Nekem nem is volt fent a tábla.(csak a szegecs helye van meg)
A vázszámot nézik a villanyakban,az legyen meg.
Polírozásnál és egyéb vázszépítési munkáknál vigyázni kell hogy a vázszámot ne nagyon csiszatolják meg mert pofáznak érte műszakin.(persze helye válogatja)
A blokkot én egyedül szoktam ki/betenni szóval nem olyan nehéz.A váz meg pláne nem.(bár nem tudom milyen kötésű gyerek vagy)
naja.. tudtam, h a te megerősítésed kell... elég szépen rozsdál.
úgyh jövő héten viszem is a váznyúlványt, a segédvázakat, meg a hátsó lengőkart porszóratni.
a váz maga az 1wg-s 400-as váz, úgyh az tuti alú. szépen megmaradt még rajta a gyári elox réteg, úgyh most éppen kint van és fújom már le fémra való fényes edzett lakkal. mindjárt kész. egész pofás lesz, olcsón megúsztam. úgyh nem is viszem eloxálásra, majd talán máskor lesz arról is beszámoló.
valaki ért az eloxáláshoz? mert én olvastam róla egy-két dolgot, és kiderült, h van natúr, meg kemény eloxálás. gondolom a kemény eloxálás tartósabb, de a natúr sem lehet valami nagyon puha nem? mi a különbség a kettő között?
és én is fogom amig nálam lesz de szerintem még nálam lesz egy darabig mivel másikra meg ujjabbra nincs pénz de legalább ezen lehet szerelgetni meg alakitgatni mivel nincs rajta garancia
én meg siófok mellet vagyok 7 km amugy a 750 es blokk tiszta 1000 res csak kisebb eltérések vannak furat ,löket hossz , a váltot is nekem 750 esböl tettem bele az enyémbe mert az 6 os az 1000 res gyári meg csak 5 ös de nagyon egy a blokk mindegyiknél
Nyugodtan lefúrhatod,sima szegeccsel van felrakva!Az enyémen nincs is tábla a vázcsere óta!Senki nem kereste a KPM-en se!
Nekem simán a földön volt a motor és úgy vettem le róla a vázat!El fogod bírni egyedül!
A vázszámot nézik a villanyakban,az legyen meg.
Polírozásnál és egyéb vázszépítési munkáknál vigyázni kell hogy a vázszámot ne nagyon csiszatolják meg mert pofáznak érte műszakin.(persze helye válogatja)
A blokkot én egyedül szoktam ki/betenni szóval nem olyan nehéz.A váz meg pláne nem.(bár nem tudom milyen kötésű gyerek vagy)
Nekem nem ilyen BMW ülés formájú!
úgyh jövő héten viszem is a váznyúlványt, a segédvázakat, meg a hátsó lengőkart porszóratni.
a váz maga az 1wg-s 400-as váz, úgyh az tuti alú. szépen megmaradt még rajta a gyári elox réteg, úgyh most éppen kint van és fújom már le fémra való fényes edzett lakkal. mindjárt kész. egész pofás lesz, olcsón megúsztam. úgyh nem is viszem eloxálásra, majd talán máskor lesz arról is beszámoló.
valaki ért az eloxáláshoz? mert én olvastam róla egy-két dolgot, és kiderült, h van natúr, meg kemény eloxálás. gondolom a kemény eloxálás tartósabb, de a natúr sem lehet valami nagyon puha nem? mi a különbség a kettő között?
Nem kellett megcsinálni!
a váz talán 20 kiló körül van. a blokk 70, ezt anno lemértem (a vázat is, csak nem emlékszem)
Nekem simán a földön volt a motor és úgy vettem le róla a vázat!El fogod bírni egyedül!