Nincs is rá keret, de nekem tetszik. Aztat mondják, nagyobb mint egy átlag sportmoci, tehát 180cm körüli embernek már kényelmesebb. De akkor is betyár jól néz ki. 750000 van egy nem messzire tőlünk, az szürke, de az nem néz ki így.
Hali! Van spec ülésszivacsom kimaradva 5 cm vastag, ha érdekel. Egy egyszerű csiszolókorong feltétes flexel tökéletesen formálható, alaktartó. (De van komplett 4JH 600-as faridomom, üléssel lámpával ócsóé is, ha motort akarsz építeni )
Ha Te is ráköltöttél volna a blokkra 670ezret a 4 éves gépeden(ezres Mille) aztán még egyszer 200-at akkor nem tudom mennyire tartanád királynak.
A másikban (Ducati 996 első tulaj)van 18e km és zabálja az olajat valamint a már a második kuplung hullik darabjaira.A fékje tapasztalt pályázók szerint is csapnivaló,gyújtáshiba miatt kétszer állt meg túra közben.A futóművük a deszkakeménynél kb:két fokkal keményebb,városban jóformán használhatatlanok.(mentem mindegyikkel szóval tapasztalat)
Az alkatrész áraik csillagászatiak a Japánokhoz képest.
Jó hangjuk van,de részemről b@sszák meg az életérzést.
A gyári versenymotorokat meg ne keverjük ide.
Nekünk van egy 50-es Gileránk, enduró. Hát amit már az kapott... és tökéletesen műxik.
Most nem akarom hozni a MotoGP-t, de minden kategóriában legelöl vannak... igen, a királyban is, mert ha nem lenne Rossi, és Stoner nem hagy ki néhány kört, akkor a Duc lenne elöl.
Persze tudom, a fejekbe be van téve a "japán megbízhatóság" de azért van élet azon túl is.
Ilyen gépeket szerelemből vesz az ember, nem pizzát hordani. És ezekben több a fantázia, mint a tucat japó sor4ben.
Szerinted miért vannak ezek használtan jóval olcsóbban mint az ugyanekkora Japánok?
(itt a környéken van pár belőlük néhány Olaszmániás ismerősömnek(Ferrari nincs)azok is lecsaptak rá mert milyen karakteres gép milyen olcsón,aztán fél év múlva jött a józanodás)
Azóta már nem igazán hangzik őszintén a szájukból hogy az Olasz gép a prémium géposztály.
Motoros szerelős tanácskérős átépítős ,most már kinőttük magunkat. Mienk a galaxis is. . Leigázzuk a sok ufót. Na megyek dolgozok kicsit, mert ígyy nem lesz motorra valóm sose.
Francokat.
Veszel egy nagyobb polifoam lapot és azzal addig alakítod az ülőfelületet,amíg kényelmesnek nem találod.Ha több darabból állítod össze a formát,akkor kell a tetejére egy 2-3mm-es szivacs vagy polifoam borítás hogy ne látszanak az illesztések a műbőr alatt.Ha megfelel,akkor át kell húzni műbőrrel és kész.
Ha műanyag az üléslapod(az),akkor tűzőgéppel hozzá lehet tűzni a műbőrt(rugalmas tehát rá lehet feszíteni hogy ne legyen gyűrött)ha fém,akkor ragasztani szoktam a belső pereméhez.
Én ezt találtam az üléshez: http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Lehet egy próbát megér a dolog. Vagy marad a dupla polifom matrac, aztán áthuzatom az egészet.
Asszem a blokk FZR1000 vázba való átépítését hanyagolni fogom, mert nem vagyok én akkora spíler, meg a műszaki is macerás lenne.
A másikban (Ducati 996 első tulaj)van 18e km és zabálja az olajat valamint a már a második kuplung hullik darabjaira.A fékje tapasztalt pályázók szerint is csapnivaló,gyújtáshiba miatt kétszer állt meg túra közben.A futóművük a deszkakeménynél kb:két fokkal keményebb,városban jóformán használhatatlanok.(mentem mindegyikkel szóval tapasztalat)
Az alkatrész áraik csillagászatiak a Japánokhoz képest.
Jó hangjuk van,de részemről b@sszák meg az életérzést.
A gyári versenymotorokat meg ne keverjük ide.
Most nem akarom hozni a MotoGP-t, de minden kategóriában legelöl vannak... igen, a királyban is, mert ha nem lenne Rossi, és Stoner nem hagy ki néhány kört, akkor a Duc lenne elöl.
Persze tudom, a fejekbe be van téve a "japán megbízhatóság" de azért van élet azon túl is.
Ilyen gépeket szerelemből vesz az ember, nem pizzát hordani. És ezekben több a fantázia, mint a tucat japó sor4ben.
(itt a környéken van pár belőlük néhány Olaszmániás ismerősömnek(Ferrari nincs)azok is lecsaptak rá mert milyen karakteres gép milyen olcsón,aztán fél év múlva jött a józanodás)
Azóta már nem igazán hangzik őszintén a szájukból hogy az Olasz gép a prémium géposztály.
Ha meg xar, mindegy, olasz vagy japó, ugyanúgy szerelni kell.
(ha nem lenne meg a Frézi, lecsapnék rá :)
A videói között van felrakva(tudod,ahol a képek és a magamról dolgok vannak)
amúgy hol is a videjó?
Egyébként müanyaf lapra kell húzni.
Veszel egy nagyobb polifoam lapot és azzal addig alakítod az ülőfelületet,amíg kényelmesnek nem találod.Ha több darabból állítod össze a formát,akkor kell a tetejére egy 2-3mm-es szivacs vagy polifoam borítás hogy ne látszanak az illesztések a műbőr alatt.Ha megfelel,akkor át kell húzni műbőrrel és kész.
Ha műanyag az üléslapod(az),akkor tűzőgéppel hozzá lehet tűzni a műbőrt(rugalmas tehát rá lehet feszíteni hogy ne legyen gyűrött)ha fém,akkor ragasztani szoktam a belső pereméhez.
Lehet egy próbát megér a dolog. Vagy marad a dupla polifom matrac, aztán áthuzatom az egészet.
Asszem a blokk FZR1000 vázba való átépítését hanyagolni fogom, mert nem vagyok én akkora spíler, meg a műszaki is macerás lenne.