A 89-es 600-nak volt egy könnyű (180 kg.)és keskeny hátsó kerekű(130/70/18) változata,ami katalógus szerint 3.6-ot tudott,de olyannal még nem találkoztam.
Üdv,látom volt egy kis humor szentesen! A forgórész tökéletes volt,vissza is tettem,tegnap beraktam az új akkut,sikerült bele tuszkolni a tartóba a 16 Ah-ás akkut,de ennél nagyobb már nem fér bele!Tegnap be is röffentettem,de majd kíváncsi leszek,indul-e majd mínuszban is?
Láttam egy ürgét az Iwiw-en aki azt állítja a 3HE-jéről hogy:Ezzel tolom most. 260kmh 3,6sec/100km.
Elhiggyük Neki hogy megy annyit a gépe mint az ezresek?
Ami viszont kevésbé jó, hogy teli tankoltam a kis frézimet és 142 km-t tudtam vele anélkül elmenni, hogy ne kelljen tartalékra állítani. 142-nél már nem vette a gázt...ha jól számolom az 142 osztva 14-el ami nagyjából 10. Persze ez nem a teljes igazság mert még azért volt benne kb 2 liter szerintem...nem tudom mikortól nem veszi a gázt a moci. Igaziból azon töröm a fejem, hogy ISZONYAT mód mocskos a tank alja és valszeg az lehet a gond. Az egyik. Nem hiszem, hogy ennek a kis kettőötvenesnek' többet kéne ennie mint max 6 liter.
Egy rocker 10 évvel ezelőtt hajótörést szenvedett egy lakatlan szigeten.
Egyik nap közeledni lát valamit a tengeren, hajónak kicsi,
ezért kíváncsian várja, mi lehet az.
Egy gyönyörű női búvár lépked ki a partra és megáll a rocker előtt.
- Mondd, rocker, mikor gyújtottál rá utoljára?
- 10 éve, mikor hajótörést szenvedtem.
Erre a nő a búvárruha egyik zsebéből elővesz egy doboz cigit, meggyújt
egy szálat és a rocker szájába adja.
- És mondd, rocker, mikor ittál utoljára egy jó whiskey-t?
- 10 éve, mikor hajótörést szenvedtem.
Erre a nő elővesz egy üveg jóféle italt és átnyújtja a rockernek, majd lassan
lehúzza a cipzárt a ruháján, ahonnan két gyönyörű mell bukkan elő.
- És mondd, rocker, mikor érezted magad utoljára igazán jól?
- Istenem, csak azt ne mondd, hogy van nálad egy motor is?
Sziasztok! Olyan infóra lenne szükségem hogy mennyi és milyen olaj kell az első teleszkópszárakban?Na meg az is érdekelne hogy csináltatok-e olajcserét az első telóba?Van valami speckó szerszámra szükség hozzá,vagy sima ügy az egész.(Én eddig csak ETZ telót töltöttem fel,azt is kb 20éve!) Ja fzr250-ről lenne szó!
Gyanakodtam,esetleg kis kefezárlat van az indító motorban,de tiszta volt,és kivéve,szabadon forogva is 12 V-alá esett a feszkó,így nem kínlódtam tovább.
Én tegnap vettem új zselés akkut,röpke 15000 fityisz volt( )még töltőn van,délután berakom.Szombaton malackergetésre voltam hivatalos Üllésre,de csak estére sikerült kiérni,mert a motor persze megint nem indult!Vasárnap (jobb idő volt)beindult,de nem hatott meg,és vettem egy új akksit.
megérkezett a korábban vitatott bikázó ketyere postán. az éjszaka töltődött ma reggel már a self test, okét-t mutatott. Elvileg innentől éles.
