy a vezetéshez, a hideg víz ugyanúgy csúszni fog...
tanúság: Ne mássz fára ha nem tudsz úszni, mert el fog ütni a villamos.
az indukciós jeladós ABS tényleg nem, de 2008-as fejlesztésű Ford Kuga esetén már bőven magnetorezisztív jeladót használnak, az meg minden fordulatszámon működik
Az ABS 5-8km/h alatt már nem dolgozik.
Az emelkedő tetején meg a Driver beleállt a fékbe és onnan mattot adott magának.
Le kellett volna szállnia a fékről és akkor(nagyjából)kormányozható lett volna a termék,így valamennyire irányítható lett volna a visszavonulás.
Esélye az út szélén lett volna a havas részen.(persze innen a billentyűzet mögül sokkal könnyebb jól csinálni)
Egyébként nem a sofőrön nevettem jót,hanem a "közönségen".
A Totalcar oldalán van fent,próbáld meg onnan megnyitni.(érdemes)
nemnyitotta meg most, de ez a havon lefele csúszó blokkoló kerekű teepjáró kell legyen. Ezt láttam bent a melóhelyen péntek d.u. 2 kérdés merült ekkor fel bennünk:
1, motorfékkel abszolválható lett volna?
2, ABS hol volt? Mér áltak a kerekek? Hátrafele nem lenne ABS, vagy nem járt a motor?
Ill. volt még kérdés a miért kapott jogsit, miértnem trabantot vezet, stb., de ezek költői kérdések maradtak.
Arra gondoltam hogy mivel dieselt akar indítani nem lenne(adott esetben)célszerű a 72 vagy 100Ah-ás bazinagy indítóáramú akksi mellé akasztani egy 44/55Ah körüli kisebbet mert nem sok értelme lenne(mint írta két gyengébbet)
Ha meg mind a kettő halványan tartja az energiát akkor meg reggel megy majd az egymásra mutogatás indítás helyett.
Szopogatják egymást
A 7végén megcsinálom a regenerátort, már egy hete megvan minden hozzá, csak munkásra sikerült ez a hét, nem volt időm. Van itt egy xar akku, azzal tesztelem, használ-e. Ha jó és műxik, elküldöm neked a cuccot, jáccá vele, és ha kész, majd visszaküldöd. Kis doboz, fél kiló lesz az egész, kicsit kezdetleges, de nem ez a lényeges.
Tök mind1 a kapacitás, nyugodtan összekötheti őket... ha így át tudja vészelni ezt a pár hideg hetet, vagy addig, amíg nem lesz egy jó akksi.
Más a szitu, ha az 1ik cellazárlatos, mert akkó bezony a jót is leszívja. De ha csak lecsökkent a kapacitásuk...akkor OK.
Mind1, hogy 10 millás büdösnagyterepjáród, vagy 10 rongyos papírautótrabantod van, ha hülye vagy a vezetéshez, a hideg víz ugyanúgy csúszni fog...
tanúság: Ne mássz fára ha nem tudsz úszni, mert el fog ütni a villamos.
Az emelkedő tetején meg a Driver beleállt a fékbe és onnan mattot adott magának.
Le kellett volna szállnia a fékről és akkor(nagyjából)kormányozható lett volna a termék,így valamennyire irányítható lett volna a visszavonulás.
Esélye az út szélén lett volna a havas részen.(persze innen a billentyűzet mögül sokkal könnyebb jól csinálni)
Egyébként nem a sofőrön nevettem jót,hanem a "közönségen".
A Totalcar oldalán van fent,próbáld meg onnan megnyitni.(érdemes)
1, motorfékkel abszolválható lett volna?
2, ABS hol volt? Mér áltak a kerekek? Hátrafele nem lenne ABS, vagy nem járt a motor?
Ill. volt még kérdés a miért kapott jogsit, miértnem trabantot vezet, stb., de ezek költői kérdések maradtak.
http://rohej.hu/video.php?kod=...
Egy ki tavalyi egyveleg
Ha meg mind a kettő halványan tartja az energiát akkor meg reggel megy majd az egymásra mutogatás indítás helyett.
Vidi 5-ös
A 7végén megcsinálom a regenerátort, már egy hete megvan minden hozzá, csak munkásra sikerült ez a hét, nem volt időm. Van itt egy xar akku, azzal tesztelem, használ-e. Ha jó és műxik, elküldöm neked a cuccot, jáccá vele, és ha kész, majd visszaküldöd. Kis doboz, fél kiló lesz az egész, kicsit kezdetleges, de nem ez a lényeges.
Más a szitu, ha az 1ik cellazárlatos, mert akkó bezony a jót is leszívja. De ha csak lecsökkent a kapacitásuk...akkor OK.
http://belsoseg.blog.hu/2010/0...