Alapvetően túl sok energiát azért nem feccöltem ebbe a láncba, mert szerintem nincs már neki túl sok hátra. Egy új lánc azért annyira nagyon nem vészes. Úgy gondoltam idénre ( meg a pénztárcám is úgy gondolta...) marad minden, ha bírja-bírja ha nem akkor így jártam. Jövőre tervezek nagyon nagyon beletanulni és belejavítani a motorba, idénre örülök, hogy meg tudtam venni...
No Bagoly bácsi. Ha épp nem az R1-el vagy elfoglalva, akkor mikor tudnál időt szakítani a kis frézimre? Láthatod, hogy már mennyit nyavalyogtam itt miatta, hogy mi lehet a gond. Belső hang, meg a külső is azt mondja van vele gond. Mikor tudnál esetleg időt szakítani rá, hogy megnézd és hol és persze valami árat is beszéljünk majd meg, de ha adsz egy telefonszámot, akkor felhívlak és ott is egyeztethetünk. Persze csak ha rá-Rám érsz
Sziasztok!
Még nincs hirdetve, itt közlöm először:
Eladó / Cserélhető egy Yamaha XTZ-re!
Irá:420.000Ft
Nyár végéig ráér, gondoltam ha valakinek épp ez a szívevágya akkor itt a lehetőség... :)
(nyári állapot - azóta füstös a plexi+olaj+gyertyacsere+karbiszinkron+exupcsere -ez kb 50 ezer Ft-volt) FZR1000R
havalakitérdekelkeressen!
Én is szagértek
A tűzkarika hiánya pont olyan hangot adhat, mintha valami mechanikus zaj lenne - fémes csattogó. Nálam egy 1mm*0,5mm rés volt a könyök után, érezhetően kifújt, és mikor betömtem, sokkal halkabb lett...
Egyébként gondossággal meg itteni segítséggel e hibák 3/4 részét el tudod hárítani, az nem is kerül pénzbe, idő meg lesz rá tavaszig.
A láncod télleg elég tré, pedig azt ápolni kell, mert ha szétmegy, qrva sokba kerül. Így néz ki az enyém, froclizásképp
Igen, úgy volt, hogy még megveszek egy szinte teljesen jó állapotba lévő ugyanilyet e mellé, de a költségek duplázódtak, így letettem róla. Akkor Bagoly-t mindenféleképp megkeresem, mert unom már lassan én is magamat...
Föld hívja Baglyot, föld hívja baglyot. Bagoly jelentkezz ha Rám érsz egy kicsit. Köszi
Bagolynak motorszervize van... Ért hozzá, és volt is FZR-e, sőt egy-két elfekvő alkatrésze is akad hozzá, és mivel szezonon kívül vagyunk, szerintem az ár is barátibb mint pl. a tavaszi tumultusban.
Huhh. Azzal kezdem, hogy köszönöm az építőjellegű kritikát, mert vannak olyanok is itt az oldalon akik - vidd ezt a szart a gecibe, majd a szervizbe megcsinálják ha baja van - hozzáállással élnek.
1.szelepfedél tömítés az a 2. képen a fekete félkör alakú gumi?
2. az ürge a szervizbe azt mondta, hogy úgy szét-össze-vissza van hajtogatva a kipufnak(Thomas kedvéért kipufogónak ) az a része, hogy nagyjából tökmindegy, hogy van-e vagy sincs tűzkarika.
3. az exupról az a kép a netről volt, azért is fényképeztem le, mert most találtam valami hasonlót mint az és gondoltam, hogy akkor ez csak az exup lehet. Alapvetően szerintem azzal nincs gond, azon kívül, amit a videón is lehet látni, hogy csörög mint az állat.
4. a láncra nincs mentségem. 2 hónapja megcsináltuk apával szépre ketten. Az egészet letisztítottuk brigéciollal, majd ment rá a teflonos lánckenőspray. Láthatod, 2 hónap alatt mennyi koszt felszedett...a rozsda csak felületi szerintem úgymond, mert sajnos az esőbe áll, a szabadba.
