Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hmm. az jó.
Hát b@sszák meg akkor. Nem, hogy motort nem nyertem, még polót se. Pedig annyira megérdemeltem volna
Ha nem is motoron de quadon igen!
Délután 2- től nyomtuk este 1/2 9-ig. Nem mondom hogy nem volt hideg de fellegeltünk 1 liter pálinkát páran, így OK volt a hőmérséklet.
én is decemberbe vettem. tavaly. + 16 fok volt, és esett az eső.
Másnap már motoroztam, mert nem esett.
Nekem is decemberben lett meg az első új nagygépem 1ETZ 250 tárcsafékes fordmérős 21000 ft-ért.Még kesztyűre sem maradt,és az előszobában lakott.
Jaja..Én is valamikor olyan tájban persze télen sikerült megvenni első komolyabb motort és persze rögtön el kellett vinni vizsgáztatni, -12 fokban. Hát azt nem felejtem el soha.
Én, mikor még az ántivilágban 83ban megkaptam a Simson S51B-met, -8 fok volt, de nem érdekelt igazán...mentem, és madarat lehetett volna velem fogatni, egy évet vártam (spóroltam, kunyeráltam) rá, mire lett nehezen, akkor is pult alól.
tegnap reggel egy szimós csóka előzgette a kocsikat. Szerintem már nem él...
Én csak láttam! Az is borzasztó volt,szegény motoros táviratosok
(postások).Dolgoztam én is 2.5 évig náluk,elég volt!(igaz 23 éve)
bringával. az nem gyenge... Motoron ült ma valaki?
Na, bátrak?
Most érkeztem haza!Bringával járok melózni,ma iszonyat hideg van!
Hú a nemjóját....kint voltam, rápillantottam a higanyra: -10 fok....egy pillanatra ledermedtem
Szia,a legfontosabb a két első féktárcsa az kellene nagyon.
simán. nagy hidegbe? Úgyse sok nap van egy télben amikor -8 -10 fok van napközben. max vagy 3 hét.
az még belefér.
mint a Tigrist a fronton....
Pedig a 80'-as években a merci diesel után a citroen volt a király, a haver öreg CX-e még indul ahogy kell rengeteg km-rel benne....sajnos azóta elfelejtettek dieselt gyártani illetve másoktól veszik át a motorokat.....
2 óránként kimész beindítod
citroen berlingo 1.9 D
9 éves most megy a kicsi felső tagozatba...
milyen kocsi? vegyél olaszt inkább
egyébként a 2 ünnep közéig kék kihúznija. Utána kint lakok a saját kecómba fűtött garázzsal. Ott ilyen gondom elvben nem lesz. Max, ha a melóhelyen áll sokat, akkor lehet gebasz. De nem ugyanaz 1 éjjel 12 órája a ház előtt, mint 1 nappal 8 órája a melóhely előtt.
tudja a franc. aszongya szerelő, az izzítás faszányos. Hiba máshol. A legdurvább, hogy az előző kocsim, az 1,6-os kettes dízel golf öcsém segge alatt pöccre indul a -12-ben is úgy, hogy kint aludt a döglött akksi, mert a blokknak annyi is elég volt, hogy 2-t fordított... Énmeg a viszonylag fiatal kocsival szívok mint a torkosborz.
Tamás,megkaptad a postám?
Nekem van egy pár alkatrészem 600-hoz!
Mi kell hozzá?
mondjuk ebben a geci hidegben nekem is lassabban tekeri az első reggeli indításnál.. meg 5 km mire bemelegszik, ettő vagyiok ki. tegyek akár ennek a modern autónak is a hűteje elé széélfogót?
Különben én elég sokat használtam, 16 éve vagyok fuvarozó és előtte 10 évig cégeknél sofőr rengeteg hulladéknál hulladékabb(sajátok közt is bőven) kis és nagykocsikkal.......sajnos van tapasztalat....