én meg az olajhütövel járok igy mindig híányolom a többiröl mert a 91 töl már ugye a szűrön keresztül hütik az olajat nekem meg még olyajtartály van ÁBRUS SZERINTED melyik jobb az olajhütös vagy a szűrön keresztüli ? nekem van véleményem csak érdekel a tiéd is
Azért ez a sárga jóval hosszabb. nem változott meg tőle nagyon a futómű? Írtad, hogy magasabb, de akkor elment a villaszög, utánfutás... Az látszik, hogy az előfeszítés állítása korrekt
Szerencsére az enyém "pofára" az Öhlinshez van közelebb
89 töl alkalmazták asziszem a tartályosat a tiéd azért frankó ábrus mert könnyen állithatod a rúgófeszitést könnyü a hozzáférés nem cserélünk oda adod meg még dobsz rá egy 5 öst hogy én is meg te is jol járj
éppen akkartam jelezni ,hogy a milyeink azok tartályosak biztosan nem 100 ezresek de azért egész lájtosra is belehet löni olyan mind egy hajó a rugó feszitésel van némi baj mert kicsit könnyebben is megoldhaták volna a csavart amivel a feszitést lövi az ember a csillapitáshoz egész jól odaférni könnyen lehet állitani
Mondjuk külön a húzót meg a nyomót nem lehet állítani, de nem vagyok akkora récer, hogy az nekem kelljen. Így is nagyon érzik különbség a két végállás közt, nekem elég.
Persze lehet csak addig, még be nem szerelnék egy ilyen 100ezrest, de az nem mostanában lesz
Zsolti báttya Sárgájával fordultam egyet nemrég,hát szó szerint FÁJdalmas volt a különbség.
(nemrég mentem 600-as Hornettel(kb:6-7 éves)fincsi finom rugózása volt,pedig nem Öhlins vagy más prémium alkatrész volt benne)
Én a neten csak aranyárban láttam Öhlinst. Persze, olcsón megéri, de nem tom, mi a bajod a gyárival, sztem a mi szintünknek megfelel. Az enyém rugózik szépen, ha betekerem, akkor meg merev, ez a dóga, nem? Én könnyű vagyok, és jobbára egyedül megyek.
Én persze most jókról beszéltem, nem kifáradt-kikopott csereérettekről.
Fz rugóstag méretezése,Képes Motoron megfelelő darab keresése "olcsón".(valami fiatal gépé)
Amit én beraktam az a Thunderace-be való és ettől "kicsit" megemelkedett a hátulja.
Most nem arcoskodásból de nekem is Öhlins van hátul.(gyári van itthon kettő is)
A gyári ehhez képest két helyen kifúrt lapátnyél.
Javaslom próbálj ki valami modernebb gépet és meglátod:az rugózik.
Ja, kéccázé egész jó Öhlins szetteket lehet kapni. Olyat biztos sokan szerelnek be FZR-be
Sztem semmi baja az eredeti FZR-ének. Jól lehet állítani a csillapítást, meg még az előfeszítést is, mi kell ennél több?
Csak tájékoztató jellegű mérést ad,mert a kuplung miatt rövid szárú,(17 mm.)inkább csak a blokk hőmérsékletét méri,az olajba nem ér bele.Az olajbetöltő csavar helyére (M23X3-as menet)kell becsavarni.Nekem csak annyi fenntartásom van vele,hogy teszem azt 120-as tempónál már kicsit nehézkes ráfigyelni,inkább valami távérzékelős megoldás lenne jó,ha már mérni szeretném.
Ja,ja csak be kell tekerni. Eléggé szét volt már gányolva az olajbetöltő csavarom, gondolkodtam szerzek másikat, aztán kapóra jött ez a hőmérős megoldás...
Szerencsére az enyém "pofára" az Öhlinshez van közelebb
A sárga meg a mostani.
Persze lehet csak addig, még be nem szerelnék egy ilyen 100ezrest, de az nem mostanában lesz
(nemrég mentem 600-as Hornettel(kb:6-7 éves)fincsi finom rugózása volt,pedig nem Öhlins vagy más prémium alkatrész volt benne)
Én persze most jókról beszéltem, nem kifáradt-kikopott csereérettekről.
Amit én beraktam az a Thunderace-be való és ettől "kicsit" megemelkedett a hátulja.
A gyári ehhez képest két helyen kifúrt lapátnyél.
Javaslom próbálj ki valami modernebb gépet és meglátod:az rugózik.
Sztem semmi baja az eredeti FZR-ének. Jól lehet állítani a csillapítást, meg még az előfeszítést is, mi kell ennél több?
A rugózó és csillapító rugóstagra javaslat?
Megint lenne egy hülye kérdésem,
FZR1000 hátsó rugós tagot nagyobb fabrikálás nélkül az FZ-be bele tudnám pakolni?