Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Basszus kiszámoltattad a Netrisken vagy a Biztositás.hu-n?
(mert ez kib.sok)
Az meg hogy lehet? Nekem az autóra is csak 22 jött ki (/év), pedig csak B3 vagyok, és nem is gyenge verda...
Igaz, volt olyan biztosító is, aki 125-re mondta, buzik ezek mind.

Mingyá leballagok a motorom papírjáért, és benyomom azt is a netriskbe.
neked milyen biztositod van aranybol van a kötvényed papirja?
Nem arról volt szó, hogy olcsóbb lesz? Nekem a 250-esre így h anus bonus A0 így 12 rugó egész évre
képzeld nem csak Pesterzsébeten. Debrecenben is.
kijött a jövőévi bizt díja a motorra. 33 e Ft. vagány.
Én tegnap este fél 9-kor álltam Határ úton és néztem ahogy gurulkáznak a motorosok. Namármost az okés, hogy én 4 fokba még megyek sötétbe, dehát fiatalság-bolondság...de az, hogy 0 fokba seggsötétbe gyorsulgat valaki a Határ útnál, több mint botorság. Csak néztem utána, hogy jól látok-e...

Amúgy Pesterzsébeten pár napja folyamatosan esik az eső és 5-10 fok van, nem kifejezetten gurulós idő...
sajnos igen ez van szegény ember vízel főz már ezek a mi járgányink 20év meg idősebbek és hát egyszer minden elkopik de képzeljétek mi lenne ha nem kéne velük foglalkozni megene bennünket az unalom igy meg legalább az idegrendszerünkre is néha hatásal vannak a mi kis gépeink
Atyám azt mondja,lehet hogy az indítómotorban van egy kis zárlat,ez lehet annak ellenére hogy pörgeti a motort,csak nem a normális árammal,hanem jóval többel.És túlterheli az akkut.Tegnap viszont elsőre csont nélkül beindult.
Vázolom a tényállást:Pont egy éve kapott új akksit,azt tudtam hogy a benne levő fesszabályzó túltölt,de csak 0.1V-ot,azt hittem ez elmegy,nem okoz gondot.Csakhogy szeptemberre szépen elfőzte a vizet,félig volt az akku.Azt mondja apám kellett egy kis idő,hogy regenerálódjon az akku.Ehhez jön még hozzá hogy valaki rosszul rakta fel a generátort,a vezeték dörzsölődött a lendkerékhez,aztán szépen zárlat lett,és leégett a generátor.30000 ft.-ért jött a bontott generátor és lendkerék Súgóéktól,most már csak a nyikorgás maradt fenn,pedig a hátsó villa is kapott új perselyeket.Csinálok egy téli tartóbakot,megemelem aztán majd még bütykölöm tovább.Az ilyen használt motor a legjobb logikai játék,mindig új feladványt ad!
a generátorával, meg a feszszabbal is baja volt mostanában, de reméljük ez már megoldódott.
hát akko a motorban van a buzéria, nem?
akkor nem is lett újrasavazva, vagy ezután produkálja ezt?
Sziasztok!Adott egy FZR1000 92"frissen németből az a dolog van hogy kb 4000-res fordulatnál tilt le! Esetleg valaki.............tud ilyen esetet..........maga az elektronika más vagy be van iktatva valami kütyü amitől ezt csinálja?
Nekem is eddig jól bevált a Castrol Actevo 20W50-es,3200 km. után 3dl.-t töltöttem utána,és valóban finomabban vált vele a gép.Az akkuval meg tele van a hálózsákom:apám visszaadta,azt mondta nincs semmi baja mert leterhelte és tartotta a feszültséget.Visszaraktam a gépbe és valóban,szivatóval (de gáz nélkül)elsőre csont nélkül beindult.Ki érti ezt?
ja ausziban meg újzélandon sok 250-400 van amúgy
még egy váz volt meg egy hátsó K.teló kb10 ezerért az egész
erre nem volt posta ismerös hozzta mondtam ha valami talál az ennyémhez akkor csak nehagyja ott föleg ha ilyen drasztikus az ára
igen
Castrolból az Actevot tedd,finomabb tőle a váltó.
Szerintem :)
Jóóóóóóóóóóó az. Csak a fejed el ne veszítsd.link
én már sokfélét használtam 20-50 es valvonilet átlagos volt liqui moly az nagyon szar volt se válto sem kuplung sem a motor hangulata nem volt jó és jobban eszegete az olajat is akkor REPSOL 20-50az már franko volt minden klapolt asztán CASTROL 20-50 EZ IDÁIG NEKEM A LEGJOBB VÁLTO MINDEN FRANKÓ NEM ESZI SZÓVAL NEKEM EZ VÁLT BE DE PERSZE NEKEM EZREDESBE VAN JA ÉS CSAK ÁSVÁNYIT HASZNÁLTAM MINDEGYIKBŐL ÉS JÁRTAM VELE 5 FOKBAN IS ÉS 38 BAN DUGOBAN ÉS KINOZTAM IS ELÉGÉ SZEGÉNYT
Oké, akkor beszerzem a 3 litert!
Szerintem tökéletes lesz neki. A kézikönyv is ilyet ír.
Pl én is. Nincs vele gondom. Enni nem eszi, menni megy vele
evo GP 4T ?
Úgy hallottam nem rossz.... itt van aki használja.