Üdv. mindenkinek!
Tudom hogy lerágott csont már ez a dolog, de ahány helyen nézem annyi félét írnak, mondanak!
Tehát a kérdés: 20W50-es ásványi castrolt nyugott szívvel beletehetem az FZR-be? (600as, 4JH motorkódos)
Köszi!
Én a dilemmát megoldottam. Nem fogok átkozódni, hogy nem kelett volna elmenni, mee mostmeg jó megfáztam, meg milyen jó idő volt ozt mégse mentem
ideiglenesen kivan vonva a forgalomból, már 1 hete.
Ma délután volt vagy 18 fok, napsütés, én meg nem mentem el motorozni, mert lusta voltam kicipelni a téli helyéről
Hogy fogom még ezt bánni, ha bejön holnaptól a xar idő...
nekem is hasonlóképpen volt, csak wireless méréssel.
A kocsi kinn ált, én meg benn a zöldkártáyval.
És még kedvezményt is adtak. (amit nme értek, mert elvileg hatósági áras... de párszáz forintal mégis olcsóbb volt...)
Üvegszálas utángyártott a fejidom(ráadásul a vékony gyantahiányos fajta) és össze van repedezve,amit a festék(sárga)tart(ott)össze.
A plexi szintén a napfényre elporladó(talán Szatunás utángyártott) fajta.A csavaroknál az is meg van repedezve és érintésre pattan,reped tovább.(ahol a tükör van felfogatva és állandóan rezeg)
Az oldalidom is meg van dolgozva rendesen,szóval lesz mit kozmetikázni rajta.
A Kawasaki ZZR 1400 gyári kezelési utasítása a lánc tisztítására kimondottan gázolajat vagy petróleumot ír.(nem is említ kimondottan lánctisztításra alkalmas folyadékot méregdrágán)
Innentől fogva nekem sosem volt kérdés hogy mivel mossam.
ne erts felre,nagyon halas vagyok,h segiteni probalsz,de rettenetesen lusta ember vagyok,es inkabb itt helyben szeretem megoldani a dolgokat. ezert nem is mentem meg ki hozzad a tanksapkat kiprobalni. asszony basztat is ezert,mert mindig neki kell lovagolnia,na de ez van,8 orat lehuzok,a tokomnek van meg kedve mozogni
ezt igy nem akartam leirni,de ez tortent engem elkuldtek "setalni", mert lattak,h "el vagyok sapadva" . mire visszaertem,a kocsi a parkoloban vart. amit rafizettem,az kb a benzinkoltseg bordanyba.de legkozelebb lehet hozzad viszem,nem jo mindig ugyanoda:) v lehet addigra meg is lesz javitva...
Nos ha rám hallgattál volna egy fillérrel sem került volna többe, és nem gányolták volna. Szépen beálltál volna. Motor leállít, és mehetsz fizetni. Ennyi.
igen, olyat is ír, hogy van saját termék. de simán írja a petróleumot is.
És, Öveges prof óta tudjuk... Minden háztartás akad otthon egy kis petróeum, némi urán, és egy kevés nitroglicerin.
honnan szeded az alkatreszt? ilyen arba en is berendelnek!nagoyn kene mar egy feklampakapcsolo,meg egy par kormanyveg, meg aprosagok... posta mennyi volt ra?
vegul szegeden csinaltattam a munkahelyem mellett.kicsivel tobbe kerult,de ha beszamitjuk a benzint is,akkor ugyanannyiba voltam,es helyben. sejtesem beigazolodott,az olajfogyasztasdrasztikusan megemeli a co szintet. hal' isten be tudtak allitani az alapjaratot ugy,h atmenjen most megy a kereses,szelepszarszimmeringcsere,vezermuszajszett csere,lehet vizpumpa, katalizator is,stb. ugrott a felni+gumivasarlas,meg az FZR cicomazas
unokaöcsém gilerája is olyan. az idomokon 3,5 centis gitt van. ránézel, és elpattan. 2 hetet külön töltött az idom a motortól, és 2 helyen is megreppent, mire felraktuk. Ez van.
Igen.
Hozzáértem a garázsban.(a festék sok mindent eltakart,a bal lábtartót meg csak a hosszú megszokás tartotta a helyén+valami ragasztó)
De majd megoldjuk,végül is ezért van itt.
Tudom hogy lerágott csont már ez a dolog, de ahány helyen nézem annyi félét írnak, mondanak!
Tehát a kérdés: 20W50-es ásványi castrolt nyugott szívvel beletehetem az FZR-be? (600as, 4JH motorkódos)
Köszi!