Ladában anno én is használtam, de a öreg dízeljeimnél nem működött. Mondjuk, annak már vagy 10 éve, hogy olyan dízelem volt, ami nem indult. Biztos fejlődtek a sprék is azóta
Sajna, legtöbb esetben csak a gépmunka (fúrás-gyűrűzés) segít, mert ugye a kompresszió a legfontosabb.
Nem akarok vitatkozni, de a spricnis dolgok a dieselnél hatékonyak igazán.......annak nem is kell gyújtás viszont biztos, hogy beindítja ha megfelelően alkalmazzák, de az is igaz, hogy néhány hidegindítózás után hengerfejes lesz, mondjuk attól még sokáig elmegy csak a víz szintjét kell sűrűn ellenőrizni.....a legjobb ha lánggyertyát épít be az ember egy öregebb gépbe, azzal indul a legkönnyebben.....a MAN vagy az AVIA-é elég könnyen kivitelezhető.....persze egy 3.5T-ban nincs értelme na és persze a legkímélőbb ha vízmelegítő kerül bele....persze ahhoz kell 220 a parkolóban.....
Sajna öreg fáradt dízellel ilyen -10ben nem sokat tehecc
Ahogy írták, fontos a jó izzítógyertya (mind!), kéne kompresszió, meg jó állapotú csúcsok, meg fullos akksi, meg meleg garázs.
Ebből a izzító meg az akksi viszonylag 1szerű, a többi pézes.
Akksin sokat segít, ha töltöd, és közben indítás előtt egy lavór forró vízben áll bent a meleg szobában. Induláskor beledobod, és mehet.
A spicnis sprék dízelnél nem hatékonyak annyira, mert ugye ott nincs szikra. Annyi benzint meg ne rakjál bele, lerontja a dízelolaj cetánszámát, és rosszul gyullad, igaz, nem dermed le. 2-3%-nyi petróleum jobb, de ebben a geci hidegben tankold inkább a drágább olajat, megtérül a kevesebb xopásban.
Plusz meg kell nézni az önindítót, tekeri-e elég gyorsan, az szokott szorulni, meg a kefehídnál esik 1-2V, amitől máris lassabban forog.
Milyen jármű? Ha 15 évnél fiatalabb japán akkor csak egy kis spricc ha európai akkor először kis spricc, ha nem indul azokba lehet többet is fújni. Lerobbantani csak húzással lehet a hengerfejet miközben nyomja az ember mínt állat.....IFA-nál volt a bokorban a hengerfej ilyen akció után
én olyan autókat motorokat szoktam indítani vele, amik nem akarnak indulni. Pl levegős dízel, ha nem lehet felhúzni a gázolajat előtte, vagy ilyesmi. az, hogy minden reggel hideguindítóval induljak elég tré Jók az izzítógyertyák? Áramot is vesznek föl? Mert az nem elég, hogy újak
Bagoly ! Inkább huhogjál.. Szerinted mit akarok? Hidegben indítani? dehogyis... Hová gondolsz....
Baszik indulni ez dízel vacak, aho kék próbálkozni vele...
Valakinek ötlet?
Ízzítok 3x, van a tankban 10 % benzin, és mégis reszelni kell vagy 3-4 percig mire indul. Pedig az akkum is elég gány. Most is itt a melóhelyen a konyhában töltődik.
Sziasztok,kis segítséget kérnék,ha valakinek infója van arról hogy valahol bontanak FZR 600 és 1000-est kérlek benneteket szóljatok mert nagyon kéne pár alkatrész. Köszönöm
Én még régen Trabiba fújkáltam és el kell mondjam,hogy jó!
Csak vigyázni kellett,mert indít,közben fúj és időben leállít fújás,mert elszáll a hengerfej
De komolyan,szerintem okés.
Sajna, legtöbb esetben csak a gépmunka (fúrás-gyűrűzés) segít, mert ugye a kompresszió a legfontosabb.
Ahogy írták, fontos a jó izzítógyertya (mind!), kéne kompresszió, meg jó állapotú csúcsok, meg fullos akksi, meg meleg garázs.
Ebből a izzító meg az akksi viszonylag 1szerű, a többi pézes.
Akksin sokat segít, ha töltöd, és közben indítás előtt egy lavór forró vízben áll bent a meleg szobában. Induláskor beledobod, és mehet.
A spicnis sprék dízelnél nem hatékonyak annyira, mert ugye ott nincs szikra. Annyi benzint meg ne rakjál bele, lerontja a dízelolaj cetánszámát, és rosszul gyullad, igaz, nem dermed le. 2-3%-nyi petróleum jobb, de ebben a geci hidegben tankold inkább a drágább olajat, megtérül a kevesebb xopásban.
Plusz meg kell nézni az önindítót, tekeri-e elég gyorsan, az szokott szorulni, meg a kefehídnál esik 1-2V, amitől máris lassabban forog.
Baszik indulni ez dízel vacak, aho kék próbálkozni vele...
Valakinek ötlet?
Ízzítok 3x, van a tankban 10 % benzin, és mégis reszelni kell vagy 3-4 percig mire indul. Pedig az akkum is elég gány. Most is itt a melóhelyen a konyhában töltődik.
Csak vigyázni kellett,mert indít,közben fúj és időben leállít fújás,mert elszáll a hengerfej
De komolyan,szerintem okés.
mi a beceneve? mert én a motoron mikor megvettem semmi nem volt írva ez egy fzr 600
igaz hosszas győzködés után kaptam meg egy körre.