Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találtam egy ismerőst lehet.
Nekem nem is volt fent a tábla.(csak a szegecs helye van meg)
A vázszámot nézik a villanyakban,az legyen meg.
Polírozásnál és egyéb vázszépítési munkáknál vigyázni kell hogy a vázszámot ne nagyon csiszatolják meg mert pofáznak érte műszakin.(persze helye válogatja)
A blokkot én egyedül szoktam ki/betenni szóval nem olyan nehéz.A váz meg pláne nem.(bár nem tudom milyen kötésű gyerek vagy)
Ha már lúd akkor hetes is lehetett volna!
Az enyém nem ilyen.
Nekem nem ilyen BMW ülés formájú!
naja.. tudtam, h a te megerősítésed kell... elég szépen rozsdál.

úgyh jövő héten viszem is a váznyúlványt, a segédvázakat, meg a hátsó lengőkart porszóratni.
a váz maga az 1wg-s 400-as váz, úgyh az tuti alú. szépen megmaradt még rajta a gyári elox réteg, úgyh most éppen kint van és fújom már le fémra való fényes edzett lakkal. mindjárt kész. egész pofás lesz, olcsón megúsztam. úgyh nem is viszem eloxálásra, majd talán máskor lesz arról is beszámoló.

valaki ért az eloxáláshoz? mert én olvastam róla egy-két dolgot, és kiderült, h van natúr, meg kemény eloxálás. gondolom a kemény eloxálás tartósabb, de a natúr sem lehet valami nagyon puha nem? mi a különbség a kettő között?
és én is fogom amig nálam lesz de szerintem még nálam lesz egy darabig mivel másikra meg ujjabbra nincs pénz de legalább ezen lehet szerelgetni meg alakitgatni mivel nincs rajta garancia
a szerelést igen én csináltam
nem egy 93 as 750 esből való az enyémbe már a 2 es ugy is szét kopot asztán akkor mondom már legyen 6 os ha lud hát legyen kővér
Igen, igen nagy a hasonlóság...honnan szereztél váltót? Te csináltad?
én meg siófok mellet vagyok 7 km amugy a 750 es blokk tiszta 1000 res csak kisebb eltérések vannak furat ,löket hossz , a váltot is nekem 750 esböl tettem bele az enyémbe mert az 6 os az 1000 res gyári meg csak 5 ös de nagyon egy a blokk mindegyiknél
Oksi. Látom Te meg Balcsi Mi Zamárdiba szoktunk járni, de sajna legtöbbször autóval, kutyákkal..de ha motorral megyek jelzek!
igen eröl van szó
Az azért lenne..? Nekem az ilyen:
most nézzem ,hogy te szentendrén laksz van ott egy ismerösöm a hegyen nyár elején voltam nála ha esetleg megyek oda jelzek hátha öszefuthatunk
igen arol beszélek ami a deklire van csavarozval 3 db csavaral ha menet közben valamiért lelazul az anya akkor az nem engedi letekeredni
Hogy mi? A lánckereket egy lemez biztosítja ami az anya alatt van...de ez a deklire van rácsavarozva...
nekem is van egy arany szinü az a kerék anya le ne lecsavarodására van nálam
Ezt meg most találtam a telefonomba!Lesett az öngyújtó és nem lett meg!
Nem kellett megcsinálni!
Ilyesmi a pozíció!
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy az első láckerék deklijén belülről minek van rácsavarozva az a kerek tárcsa?
ez nem lesz ilyen egyszerű
a váz talán 20 kiló körül van. a blokk 70, ezt anno lemértem (a vázat is, csak nem emlékszem)
Nyugodtan lefúrhatod,sima szegeccsel van felrakva!Az enyémen nincs is tábla a vázcsere óta!Senki nem kereste a KPM-en se!
Nekem simán a földön volt a motor és úgy vettem le róla a vázat!El fogod bírni egyedül!
Köszi!
Sztem a kutya se fog vele törődni. Táblán van? Nekem úgy rémlik, az ezresnél az anyagba van beütve, egy símára köszörült részbe.
Ja, és még annyi, hogy ha az alvázszámot lefúrom, és a festés után visszaszegecselem, abba majd az eredetvizsgán bele fognak kötni?