Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Én 310000-ért hoztam el,de mire átirattam,olajcsere,szűrőcsere,meg a nyikorgás eltüntetése ami újra előjött,már benne volt 400000-be.Majd tavasszal én is cseréltetem a vezérműláncot,már megvan,csak most már nem maradt rá keret.(Hátsó fék,generátorcsere,új akku!)A félmillán már én is túl vagyok.Februárban műszaki,majd utána a blokkjavítás.Öreg motor nem vén motor,csak kifosztja a bukszát!
150,000..,bocs
Hát-al nem kezdünk mondatot most még is azt kell, hogy mondjam - Hát igen. Dio az övét - remélem nem titok - 100.000 forintból vette és újította. Szerinted mennyire voltam idegbeteg mikor ezt meg tudtam? Szegényre mondjuk rájár a rúd, kikönyököltette a kis frézijét :/
az durva.
nekem 335 volt, és adtak hozzá egy garnitúra olajcsere cumót. Teló szimering, karbi szinkron, gyertyák cseréje, ez-az... Olyan 45 volt még. Karbi állításhoz nem nyúlt, pedig sokat kap. Sőt mikor vittem képes volt azt hazudni, hogy ez ilyen... NA többet márkeszervízbe nem megy.
Lehetsz. 250.000 forintért vettem meg a motort, ráköltöttem még 250.000-et. Ebbe benne volt a 2x-es teljes szervíz és a japánból rendelt hengerfejtömítés és a 16 db szelepszár szimmering.

Alapvetően úgy vettem meg ezt a motort, csak azért, mert a vásárláshoz odahívott Yamaha szervizbe dolgozó srác azt mondta, nagy baja nincs, 2 hét alatt nagyjából 30.000-ért megcsinálja. Ha tudom előre - akármennyire is imádom ezt a motort - nem veszem meg...
lehetek indiszkrét? Eddig mennyibe van? Vásárlási ár+amit ráköltöttél = ?
Reggelt. Hoztam gyertyakulcsot, még az idő is azt akarja, hogy kicsit bátor legyek és bütykörésszem meg a gyertyákat. Mire érdemes ilyenkor figyelni. Azt írták ne húzzam meg túl erősen, de mit jelent a túl erősen? Ilyenekre gondolok...

Melegen nincs ilyen hang. A vidin is hallatszik, hogy amint a fordulat magasabb akkor már nem csörög úgy. Alul meg amióta megvan csörög, mármint alacsony fordulatszámon. Gondolom szét van már minden belül minden alkatrésze, költeni kéne rá, nem vitás. Egyenlőre most majd meglesem a gyertyákat.
Új alkatrészből a hülye is tud dógozni...
Megfüleltem a dolgot vagy hússzor de így nehéz bármit mondani.
Ha a vezérműlánc lenne akkor azt melegen eddig is lehetett volna hallani.
A gyertyát nézd meg mert az is könnyen megviccelhet.
Láttam hogy egy tapasztalt kolléga említette hogy mechanikusra alakította a vezérműlánc feszítőjét egy MOTORSZERELŐVEL és azzal egyenlőre megoldotta a problémáját,ezúton is gratulálok neki.Sikeresen be tudott illeszkedni a magyarországi elit nagymesterek dicsőségcsarnokába Kókányföldön.
Hiába,a Magyar találékony nemzet!
(Pl:felhegesztett kuplung,felhegesztett berugókar,alulemezből gyártott kuplunglamella természetesen lemezollóval kialakítva,éles csavarhúzóval "érdesített" csapágyfészkek,összehegesztett (fogas!)primerlánc rövidítés után,törött de meghegesztett hajtókar,stb) Hajrá Magyarok!
Eredetileg szerintem 10w-s kell bele de mivel az évek alatt megkopott kissé a teleszkóp belseje,ezért ezt is nyugodtan beletenném.Árban és minőségben is jó ajánlat.
Ja végülis...
A hétvégéig lekapom róla a huzatot aztán megmondom mire jutottam.
Meg attól is függ jól viselkedik-e az asszony, mert különben csak az elejét pakolom újra.
Kis pénz, nagy szerencse! Mekkora kellene?
Nekem is van egy fölös ülésem ha esetleg kell valakinek...
Köszi, lehet érdekelni fog a szivacs.
Mennyit kérsz érte?

A 600-as segge nem tetszik az egészet nem akarom átszabni, bár nem adod drágán, az ülőkéjét még nem próbáltam, akár jó is lehet. De egyelőre abból akarok dolgozni ami van. Majd ha teljesen elszabtam akkor elviszem az ülést is
Ábrus! Szted jó ez a kis fzr-be?
http://www.olaj24.hu/T/repsol-...
De igazad van, a 19-20 mp környékén lehet látni is a permetet
Szia! Én nem nagyon értek hozzá,de a videót nézve a belső gyertyánál,a film vége felé permetet lehet látni legalábbis nekem úgy tünt.Nincs kilazulva a gyertya? Persze lehet hogy ez hülyeség,meg a látásom se a régi,de nézzétek meg!Lehet hogy csak apróka hiba van.De mondom én nem nagyon vágom ezeket a dolgokat.
Abból gondolom, hogy a vezérlés 2 foggal el volt állítva az ügyes Yamaha szerelő által és úgy volt indítózva, meg tologatva, egyszóval így próbálta beindítani. Valószínűleg ez is közrejátszik a dologban. Amikor szervizbe volt, akkor többször is lett rajta szelephézag állítva, meg karburátor pucolás. 3-as meg 5-ös kompresszió volt, az jött fel 11-12 körülire mindegyik hengerbe, kivéve az egyikbe, az lenn maradt 9-en és nem is mozdult...azt mondta akkor a szerelő, hogy lehet az cserés lesz...
na most elkel mennem majd visszanézzek még
oszt itt vagyok énis már estére hát hallani de igazábol én még mindig oszt mosndom ,hogy igy sem egyértelmü szerintem csak ott fülelvel lehetne rámondani biztosan kb ,hogy honnan és mivel lehet a baj ÁBRUS te mit mondasz ha itt vagy egyáltalán szükség van a füleidre és az ,hogy az egyik hengert cserélni kellene az mit takar egyépként? mit láttak akik eszt mondták
No feltettem egy másik vidit is a videóim közé. Ez a reggeli hideg indításkor jön elő. Kérlek ezt is nézzétek meg, ezen jobban hallatszik a probléma.
Elvesződtem, mostanában nem jártam felétek. Akkor legalább ezt már nem kell keresni. Ha arra járok csörgök, és köszönöm.(Thomas "köcce")
Miért ne állna ? Nem jelentkeztél, de megvan még