hát ez nem lehet igaz! Kicsi a világ. Mondjuk eléggé ismerős volt az amikor írtad, h te festetted le kékre a lengőkart.. és az enyém is kék volt.
Na akkor visszaköszön a kezeid alól kiadott alkatrészbrigád.
Hát azt kell, h mondjam, elég papisan megy, erő van benne, jól veszi a fordulatot mindenhol, hidegben is indult elsőre, és rendesen ki is forog. Habár csak 3-asban huzattam ki 13-ig még mielőtt betoltam szerelőhöz. Szóval a blokk csodás, alul a blokk segge ereszti kicsit az olajat, most elvileg épp szét van szedve, remélem nem találunk semmi más gondot belül a blokkban.
Viszont ami a többit illeti... hát hadd fogalmazzak úgy, h amilyen megoldásokat találtam rajta, az egyszerűen újraírja bennem, és gyökeresen megreformálta a gányolásról alkotott fogalmamat. de talán ezt tükrözi az ára is a motornak. ;)
próbálom minél olcsóbban megúszni én is, de műszakilag nem engedek semmiből, fő a biztonság. Első fék jóformán nem volt rajta, ami nem a féknyergek hibájából fakadt, hanem abból, h nem hozzávaló fékkar meg felső munkahenger volt rajta(és persze, h betét se volt már rajta). De nem bíztam a véletlenre, új fékek beszerzésében Bagoly uraság segített.
Szerencsére a többi vázelem, és a futómű a felnikkel együtt remek állapotban vannak, kopó alkatrészek kellenek majd rá természetesen, meg még egy két finomság: lámpamaszk, km óra.
Szilveszterre a blokk a vázban lesz, és rajta a kerekekkel.
Hálám ezúton is érje utol Bambit, mert nagyon sokat segített minden eddigi motoromnál, és szintén az ő kezei alatt művelődik a mostani is.
Megvan még, 1 csóka volt, aztán annyi. Nem lehet most eladni semmit De kezd beindulni a szerviz, lehet nem is kell eladni. Vagy megyek ciprusra melózni, akkor el kell adni, majd kialakul
azért volt olyan ismerős
Xuan, akkor egy nagyon bika géped van, azt a blokkot én szereltem, új benne a 2. fokozat és egy DynoJet Stage I is van a karbiban. Le ne fosd a bokádat, ha majd leforgatod rendesen mert lép nagyot!
Csak nem képzeled hogy egy ilyen (nekem)drága csizmát felhúzok és ebben kimegyek ilyen időben?
Inkább fagyjon le a lábam egy szál zokniban!Még az sem biztos hogy tavasszal fel merem venni jó időben,nemhogy most!(sohasem volt még ilyen szép és igazi motoroscsizmám )
Egyébként megvételkor felpróbáltam pár tiritarka sportcsizmát is de basszus abban olyan volt sétálni mintha gömbölyű lenne a talpa!(meg hát nem vagyok én csillagharcos vagy mi a túró )
Na akkor felhívom a szerelőt, h ne bontsa szét az egész blokkkot, csak ott, ahol kell! :D
De akkor ez azt jelenti, h a hengerek, dugók, hajtókarok, főtengely prima állapotban vannak? szelepek, vezérműdolgok?
Na akkor visszaköszön a kezeid alól kiadott alkatrészbrigád.
Hát azt kell, h mondjam, elég papisan megy, erő van benne, jól veszi a fordulatot mindenhol, hidegben is indult elsőre, és rendesen ki is forog. Habár csak 3-asban huzattam ki 13-ig még mielőtt betoltam szerelőhöz. Szóval a blokk csodás, alul a blokk segge ereszti kicsit az olajat, most elvileg épp szét van szedve, remélem nem találunk semmi más gondot belül a blokkban.
Viszont ami a többit illeti... hát hadd fogalmazzak úgy, h amilyen megoldásokat találtam rajta, az egyszerűen újraírja bennem, és gyökeresen megreformálta a gányolásról alkotott fogalmamat. de talán ezt tükrözi az ára is a motornak. ;)
próbálom minél olcsóbban megúszni én is, de műszakilag nem engedek semmiből, fő a biztonság. Első fék jóformán nem volt rajta, ami nem a féknyergek hibájából fakadt, hanem abból, h nem hozzávaló fékkar meg felső munkahenger volt rajta(és persze, h betét se volt már rajta). De nem bíztam a véletlenre, új fékek beszerzésében Bagoly uraság segített.
Szerencsére a többi vázelem, és a futómű a felnikkel együtt remek állapotban vannak, kopó alkatrészek kellenek majd rá természetesen, meg még egy két finomság: lámpamaszk, km óra.
Szilveszterre a blokk a vázban lesz, és rajta a kerekekkel.
Hálám ezúton is érje utol Bambit, mert nagyon sokat segített minden eddigi motoromnál, és szintén az ő kezei alatt művelődik a mostani is.
Xuan, akkor egy nagyon bika géped van, azt a blokkot én szereltem, új benne a 2. fokozat és egy DynoJet Stage I is van a karbiban. Le ne fosd a bokádat, ha majd leforgatod rendesen mert lép nagyot!
Én sosem mernék ilyen bátor lenni hogy megvegyek egy ilyet!
(nem ér felhozni a Camarót )
Csak nem képzeled hogy egy ilyen (nekem)drága csizmát felhúzok és ebben kimegyek ilyen időben?
Inkább fagyjon le a lábam egy szál zokniban!Még az sem biztos hogy tavasszal fel merem venni jó időben,nemhogy most!(sohasem volt még ilyen szép és igazi motoroscsizmám )
Egyébként megvételkor felpróbáltam pár tiritarka sportcsizmát is de basszus abban olyan volt sétálni mintha gömbölyű lenne a talpa!(meg hát nem vagyok én csillagharcos vagy mi a túró )