Töltöttem a mozot akkuján a hét elején. A többiek aszitték kicsípte a szeme a hideeg azért könyezik... esküszöm várom, hogy át kelljen vinni a mocit az új helyére. Érdekes lesz 8 km. minusz fokokban. Asszem Gyula fog még hasonlót. neki tán műszizik (vagy műszakizott) a moci.
Nekem meg pont a letisztult, egyszerű vonalak tetszenek, útálom a fröccsöntött műanyag csicsákat, csilivili krómmal. Legyen minél puritánabb, de tudjon mindent, és jó minőségű legyen. Az e90 hihetetlenül masszív, precíz, sok autóm volt, van összehasonlítási alap.
Épp tegnapelőtt hólapátolás közben ránéztem a motoromra, és azon gondolkoztam, ebből egyhamar nem lesz motorozás
Úgy éreztem, mintha egy éve nem ültem volna rajta, pedig jó 2 hónapja még kergettem, és a márc-ápr is hol van még...
Úgyhogy a motorról még beszélni sem érdemes
de legalább felfelé ívelő a tendencia én is ezen dolgozom most, bár BMW-t nem veszek akkor sem, okádék a műszerfala, pedig műszaki színvonalban tetszik
Hát azon nem sok irigyelni való van ugyanis általában a korral jár.
Épp e beszélgetés kapcsán gondolkoztam rajta, hogy 28 évesen egy 10 éves Wartburgom volt, akkor indítottam a vállalkozásom, és eleinte vonaton (!) hordtam a számítógépeket, és nagyon kellett valami autó.
Aztán hipp-hopp 12 munkával eltöltött év (nekem és az asszonynak is), és máris vehettünk egy 1 éves BMW-t . Ez ma egy értelmiségi házaspárnak a karrier... de hülyék vagyunk, mert bodzatermeléssel hamarabb meg lett volna a terepjáró.
de neeemmm. Az tényleg jó. Bár minden autó jó, ha a gazda szereti, vagy legalább elviseli. De egyébkéntis. Motor kell bele... Mind1, hogy autó traktor, űrhajó... esetleg FZR...
Na szóval: 240-ért ment el nem hivatalos 1,8 karbis blokkal de hozzáigazítva a forgalmihoz, üzembentartóival. Teszem hozzá hogy alig 1 éves fényezéssel és kasztnizással, szeret gazdától, Rieger spoiler szettel, Recaro ülésekkel, toronymerevítővel, gyári ültető szettel, mert a komám külföldön dolgozik. De: van még a csapatban 1 hasonló 520i 150LE, szintén tűzpiros friss kasztnizással és fényezéssel, a fiam 2,5 évesen BMW fan, nekem idáig csak 4 db E21 volt, de lesz még mert az az igazi SZERELEM
ja monnyuk motorban filóztam azon hogy azért egy új motor 5-10évet elmegy normál használat mellett, akkor azért az nem lehet oylan rossz, meg minden reggel indul, nincsenek a régi verdákkal való cinkek, hoyg jaj kerékcsapágy, lánc, gyertyapipa, generátot, önindító miegymás. mondjuk nekem ilyne középutam van mindenből, mer ta kocsim is 10éves, az fzr is elég régi de nem romos, szal eldöcögnek. Érdekes a fiattal ilyesztgettek nagyon, de az is hibátlanul megy, a kisfzr-ről meg jobb nem is beszélni mit kaptam hogy iylne szar oylan szar egy iylen kismotor, és csak megy csak megy. Gondolkoztam hogy ha jobban állok mi aj obb, beletenni iegyben sok pénzt egy újjabba, vagy úgy menni a régivel, hogy ha bármi van megcsináltatom és kész.
mégvalami. A csigazabáló kocsikról megvan a véleményem, bár abban is voltak nagyon jól sikerült konstrukciók, pl. a 19-es Renault. (ez nem tény, hogy szar a francia, hanem az én véleményem. Tudom, olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra ) De, mégis több a jólsikerült gép a japánoknál, és a németeknél. SZerintem....
690 km-el egy H Astra kombit felhajtottam Pestre ebrecenből, meg vissza. Új autó létére egy r.szar volt. Ültem olyan fél éves volvóban, hogy azt mondtam, itt leélném az életem... Azthiszem nem pontosítottam a dolgokat. Nem vennék olcsó új autót. Drága, komoly új autóra meg sajnos sohasem lesz pénzem. Ez van. A "cserbenhagyni" pedig az én fogalmazásomban azt jelenti, hogy valahol megáll, és nem megy. A nem indult el oka pedig főként, hogy rossz az akkumulátor. Ettől függetlenül inkább nem veszek új autót, nem nekem való. Annak fel sem merem nyitni a gépház tetejét. Nekem bejön, hogy néha bütykölni kell.
Ennek így nem sok értelme. Neked van szerencsére egy jó autód.
De a statisztika mást mond, és én inkább annak hiszek. A franciák minden megbízhatósági statisztika végén vannak, a japók az eleje felé, a németek meg legelöl, bizony... néhány éve még japó uralom volt, de már az a múlté. http://totalcar.hu/magazin/koz... itt érdemes olvasgatni.
Üdv mindenkinek!
Nem sokszor írok a fórumba, de azért általában nyomon követem az eseményeket.
