Nem egészen, lévén, hogy még életembe nem láttam exup-ot így. De ha esetleg tudnál Nekem képet feltenni ide amin bejelölöd, hogy mi hogy, akkor igencsak hálás volnék
oszt mibajvan a tájszólással, he?
Van aki így, van aki úgy. Engem pl. irritál, hogy mindent becéznek, meg rövidítenek. (pl. vidi ) Egyvalamit használok ilyen rövidítést, mert nálam már szállóigévé vált a melóhelyen. Szarcsi, foscsi. Számítógép alkatrésznél van ,ég sok ilyen. Kockásra tudom magam marni, mikor valaki azt mondja wincsi.
Eddig csak a szelephézag állításra és a komplett futómű-fék rendberakására meg ami kókányolást találok rajta,kaptam megbízást az anyagiak végett(mert azok végesek és kettesre egyenlőre nincs keret)
valószinü kopott a perselye is meg lehet lágyaka bowdenek én pár havonta megnézzem mert a hő véget sajna rendszeres odafigyelést igényel akkor jó ha húzó bowden ami a felsö elvileg nálam 5-8 mm ert eltart az alsó exup szelepindulás ponttol tehát magyarul onnan indul és a toló bowdent ahoz kel állitani de egy 2mm laza is maradjon mert tönkrevágja a servot érted miröl beszélek
Itt vagyok én mindennap,nézem hogy miket irkáltok itt.
Látom vannak itt páran akiknek nincs elég bajuk és csinálnának még maguknak .
Nekem is van még mit csinálnom az enyémen,de hogy biztos legyen az időm eltöltése,elvállaltam Royal testvér Sárgájának a rendberakását a tavaszi kezdésre.Keményen bele kell mélyedni,mert az előző tulajdonosai sz.rtak rá csak gyilkolták és gányolták.(az egyik munkám azok közül amit nem szabad elvállalni mert garantált kínlódás az egész,de van akinek ezt is megcsinálom)
Az FZR ülést meg nem erőltetném,én is kicseréltem mert hosszabb távon kényelmetlen volt.(mondjátok csak rám hogy fotelmotoros,nem érdekel)
Bár Gyula is megoldotta a komfortot az Övén a Hayabusa ülésekkel.
Bazeg, már ezerszer akartam mondani bakosi, nem kötözködésből merthátkivagyokén, de nem eszt meg aszt hanem ezt meg azt Nem laksz Te olyan messze attól a bekötőúttól.
Csak azért mert nekem meg disznóvágás a csengőhangom
hát nekem aszt el kel ismerni a régi ülés sokal kényelmesebb volt mint a mostani sport de hát a sportnak ez a hátránya sajna amugy igen az ezres váz stabilabb csak akkor aszt ügyesen kell csinálni ,hogy jó is legyen eszt mindenki saját maga tudja meddig megy ell ebben a témában
100km nem téma az FZ-n sem, viszont utána nagyon szarul vagyok.
Múlt héten pénteken mentem le Bajára, egyrészt a beszarásjezlőm állandóan villogott, mert a hátulja nem akart bemelegedni. Másrész másodrangú utakon mentem és nem lehetett normál tempót menni. Baromian ki voltam mire odaértem. Vissza már kicsit lazább volt de a lenyugvó nappal szemben, kicsit macerás. Meg mintha a sisakon belül is köd lett volna.
Az FZR ülés különben onnét, hogy láttam blokk nélküli 1000-es FZR-t 90k körül. (kpl váz, futómű, idomok, madzag,stb) A7 50-es FZ blokk teljesítménye nekem teljesen elég lenne. Viszont a váz futómű lehet megérné a bütykölést. Persze lehet meredek a dolog, hogy FZ forgalmival FZR vázzal toljam. Elöbb persze elviszem szerelőhöz az ennyémet, hogy nézzék meg mennyi van még a benne. kompressz, szelephézag, karbi beállítás miegymás....
Én sajnos semmit nem hallottam a videón. Talán ha kicsit kevésbé kapkodnád a kamerát. Mire tudnék koncentrálni már nem azt hallom, mert máshol a mikrofon.
Igen, ez a baj. Nem lenne rossz a felvétel hang ügyileg, de a sportmotor még konvertel rajta egyet és így elég szar lesz a minőség. Csörög-zörög szegénykém...meg az alapjáratot is állítgatja. Főleg amikor hidegbe beindítom és melegítős gázt húznék neki, az első két húzásnál kattog, de mint az állat...mintha csattogós lepke lenne. Aztán elkapja a fordulatot és akkor már iccoké...