Alapvetően 500-700 km-el ezelőtt volt utoljára szervizelve, hát látod, hogy egy szintén hivatalos szerviz is akkor így gányol.
Már csak akkor egy kérdésem-kérésem van. Mondjatok egy jó helyet ahova ha elviszem a motoromat akkor TÉNYLEG megcsinálják nekem rendesen, becsületesen. Yamaha márkaszervizbe nem viszem, azon már buktam egy pár száz ezret...
na akkor hol kezdjem ? mert nem tudom melyiknél is 1,a szelepfedél tömitésed egy aprocskát elvan öregedvel (de csak éppen hogy) valószinü ezért olajos egy csöpet 2.akkor aszt mondod ,hogy nagy gáz e ha rossz vagy nincs tűzkarika ? hát elégé gáz ( mert tud olyan hangot is adni mintha szelephézag bajos lenne a vas)3, az exupod olyan mint az enyém és felül kell álitani mint mondodtam is és nem alul amit multkor tettél fel képet az nem ilyen mint a tied 4, a láncod már neharagudj ,hogy néz ki meg a lánc kerék meg ott arra felé minden az ennyém még akkor sem néz igy ki ha nem foglalkozom vele fél évig majd fél centis olaj retek rozsdás lánc ........................stb igy én speciál amit láttok hát inkább nem tudom mit mondjak de állitolag ez nem rég járt szervizben ? milyen szerviz az aki állitolag szelepállitást végez és bent hagyja a kb 5 éve rossz szivárgo tömitést meg nem is tudom mit soroljak még inkább nem mondom mert reggelre sem végzek vele szerintem a véleményem ha kiváncsi vagy rá akkor ezen a motoron nagyon sok mindent kéne át nézzni meg beálitani meg cserélni de ez csak az én véleményem te nálam te ilyeneket nem találsz ha én találok egy csep olajat akkor addig sehová amig nem deritem ki honnan van meg sorolhatnám
No. Megnéztem 1-2 dolgot. Gyertyakulcsnak köze nincs ahhoz, ami nekem kell most ide. Szóval az sztornó. Majd megpróbálok valahonnan keríteni egyet. Leszedtem a bal (rajta ülsz és úgy bal) oldalidomot és megnéztem mi a helyzet. 1-2 helyen kicsit olajos, meg koszos, itt-ott el van repedezve már a gumi, de laikus szemem nem lát nagyon elszakadó vezetéket, megtört drótot, stb. Amit megnéztem, az az elindítás és utána a hangok. Az egyik csattogó hangot az exup adja. Olyan mintha ki lenne kopva és ahogy rezeg a motor, úgy csattog a fém a fémen. Odanyomom ujjal a fémhez amin rögzítve van ez a kerek tárcsa szerű alkatrész és akkor egyből csöndbe marad. 1 mm-t mozog kb. A másik hang ami még nem túl egészséges az meg eltűnik ha behúzom a kuplungot - gondolom, hogy ez az amit Te is mondtál ábrus, kikopott kuplungkosár. Csináltam 1 hosszabb videót így szétszedve, azon jól látszódik - hallatszódik minden. Csináltam egy pár képet is, kritikusabb részekről is, ha nem gond feltenném ide őket, hátha a Ti szakértő szemetek észre vesz valami gázt, hiszen több szem többet lát.
A gyertya meghúzása annyit jelent,hogy nem kapaszkodunk két kézzel állat módjára a gyertyakulcsba.Ha "T" nyelű kulccsal húzod meg,akkor azzal nem tudod(kézzel)megszakítani.
