Hmm. Meglesem a folyadékot. Az a baj, hogy ilyen szinten még nem vagyok igazán motoros. Nem tudom miket kell ellenőrizni, nem tudom, hogy mi az amit meg kell nézni bizonyos időközönként (nap mint nap - hetente...stb.) Csak nem fogok már sálat felvenni. Az a baj, hogy ezt a hangot nem tudom felvenni. Mikor a fékezés végére érek akkor kattan egyet, mintha valami beakadna. Mondjuk az első fék sokkal erősebb mint a hátsó, de tudom meg kell tanulnom mindkettőt használni...
"sál"-nak hívják a nyakvédős okosságot
a fék meg nem kattanhat, mert akkor xar. Vagy a kitámasztása lazult ki, vagy nincs benne folyadék, vagy a rudazat nem jól van beállítva.
Jobban teszed, ha megtanulod használni, mert úgy hamarabb megállsz. Vészhelyzetben az a +10% fékteljesítmény is jól jöhet. Ha nem xokod meg, akkor nem fog menni, mikor kell. Tudod, balkéz kuplungol, jobb fékez+gáz vissza, bal láb gangol, jobb láb fékez egyszerre és ha ez már jól megy, akkor a farkaddal dobolhatsz a tankon közben gyakorlásként
hella sanyi! végre láttam a képeid között képeket a yakomoto műhelyről. az enyémet is ott csinálták, és nagyon jó lett...(hozták vitték) az R26-os nincs már meg?
Kössz a segítséget közben Zoli is elmagyarázta msn en. A szelepeket is be kell csiszolnom de nem tudom hogy a csisz port hol lehet kapni és mi a neve Te nem tudod?
Phejj bakker. Gurultam ma egy 50-est, de igencsak hideg van. Nyakam majd megfagyott. Keresni kell valami nyakvédős okosságot. Pöcröf indul a frézim egy minimális szivatózás után. Mondjuk a hideg miatt 2x is eldobtam majdnem, de hát szerencsére nem úgy alakult :) A hátsó fékre ha izomból rálépek akkor kattan egyet. Nektek is? Olyan mintha valami bekattanna/beakadna. Megmondom az őszintét nem szoktam használni túl sűrűn a hátsóféket. Mostanság szokom. Elgurultam egy parkolóba gyakorolgatni és ott vettem ezt észre, hogy erőteljes fékezéskor kattan egyet.
nekem olcsób lesz idénre 12380 jővőre -10% B5 ben ennyi ugy hogy én nem variálok te ábrus cserélnünk kéne forgalmit a 42 kw véget még jó ,hogy neked ilyen gyenge a motorod
Reggelt. Az FZR-emre. De majd mindjárt bemásolom ide, hogy mindenki megleshesse, nem rosszak.
Bonus/malus besorolás: A0
Díjfizetési ütem és mód: negyedéves / csekkes
Díjfizetési ütem szerinti díj: 2 820 Ft
A biztosítás éves díja: 11 280 Ft (A0 B/M besorolás alapján)
Én is néztem,nekem kevesebb a motorokra és az autóra is.(mindegyik a K&H-nál van)
R-19 idén:20.600ft,jövőre 15.700ft de az AEGON-nál(lépek át ) 10.700ft
Fré idén:10.300ft jövőre(ugyanitt) 6.700ft
MZ idén:2.076 jövőre:1.240ft
(ezek mind egész évre értendőek)
A felső táblázatod példája hibás(maga a táblázat jó)ezért nézzük az alsót(kipufogó szelepét)a jobb sarokban lent:
Tehát:a kip.szelep hézaga 0,21 és 0,30mm között jó(hidegen)
-megméred a szelepnél a hézagot ami itt jelen esetben 0,35mm(ez ugye nagy)
-a táblázat legfelső sorában vízszintesen kikeresed azt a számot,ami az eddig beépített hézagoló betét(ami NEM lapka)oldalán van,ez a jelen példában a 175-ös
-itt függőlegesen haladva lefelé addig mész,amíg meg nem találod a táblázat bal szélén a mért szelephézagot(ez itt ugye a 0,35 ami a 0,33-0,37mm közé esik)amihez a 185-ös számú betét tartozik
-ezt a betétet kell beépíteni hogy a helyes értéket(0,21-0,30mm)kapd.
Egyébként Szigetváron van ha jól tudom.
a fék meg nem kattanhat, mert akkor xar. Vagy a kitámasztása lazult ki, vagy nincs benne folyadék, vagy a rudazat nem jól van beállítva.
Jobban teszed, ha megtanulod használni, mert úgy hamarabb megállsz. Vészhelyzetben az a +10% fékteljesítmény is jól jöhet. Ha nem xokod meg, akkor nem fog menni, mikor kell. Tudod, balkéz kuplungol, jobb fékez+gáz vissza, bal láb gangol, jobb láb fékez egyszerre és ha ez már jól megy, akkor a farkaddal dobolhatsz a tankon közben gyakorlásként
Golf3 1.4-16900ft/év B3
Ford Fiesta 1.1 37kW B10 10.596Ft/év
-R-19:B10 (1397cm3-43Kw)
-Fré:B8 (989cm3-42Kw)
-MZ:B7 (143cm3-9Kw)
ducato2.5 44000
fzr 1000 16000
FZR 600 B1: 15024
Bódogságom határtalan
600-es fzr 31 e Ft.
kezdő motorjogsi. Ao. Nagy köbcntis kocsi. pedig szr lomha szívó dízel. (ja, és teherautó)
szopás. gyakorlatilag minden emelkedett.
Bonus/malus besorolás: A0
Díjfizetési ütem és mód: negyedéves / csekkes
Díjfizetési ütem szerinti díj: 2 820 Ft
A biztosítás éves díja: 11 280 Ft (A0 B/M besorolás alapján)
Úgy gondolom ez igencsak jó. 250-es frézire.
R-19 idén:20.600ft,jövőre 15.700ft de az AEGON-nál(lépek át ) 10.700ft
Fré idén:10.300ft jövőre(ugyanitt) 6.700ft
MZ idén:2.076 jövőre:1.240ft
(ezek mind egész évre értendőek)
Tehát:a kip.szelep hézaga 0,21 és 0,30mm között jó(hidegen)
-megméred a szelepnél a hézagot ami itt jelen esetben 0,35mm(ez ugye nagy)
-a táblázat legfelső sorában vízszintesen kikeresed azt a számot,ami az eddig beépített hézagoló betét(ami NEM lapka)oldalán van,ez a jelen példában a 175-ös
-itt függőlegesen haladva lefelé addig mész,amíg meg nem találod a táblázat bal szélén a mért szelephézagot(ez itt ugye a 0,35 ami a 0,33-0,37mm közé esik)amihez a 185-ös számú betét tartozik
-ezt a betétet kell beépíteni hogy a helyes értéket(0,21-0,30mm)kapd.