az a baj olvasgatom a forumokat a pc -eket és aszt irják hogy ezek az IBM régi gépeket valami flopy-s besegitésel vagy mi retekel lehet inditani lehetséges ? egyépként tudom merta másik gépen is igy van hogy beálitom melyik legyen az elsödleges vagy hogy melyikröl szeretném de ezen higyétek ell nincs az egyedü ami van NETWORK boot de ott nem tudod kijelölni mert abban csak az van hogy elsödleges vagy másodlagos vagy még az van hogy balfasz vagyok
itt az F 1 el jön elö a bios és az F 12 vel kéne hogy válasz a butoolásbol de hiába nyomeszkálom az F12 -t nem akkarja fel ajánlani de mindjá megint belenézzek
Basszus, nem oldom meg, mert a naked gépet szeretem
Ezek szerint a biosba már bejutottál. Ott van pedig biztos. Olyat keress, hogy "boot order", és +/-al vagy F5/F6-al kell váltani, és F10-el menteni (asszem, de ezeket mind írja alul)
Egyébként indulásnál F10 vagy F12, és bead egy booz menüt a legtöbb, ott byilakkal választhacc, miről akarsz bútúlni.
van egy IBM fektetett gépem elölszedtem a lom mélyéből celeron 800 mhz es nem nagy de a garázsba akkartam kivni hogyha szerelek nekeljen bejöni olajosan a szobai géphez és arra megfelelne de baszik bootolni nincs semmi a vinyon és akkarnám telepiteni az XP -T DE NEM AKKAR a cd irorol indulni az xp lemez a biosban már mindent átnéztem de sehol nem birom belöni hogy onnan vegye a bootot (A MÁSIK GÉPNÉL OTT BETUDOM ÁLLITANI ) NA AKKOR MOST MIA BAJ AKI MEGOLDJA ANNAK ÉPITEK EGY FÉL IDOMOT
ahogy aszt jaszipapa is irta pontosan igy történt nem tetszet annyira a régi forma és akkartam egy ujabbat a kezdés semmikép nem akartam yamaha r1-r6 farkat mert ehez szerintem nem paszol annyira hanem megnézztem melyik farok takar bele a tankba is ne csak onnan induljon a széle sarka mert az csúny ezért a honda cbr jöt a képbe asztán leveszed a teljes hátulját mert ahoz nincs értelme alakitani veszel anyagot és nekiálsz megtervezni ha van hozzávalo hegesztöd akkor meg megis tudod csinálni nekem (INVERTER VAN AKI ISMERI ANNAK NEM KELL MONDANI MILYEN KLASZ KIS MASINA ) de elég sok meló van vele közülünk itt a forumon már páran épitették át és tudják milyen fasza és nem beszélvel a sok sok elektronikárol amit ugye normális kinézetüre el is kell rendezni föleg ,hogy csak az exup motoral kb 2 nap telt el mire be került mert ugye az a motor oldalán van és az uj farokbol kint let volna szóval lehet vele küzdeni az eleje az szint ugy kezdhetsz mindent az elejétöl ja és amikor csinálod akkor majd nem cm el kel vivni hanem mm-el mert minden bele fog érni mindenbe a lámpa nem okoz gondot mert az uj nál nincs szükség semmikép ,hogy mind2 égjen mert az egyik fele több fényt ad mint a régi lámpa az illesztésekel nem érdemes foglalkozni mert ugysem paszol semmi semmivel neked kell kialakitani én speciel mügyantával dolgozom és több fajta üveg szövetel ( fonot és hosszúszálúval) ja és a sablonokat is neked kell majd kialakitani én eszt hungarocel és gyurmával csináltam asztán faragás és csiszolás amig nem jó és csak utána az öntés és a mügyantával is okosan kel báni mert ha levegös marad akkor törik és reped ha sokat szarakodol vele akkor meg rád köt
Na kész is vagyok.Levetkőztettem. Azért nem kevés műanyagos meló van rajta,sok apró repedés.Remélem normálisan meg tudják majd csinálni.Hanem még van valami!A tankban megmozdult valamiféle szűrő lehet sztem de nem biztos.Találkoztatok már ezzel a dologgal?Mi lehet ez ami zörög a tankban?
Veszel egy neked tetszetős idomot, és csinálsz egy új segédvázat ahhoz az idomhoz. Nagy meló de megéri. Szerintem Bakosi kolléga is úgy volt, hogy fiatal motorra nem volt pénze, az öreg meg külalakra annyira nem tetszett neki, ezért faragott egy neki megfelelőt.
Egy kérdés: olvastátok gondolom a nagy yamaha nyeremény sorsolást. Szeretném beküldeni a kitöltött adatlapot, de nem vagyok tisztába a kisbetűs résszel. Azt írják:
A nyereménybôl adódó adókötelezettség bevallása és a felmerülő nyereményadó megfizetése a nyerteseket terheli.
A díjak nem cserélhetők, nem átruházhatók, nem beszámíthatók és készpénzre sem válthatók.
Ez mit jelent egészen pontosan? Mert ha megnyerem, feltenném a netre jó áron, elvinné valaki sok pénzért, én abból kifizetném a nyereményadót és maradna pénzem. Szerintetek ez így megoldható lenne?
bakosi mester: honnan jött az ötlet, hogy gsx-r idomot teszel a frézidre? Mert én is gondolom cserélni az idomokat rajta és megnéztem az illesztéseket is, elég egyediek. Te hogyan oldottad meg például a far idom felrakását? Honnan tudtad, hogy az jó lesz oda, vagy ha nem volt jó, akkor hogyan alakítottad saját szájízed szerint?
Honnan tudom, hogy a lámpák passzolni fognak? Mert ugye van egy generátor ami megszabja, hogy mekkorát lehet, mekkorát nem stb. Van egy csatlakozás ami vagy mázli és passzol - bár ezt kétlem - vagy át kell alakítani a csatlakozót teljesen?
Ha a BIOS-ba bejutsz ott van a sorrend, ne a vinyó legyen az első helyen hanem a CDROM. Ha ezzel megvagy már gyerekjáték.
Akkor az idomozásnak addig nem kezdek neki amíg nincs egy nagyon hozzáértő barátom a közelben
Ezek szerint a biosba már bejutottál. Ott van pedig biztos. Olyat keress, hogy "boot order", és +/-al vagy F5/F6-al kell váltani, és F10-el menteni (asszem, de ezeket mind írja alul)
Egyébként indulásnál F10 vagy F12, és bead egy booz menüt a legtöbb, ott byilakkal választhacc, miről akarsz bútúlni.
Mondja, mi a gondja?
A nyereménybôl adódó adókötelezettség bevallása és a felmerülő nyereményadó megfizetése a nyerteseket terheli.
A díjak nem cserélhetők, nem átruházhatók, nem beszámíthatók és készpénzre sem válthatók.
Ez mit jelent egészen pontosan? Mert ha megnyerem, feltenném a netre jó áron, elvinné valaki sok pénzért, én abból kifizetném a nyereményadót és maradna pénzem. Szerintetek ez így megoldható lenne?
Honnan tudom, hogy a lámpák passzolni fognak? Mert ugye van egy generátor ami megszabja, hogy mekkorát lehet, mekkorát nem stb. Van egy csatlakozás ami vagy mázli és passzol - bár ezt kétlem - vagy át kell alakítani a csatlakozót teljesen?