(mintha lett volna annak idején itt említve,hogy a 250-es sornégyesek nem az élettartamukról híresek,főleg nem itt Magyarországon)
Tegnap és ma de. elkezdtem csiszolni a két oldalelemet,há nem lesz egyszerű művelet.Sajnos ropira volt törve a bal elem,de sebaj majd készen lesz akkor csini lesz a kismotor
Az enyém 150000ft a Harmati-nál,hazaérkezés után 1,5 hónap szervíz 106 ezer,de most jó!Na meg a festés lesz kb 40 körül (barátom csinálja)+átíratás és ami ezzel jár.Kell még 4db gumicsonk a légszűrőház alá és légszűrőbetét ami nem olcsó.Én nem értek annyira a motorhoz hogy nekiáljak szétszedni,de az apróbb dolgokat magam próbálom (nem gányolok,mert az később horrorba fog kerülni)orvosolni.Jómagam nem vagyok vastag,de amihez szaki kell,akkor el kell vinni hozzá!Üdv! Megyek Gályázni!
http://www.youtube.com/watch?v...
vagy talán így:
FZR1000
Még nincs hirdetve, itt közlöm először:
Eladó / Cserélhető egy Yamaha XTZ-re!
Irá:420.000Ft
Nyár végéig ráér, gondoltam ha valakinek épp ez a szívevágya akkor itt a lehetőség... :)
(nyári állapot - azóta füstös a plexi+olaj+gyertyacsere+karbiszinkron+exupcsere -ez kb 50 ezer Ft-volt)
FZR1000R
havalakitérdekelkeressen!
Már én is szereltettem Bagoly Úrral (szinkront csinált) és meg kell hagyni elég preciíz emberke,úgy hogy nagyon ajánlom.
A tűzkarika hiánya pont olyan hangot adhat, mintha valami mechanikus zaj lenne - fémes csattogó. Nálam egy 1mm*0,5mm rés volt a könyök után, érezhetően kifújt, és mikor betömtem, sokkal halkabb lett...
Egyébként gondossággal meg itteni segítséggel e hibák 3/4 részét el tudod hárítani, az nem is kerül pénzbe, idő meg lesz rá tavaszig.
A láncod télleg elég tré, pedig azt ápolni kell, mert ha szétmegy, qrva sokba kerül. Így néz ki az enyém, froclizásképp
Föld hívja Baglyot, föld hívja baglyot. Bagoly jelentkezz ha Rám érsz egy kicsit. Köszi
1.szelepfedél tömítés az a 2. képen a fekete félkör alakú gumi?
2. az ürge a szervizbe azt mondta, hogy úgy szét-össze-vissza van hajtogatva a kipufnak(Thomas kedvéért kipufogónak ) az a része, hogy nagyjából tökmindegy, hogy van-e vagy sincs tűzkarika.
3. az exupról az a kép a netről volt, azért is fényképeztem le, mert most találtam valami hasonlót mint az és gondoltam, hogy akkor ez csak az exup lehet. Alapvetően szerintem azzal nincs gond, azon kívül, amit a videón is lehet látni, hogy csörög mint az állat.
4. a láncra nincs mentségem. 2 hónapja megcsináltuk apával szépre ketten. Az egészet letisztítottuk brigéciollal, majd ment rá a teflonos lánckenőspray. Láthatod, 2 hónap alatt mennyi koszt felszedett...a rozsda csak felületi szerintem úgymond, mert sajnos az esőbe áll, a szabadba.
Alapvetően 500-700 km-el ezelőtt volt utoljára szervizelve, hát látod, hogy egy szintén hivatalos szerviz is akkor így gányol.
Már csak akkor egy kérdésem-kérésem van. Mondjatok egy jó helyet ahova ha elviszem a motoromat akkor TÉNYLEG megcsinálják nekem rendesen, becsületesen. Yamaha márkaszervizbe nem viszem, azon már buktam egy pár száz ezret...
Rakjad. Több szem, több csipa.
(mintha lett volna annak idején itt említve,hogy a 250-es sornégyesek nem az élettartamukról híresek,főleg nem itt Magyarországon)