Most nem tudom kihagyni hogy ne írjak egy két szót!
Szóval nekem is "szar" francia kocsim van, egy 1996-os Renault 19 1.4 benzin és kiválóan működik mióta nálam van (7 év), és az sem elhanyagolható hogy nem rozsdál!
Annyit a "naaagy" német márkákrol, hogy húztam már vele 6 éves rohadó opelt, és a szembe szomszéd gyereknek a golfjához is hoztam már alkatrészt vele egy párszor!
Persze ezt mindenki maga dönt el, és tapasztalat, meggyőződés kérdése hogy mit válszt, de én egy német márkára se cserélném le a jóóó kis röncsit! Mondjuk egy jó volvonak nem mondanék nemet
Tapasztalatom szerint az autó ügyben általában ugyse értenek egyet az emberek....dehát ugyis mindenki azt szereti ami bevált neki.
Egy biztos: A Yamaha az ász!
Már nem de furi, nem olyan mint régen.
Az abs nagyon hamar visszadolgozik.
holnap megyek egy szegedet, ha nem törik össze, megnézem.
És mindenkinek köszönöm a segítséget.
És beesik még a pedál?Nem tudom milyen a kézi,nem csináltam még olyat!Nézd meg a kocsi alatt,hogy hol megy megy a kötél,van-e rajta állító csavar!Ha nincs szét kell szedni a belsőt és ott lesz a pedálnál!Hivatalosan a kötél kilazításával kell az egészet kezdeni!Ha nem akkor van rá esély,hogy fékezésnél a hátsó elöbb fog fogni mint az első!Az meg télen nem az igazi!
Sziasztok! Nekem egy 17 éves Golf 3 van,ami 1,4-es benzines ,de.király gép!Elötte csak BMW volt,mondjuk nem sok (2),de a Zsírosabb fajtából.750i-e32,535i-e34.Imádtam őket ezek voltak a mindeneim!De hát nőnek a gyerekek,és a ZSÉÉ nem lesz több,megváltam tőlük.A kis Golf nagyon oké járgány,nekünk maximálisan megfelel.Az elején az volt fura ,hogy az elosztófedél+rotor 1000ft-ba került,és a polcról levették.A BMW elosztófedél 17000/db amiből 2 kellet+2rotor 13000-ért mindez utángyártott(750i-e32) na itt történt az hogy az értékrendem megváltozott! Ha lenne rá sem vennék még1szer ilyen járgányt!De viszont vennék egy FZR 1000 ha megtehetném! De talán majd 1-szer.Addig is csinosítgatom a kis 250-est.
Úgy éreztem, mintha egy éve nem ültem volna rajta, pedig jó 2 hónapja még kergettem, és a márc-ápr is hol van még...
Úgyhogy a motorról még beszélni sem érdemes
Épp e beszélgetés kapcsán gondolkoztam rajta, hogy 28 évesen egy 10 éves Wartburgom volt, akkor indítottam a vállalkozásom, és eleinte vonaton (!) hordtam a számítógépeket, és nagyon kellett valami autó.
Aztán hipp-hopp 12 munkával eltöltött év (nekem és az asszonynak is), és máris vehettünk egy 1 éves BMW-t . Ez ma egy értelmiségi házaspárnak a karrier... de hülyék vagyunk, mert bodzatermeléssel hamarabb meg lett volna a terepjáró.
Nemrég volt olyan pótolhatatlan tagunk aki el is hagyott minket emiatt(a nevére viszont nem emlékszem)
A Ha.hu-n van egy külföldi papíros 139e-ért abból át lehetne rakni mindent ami kellhet bele.
Egyébként betege vagyok a régi hidrós Citroeneknek is(DS,CX,XM)az újabbak már
Holnap mikor akarsz Szegedre menni?
Ugyanitt BMVW e34, E30, E21 alkatrésezek eladók
De a statisztika mást mond, és én inkább annak hiszek. A franciák minden megbízhatósági statisztika végén vannak, a japók az eleje felé, a németek meg legelöl, bizony... néhány éve még japó uralom volt, de már az a múlté.
http://totalcar.hu/magazin/koz... itt érdemes olvasgatni.
Nem sokszor írok a fórumba, de azért általában nyomon követem az eseményeket.
Most nem tudom kihagyni hogy ne írjak egy két szót!
Szóval nekem is "szar" francia kocsim van, egy 1996-os Renault 19 1.4 benzin és kiválóan működik mióta nálam van (7 év), és az sem elhanyagolható hogy nem rozsdál!
Annyit a "naaagy" német márkákrol, hogy húztam már vele 6 éves rohadó opelt, és a szembe szomszéd gyereknek a golfjához is hoztam már alkatrészt vele egy párszor!
Persze ezt mindenki maga dönt el, és tapasztalat, meggyőződés kérdése hogy mit válszt, de én egy német márkára se cserélném le a jóóó kis röncsit! Mondjuk egy jó volvonak nem mondanék nemet
Tapasztalatom szerint az autó ügyben általában ugyse értenek egyet az emberek....dehát ugyis mindenki azt szereti ami bevált neki.
Egy biztos: A Yamaha az ász!
Az abs nagyon hamar visszadolgozik.
holnap megyek egy szegedet, ha nem törik össze, megnézem.
És mindenkinek köszönöm a segítséget.