Ha majd merem egyszer tökig meríteni a kocsi akksiját, letesztelen, és referálok.
van benne szerelő lámpa (vakítós), mini kompresszor, meg a bikázó maga. A minősége jónak tűnik. Az érintkezők izmosak, és nagyfelületűek. Márcsak arra leszek kíváncsi, ha a kütyü indító árama 400 A, és a kocsi 640 A-t tudó (újonnan, ez meg 4 éves elmúlt) indítóáramot tud.... elég lesz -e a Berlingonak 400 A ?! hmmm
feletettem a gumikhoz hátha valaki mond rá valamit de senki ezért kérdezlek beneteket szakértöket a hétvégén most meg kaptam egy DUNLOP sportmax D221FA tipusu elsö gumát valakinek volt már ilyen mert én még dunlopot nem használtam valamit tud valaki rola ,hogy milyen sehol nem találok rola normális leirást de ugy nézzem tura-sport guma de ha valakinek volt már akkor hátha etöl többet tud mondani rola kemény 2000 ezerért olyan 80% os még szőrős és 3 éves
Én sem szorítom a tankot mert nekem is magasabb csőkormány van fent(mint Neked).De ha visszatennéd a gyári kormányt akkor szerintem szorítanád Te is(mert különben nem fogad szót)
Én nem vagyok annyira biztos benne, hogy a tankot szorítani kell... ill. sztem mindenkinek kell, hogy legyen egy stílusa. Én pl. nem "fogom" a tankot, kimondottan lazán ülök, inkább a lábtartót nyomom, ha kell. A kormányt is elég lazán fogom, engedem a motort menni, így jobban érzem, mit akar csinálni.
Ja, túlsúlyos nőt meg nem szabad hagyni felülni
Elhiggyük Neki hogy megy annyit a gépe mint az ezresek?
Ami viszont kevésbé jó, hogy teli tankoltam a kis frézimet és 142 km-t tudtam vele anélkül elmenni, hogy ne kelljen tartalékra állítani. 142-nél már nem vette a gázt...ha jól számolom az 142 osztva 14-el ami nagyjából 10. Persze ez nem a teljes igazság mert még azért volt benne kb 2 liter szerintem...nem tudom mikortól nem veszi a gázt a moci. Igaziból azon töröm a fejem, hogy ISZONYAT mód mocskos a tank alja és valszeg az lehet a gond. Az egyik. Nem hiszem, hogy ennek a kis kettőötvenesnek' többet kéne ennie mint max 6 liter.
Egyik nap közeledni lát valamit a tengeren, hajónak kicsi,
ezért kíváncsian várja, mi lehet az.
Egy gyönyörű női búvár lépked ki a partra és megáll a rocker előtt.
- Mondd, rocker, mikor gyújtottál rá utoljára?
- 10 éve, mikor hajótörést szenvedtem.
Erre a nő a búvárruha egyik zsebéből elővesz egy doboz cigit, meggyújt
egy szálat és a rocker szájába adja.
- És mondd, rocker, mikor ittál utoljára egy jó whiskey-t?
- 10 éve, mikor hajótörést szenvedtem.
Erre a nő elővesz egy üveg jóféle italt és átnyújtja a rockernek, majd lassan
lehúzza a cipzárt a ruháján, ahonnan két gyönyörű mell bukkan elő.
- És mondd, rocker, mikor érezted magad utoljára igazán jól?
- Istenem, csak azt ne mondd, hogy van nálad egy motor is?
Nem is néz ki olyan rosszul ez a forgórész. Biztos, hogy ez volt a baja?
Ha majd merem egyszer tökig meríteni a kocsi akksiját, letesztelen, és referálok.
van benne szerelő lámpa (vakítós), mini kompresszor, meg a bikázó maga. A minősége jónak tűnik. Az érintkezők izmosak, és nagyfelületűek. Márcsak arra leszek kíváncsi, ha a kütyü indító árama 400 A, és a kocsi 640 A-t tudó (újonnan, ez meg 4 éves elmúlt) indítóáramot tud.... elég lesz -e a Berlingonak 400 A ?! hmmm
Ja, túlsúlyos nőt meg nem szabad hagyni felülni