Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:DDD de akkor mar egy hamutartot is vehetsz
Ez a "szembebiciklis" egy állatság. Még egy bringás se lehet annyira hülye, hogy ne fogja fel, hogy itt nem a jogairól kellene beszélni, hanem az életéről. Mert ha jöhet szembe, és ráadásul bármelyik oldalon, meg hátulról is, egyszerűen nem fogják észrevenni -- rábax.
Nem is beszélve ezekről a halkan 30-40-el surranó elektromos xarokról, amik ezek után elédkerülhetnek bármerről 1 pillanat alatt - tisztára olyan lesz, mint egy gyilkolós videójáték
Amelyik egyirányúba befér egy kamion, ott egy autó és egy bringás bőven kikerüli egymást. Eddig is bementek, pláne ha ott van tíz méterre a céltól, biztos nem fog egy háztömböt kerülni. Ha meg olyan szűk az egyirányú, akkor autóval sem lehet száguldozni. Ha szembejön megállsz amíg félre húzódik aszt ( ) jóvan. Ha meg meghúzza a kocsidat akkor fejbe dobod a hamutartóval oszt kész....
nos eddig ebben az evben 3x talalkoztam biciklissel aki szembe jott (igen,a torveny kiotlese elott,vagyis szabalytalanul) csak a jositen orizte meg.nem,nem en voltam a hibas. azert tesznek egy utat egyiranyuva,mert altalaban keskeny.ketoldalt parkolo autok.szegeden rendeteg olyan utca van,ahol egy auto is alig fer el. lasd gogol es tarsai. nem hogy meg egy biciklis is! persze ha meghuzza az autot,akkor igy jartal.eltunik,biztositasa nincs.te meg fizetsz tobb tizezret,h a karc eltunjon,v a tukrot kicsereld.nem ertek vele egyet.ott a jarda,ha fontos,szalljon le,es tolja a biciklit. allitom,fel even belul megsoxorozodik a biciklis balesetek szama.
en se vagyok bringas,de szoktam vele menni.es en nem bizom az eletem a szembejovo autosra.hulye szabaly. kepzeld csak el a biciklis vs kamion pozt egy szuk egyiranyuban. szted mi fog tortenni? hatratolat a kamionos?vagy letolja a parkolo autok okze a biciklist?
Szerintem nem hülyeség. Bár én nem bringázok, de biztos nem tekernék egy kör, hogy a helyes irányból behajthassak egy utcába....Az a vékony drótszamár meg elfér akár előlről jön, akár hátulról...
ja es megvalami,ami szinten kiverte a biztositekot. ha csak egyik oldalt van kerekparut (az esetek donto tobbsegeben), akkor a biciklis nem kotelezheto,h azt hasznalja,hanem az uttesten is mehet,fuggetlenul attol,h van-e azon a rohadt bicikli uton vki. oka: nem fernek el egymas mellett a kerekparosok elozes,es szemben elhaladas kozben. de az autosok a 90km/h-val ferjenek el mellette,ha jon szembe egy masik auto,es meg vigyazzanak is a biciklisre.
+ a kerekparosok az egyiranyu, varj, inkabb igy : EGYIRANYU utcaban MENETIRANNYAL SZEMBEN! is haladhatnak.
azt a marhat,aki ezt kitalalta,felultetnem a biciklire,bekuldenem egy egyiranyuba, szembe pedig 6 kamiont.hogy lehet ekkora okor vki?
Te Gyula! Iwiw-edet szoktad néha nézni? Állítólag bevagy jelölve.
Azért köszönöm!
Én is úgy tudom csak kerékpár,és segédmotornak lehet majd!Sajnos 9mm-es lánc nincs,akkor ez nem jött össze!
Igen, de a 250-esem még annak számít majd kap a két oldalára hátulra olyan pót kerekeket amik megtartanak, hogy ne dőljek el

Igen, Én speciel sokkal jobb törvényeket tudnék hozni, de sajnos nem Én döntök, és nem is Te mlas...annak kell örülni ami van, ha pedig valami nem tetszik akkor lehet véleményt nyilvánítani mert erről szól az élet. Változtassunk azon, amin változtatni kell!
Abból a 60 pontból majd a fele baromság, ami meg kellett volna, arról szó sincs... persze, vannak benne jó dolgok is, de mért nem lehet 1x valami törvényt normálisan megalkotni ?
no nem akarok senki elkeseríteni, de én a buszsáv használatot, és a lámpánál előre menést csak SMKP-ra olvastam.
Bexarok Szalámigyártáshoz minek motorkerékpár lánc?
Nem szabad ilyen negatívan nézni. Ilyen erővel akkor is örüljek amikor rám nyitják az ajtót, vagy amikor bevágnak elém, sávváltáskor oda akarnak beállni ahol épp én haladok, mert észre se vesznek stb. Alapvetően ez egy örömteli hír, mert bár továbbra is életveszélyes lesz Magyarországon közlekedni, de talán elindul egy jó irányba a motorosokra való figyelem...én így látom.
Majd ez a nagy öröm jusson eszedbe, mikor elütöd az egyirányú utcában szembejövő lámpátlan biciklist.
Hohohoóóó emberek. Ezt olvassátok, végre egy öröm hír számunkra:

Január 1-jétől módosul a KRESZ

Elfogadta a kormány a KRESZ módosítását, s ezzel több mint hatvan ponton változtatja meg a rendeletet. A közúti közlekedés szabályainak módosítása január 1-jétől lép hatályba.

Az MTI úgy tudja, a változások a motorosokat és az autósokat is érintik. Januártól a motorosok is használhatják majd a buszsávot, és ők is előremehetnek a piros lámpánál.

Erre ma iszunk!
Sajnos csak mérőszalag és vonalzó állt rendelkezésemre, egy kicsit több mint 8mm. 8 és 9 között van az tutifix. Ha segít valamit, a teljes szélesség az meg ~ 2 cm. Szerinted volna ilyenetek?
Sztem igen!Akkor lett kész a gépem!Valami rémlik,hátul parkoltatok az akkusnál !
Igen arról a belső szélességről van szó!Lakatos kollégával szétnéztem raktárban,7.8mm standard,és 8.2mm erősebb verzió van itt nálunk,szerintem ez neked keskeny lesz!
Rendben, mindjárt kimegyek és megmérem. Csak, hogy tisztázzuk. Azt a szélességet kell megmérnem ami a két belső (egymáshoz közelebb lévő) 8-as formájú fém (amik között a gumi is van) között van. Tehát ahova nagyjából befér az ujjam hihetetlen gáz vagyok, hogy ezt így kell leírnom, de nem tudom a szakszavakat.
Ááá, értem már,
Egy kicsit tévesen értelmeztem az elöbbi hozzászólásodat
Köszönöm a felhomályosítást
Javítok,nem tudom itt milyen szélességű lánc van,de mindjárt utánanézek!
Akkor neked a fél collos erősített lánc kell!fél 4/8 coll csapszegközép távolság,és ha jól számolom 9mm belső széles,de jó lenne ha megmérnéd nekem a lánckerék szélességét,és utánanézek,van itt a TMK-ban ilyen lánc,csak nem tudnom kell milyen széles .Emre ha kell eladó,csak lehet gyenge volna 750-re!
Ez normál lánc,nem erősített,ezért nem ajánlom 500-nál nagyobb gépekre,hamar elkopna.Kisebb gépre viszont jó.