Szerintem alapvetően kényelmes motor az FZR. Legalábbis a kicsi ami Nekem van, az abszolút. Ha erősebbet kell fékezni akkor se tökölöm le a tankot, nagyon jól lehet uralni a motort, csipőből is lehet kanyarogni vele, anélkül, hogy fájna a seggem...ugyan 100 km-eket nem mentem vele egyhuzamba. 2 személlyel valóban kicsit kényelmetlen, de hát valamit - valamiért
itt nem a pénz a lényeg az csak neked mert sok kell rá kell egy honda CBR 600 2002-2003 as farok ülésekel és persze az ülés alatti gyári müanyag sárvédövel,h,lámpával együtt nemtudom mennyi mert bonto függö kb 45 ropi a segédváz nem kell mert ugysem lehet felhasználni aszt csinálni kell kb 5 ezer az anyag meg az aproság ami közben jön össze itt az idővel van bajom mert kevés van szabadidőm ugye mivel lenuláztam az ennyémet is igy most az élvez elsöbbséget tavaszra késznek kell lenni de ha jővőre több időm lesz beszélhetünk rola pénzt nem mondok mert nem tudom mert nekem nem a pénz a lét elemem csak sajna kel az élethez és különben is nem vagyok mühely ha megcsinálom akkor a lényeg ,hogy szép legyen és örülj neki én nem a haszonra megyek én másbol keresem a pénzt nekem csak tetszik ha egy moci frankon néz ki mindegy ,hogy milyen mert én a szépségét láttom benne
Igen, már én is rájöttem. Ahogy leírta bakosi is, nagyon sok macera van vele és se pénzem, se tudásom hozzá. Tényleg inkább gumira meg benzinre menjen a máni. Tavasztól beindul az üzlet, akkor remélhetőleg lesz pénz, minden hónapba legalább 1x kakucs vagy hungi! Meg tényleg jó lenne egy FRéZi találkozó is.
Most is kicsit fura hangja volt a mocinak, levideóztam hazatérés után, mindjárt feldobom a vidit és hallgassátok meg kérlek, hátha Ti kihalljátok belőle azt a csörgő hangot ami engem kicsit aggaszt. No meg volt egy olyan is, hogy 3-ba úgy tett mintha üresbe lenne és gyorsításnál felpörgött a fordulatszám mérő mint az állat, de a motor nem gyorsult. Lehet, hogy jövőre lesz egy váltócsere-újítás-javítás...na dobom a vidit...
Kakucs-on lehet egy 600-assal is élvezkedni, vagy a pálya inkább 250-esnek, vagy 400-asnak kedvez? Jólenne jövőre pályázni kicsit. Minimum 1 alkalommal meglátogatom a Hungaroringet, kerül amibe kerül, mert kell hogy kipróbáljam !
Van aki így, van aki úgy. Engem pl. irritál, hogy mindent becéznek, meg rövidítenek. (pl. vidi ) Egyvalamit használok ilyen rövidítést, mert nálam már szállóigévé vált a melóhelyen. Szarcsi, foscsi. Számítógép alkatrésznél van ,ég sok ilyen. Kockásra tudom magam marni, mikor valaki azt mondja wincsi.
ábrus Te se tudsz semmit leszűrni a vidiből ?
Látom vannak itt páran akiknek nincs elég bajuk és csinálnának még maguknak .
Nekem is van még mit csinálnom az enyémen,de hogy biztos legyen az időm eltöltése,elvállaltam Royal testvér Sárgájának a rendberakását a tavaszi kezdésre.Keményen bele kell mélyedni,mert az előző tulajdonosai sz.rtak rá csak gyilkolták és gányolták.(az egyik munkám azok közül amit nem szabad elvállalni mert garantált kínlódás az egész,de van akinek ezt is megcsinálom)
Az FZR ülést meg nem erőltetném,én is kicseréltem mert hosszabb távon kényelmetlen volt.(mondjátok csak rám hogy fotelmotoros,nem érdekel)
Bár Gyula is megoldotta a komfortot az Övén a Hayabusa ülésekkel.
Csak azért mert nekem meg disznóvágás a csengőhangom
Nem tudom ,hol lehet állítani az exup-on. Talán mintha rémlene valami, hogy bal alul van az állító de az is lehet, hogy abszolút nem.
Múlt héten pénteken mentem le Bajára, egyrészt a beszarásjezlőm állandóan villogott, mert a hátulja nem akart bemelegedni. Másrész másodrangú utakon mentem és nem lehetett normál tempót menni. Baromian ki voltam mire odaértem. Vissza már kicsit lazább volt de a lenyugvó nappal szemben, kicsit macerás. Meg mintha a sisakon belül is köd lett volna.
Az FZR ülés különben onnét, hogy láttam blokk nélküli 1000-es FZR-t 90k körül. (kpl váz, futómű, idomok, madzag,stb) A7 50-es FZ blokk teljesítménye nekem teljesen elég lenne. Viszont a váz futómű lehet megérné a bütykölést. Persze lehet meredek a dolog, hogy FZ forgalmival FZR vázzal toljam. Elöbb persze elviszem szerelőhöz az ennyémet, hogy nézzék meg mennyi van még a benne. kompressz, szelephézag, karbi beállítás miegymás....
Én sajnos semmit nem hallottam a videón. Talán ha kicsit kevésbé kapkodnád a kamerát. Mire tudnék koncentrálni már nem azt hallom, mert máshol a mikrofon.
Pls. nézzétek meg a videót amit ma tettem fel!
Most is kicsit fura hangja volt a mocinak, levideóztam hazatérés után, mindjárt feldobom a vidit és hallgassátok meg kérlek, hátha Ti kihalljátok belőle azt a csörgő hangot ami engem kicsit aggaszt. No meg volt egy olyan is, hogy 3-ba úgy tett mintha üresbe lenne és gyorsításnál felpörgött a fordulatszám mérő mint az állat, de a motor nem gyorsult. Lehet, hogy jövőre lesz egy váltócsere-újítás-javítás...na dobom a vidit...