Basszus hogy írjam le hogy érthető is legyen?
Szóval:mivel tűgörgős csapágyakról van szó,ezért amikor berakod a helyükre akkor a görgők külső felülete felfekszik a lengővilla csapágyfészkébe ha betolod a tengelyt.
Viszont amíg csak a csapágyakat raktad be,addig a görgők "belógnak" a tengely útjába,ezért ha ütnéd akkor a tengellyel kitolnád a csapágyat.
Zsírozd be a helyükön a csapágyakat a lengővillában és ügyesen az ujjaddal(tudod hogy )kend körbe őket hogy a zsír a lengővillacsapágyhely falához tapassza a görgőket.
Ekkor a tengely útját egyengetve ügyesen és óvatosan(no kalapács!) szépen betolod a tengelyt,ügyelve hogy a görgők a helyükön maradjanak.
Ennél értelmesebben most éjszakásból felébredve nem tudom leírni.
Bocs ha megzavarom az ünnepi hangulatot, de én mostis még a motort rakom, raknám össze! Hogy a retekben kell beletenni a lengővillába az átmenő tengelyeket. A csapágyakba simán belemegy a tengely amikor kint vannak, de hogy beleraktam a csapágyat, így nem megy át rajta, akárhogy nyomom. Ütni nem akartam, mert gondoltam valami oka csak van, hogy szorul. A képen látható tengelyről, meg az alsó kicsiről, ami a telóhoz megy.
Nekem egy haverom hozott Németből még régen, én vittem vámoltatni meg vizsgára. Neki nem volt jogsija. Jó volt vele menni...jó kis motor...volt asszem turbos is.
apámnak volt ilyen, simán eljárnék vele. de tény hogy am ostani melóhoz meg amúgy is egy 4-500as robesz lenne jó, és mellé valami vicces akár csak pályára.
Ha megveszed, érdekelne előben... Talira elhozod majd?
SZurkolunk !
nekem nem zséém. Csak mutattam, hátha. De, ezek szerint Zsolti már intézkedik.
Boldog, békés Karácsonyt kívánok Mindannyiótoknak! A jövő évi kívánságokkal még várjunk pár napot
Szóval:mivel tűgörgős csapágyakról van szó,ezért amikor berakod a helyükre akkor a görgők külső felülete felfekszik a lengővilla csapágyfészkébe ha betolod a tengelyt.
Viszont amíg csak a csapágyakat raktad be,addig a görgők "belógnak" a tengely útjába,ezért ha ütnéd akkor a tengellyel kitolnád a csapágyat.
Zsírozd be a helyükön a csapágyakat a lengővillában és ügyesen az ujjaddal(tudod hogy )kend körbe őket hogy a zsír a lengővillacsapágyhely falához tapassza a görgőket.
Ekkor a tengely útját egyengetve ügyesen és óvatosan(no kalapács!) szépen betolod a tengelyt,ügyelve hogy a görgők a helyükön maradjanak.
Ennél értelmesebben most éjszakásból felébredve nem tudom leírni.
Jövőre meg egy talit kell szervezni.