Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na kedves úrak!
végeztem a lengőkar és a váz kromofágozásával..
a váz majdnem gyönyörű lett, szép, még rajta van a gyári elox réteg mindenhol. nem kell vele semmit csinálni.

Viszont a lengőkar elég borzasztó. És rozsdál is... így elég nagy kérdőjel van a fejemben, mert én úgy tudom, h az alu nem rozsdál, hanem bemattul, de nem lesz barna a felülete korrodálódás következtében.

Szóval nem tudja valaki, h a 4JH-s hátső lengőkar az most alu, vagy valami vas/acél ötvözet szerű?

Képeket majd lövök fel este. ;)
akkor jó pihenést
Mentem éjszakára.Csá
Hát igen.Túl egyszerű is volna,ha csak simán alágörgetnék egy másik kereket.
Köszönöm a választ!
multkor a vaterán volt egy YZF 750 esé asziszem 18 ért 17 azis olyan modositás nélkül ugysem megy szerintemsem dehát az az élete ha valam,it át kell tervezni és jo sok napot kinlodni vele
És a fékkitámasztót is faragni kell.
Az 1000 Exup-ét bele lehetne küzdeni szerintem de kell rajta alakítani(távtartók) és féktárcsa is másik kell.
Szóval nem olyan egyszerű.(nekem az 1000-ben is 17-es lett a 18-as helyett)
mert akkor is biztosan aszt mondták ,hogy DE EZEKNEK jó ez
Pontosan.
Akkor Ők nem olyanok mint mi voltunk.... a jó kis Pannóniákat, Danuviákat exportáltuk, a még szarabbakat meg eladtuk belföldön...
Üdv mindenkinek!
Új vagyok a fórumon.A következő kérdésem fárasztónak tűnhet számotokra,ha így van,nézzétek el nekem.Biztos nem én kérdezem először:
Egy FZ 750-em van.A gyári 18-as hátsó felnit(3.50 széles) szeretném 17-esre cserélni.
Tudna vki információt adni ezzel kapcsolatban?Elsőre talán az is elég volna,hogy melyik típusé passzolna (FZR1000?)a lengővillába és jár-e vmiféle"átszabással"ez a beültetés.
Az ott egy másik(csodálatos) világ.(a legjobb dolgokat sajnos megtartják maguknak)
Igen belpiac, de oda mást gyártottak? Vagy ott előbb jöttek ki ezek a dolgok?
Egyenletesebb.Ez így is van.
A Tied Japán belpiac szerintem.
majd a télen kezdem az épitését ,hogy tavaszra kész legyen csak most 2 szemü lesz mivel a gixxer eleje szilánkokra töröt
Kapott tőlem hosszabbított "kutyacsontot" is,így nem olyan magas.De mivel nekem az ülés és a váznyúlvány is át lett alakítva,ezért nagyon más vezetni mint a gyári változatot.(a lábtartókat is lejjebb tettem)
Egyenesen ülök,ezt így olyasmi vezetni mint a nagy túraendurókat(Varadero,DL)
Ezekkel az idomokkal-üléssel-futóművel megdöbbentően "nagydarab állat" pl:a Sárga mellett.(majd holnap dobok fel róluk képet egymás mellett)
Vezetni így sokkal könnyebb mint a gyári felállásban.(viszont mivel magas-széles,így sokkal nagyobb "széltoló" amit észrevenni 200 felett)
De a futómű/ülés királyi kényelmet nyújt a pilótának és az utasnak is.
Azthittem ez már az új projekt végkifejlete, csodálkoztam is hogy ilyen hamar....
én is eszt gondolom de aszt is hallottam hogy a szürön át hűtőtt egyenletesebb hőfokon tartsa az olajat álitolag
csak szép volt mig el nem dobtam a nyáron 3 éves munkám let oda de már készül megint
De szép lett a motorod Bakosi Úr! Ezt hogy csináltad?
A külön olajhűtő nyilván jobb hűtési hatásfokot biztosít menet közben de helyet foglal,elkoszolódik tehát több vele a macera.
ábrusnak tényleg jól superál a sárga telocska eszt én sajátszemel láttam és éreztem is majdnem ha akkor nem mankoval megyek hozzá és fel is tudtam volna ülni
Enyém is ilyesmi és 87-es. Bár nekem az első teló is más, állítható a csillapítás meg az előfeszi...
olajhűtős van nem tartályos hülyeséget irok itten