Dee nem úgy van, hogy a kw-lóerő arányában határozódik meg, hogy vezethetem-e? Én úgy tudom, hogy van egy ilyen aránypár. A felett nem vezethetem Akorlátozottal, az alatt viszont igen. Mert a 33 kw miatt nem vezethetném, ugye "Ak" csak 25-ig szól, de ha kis lóerő akkor vezethetném és ez bizony ebből a forgalmiból nem derül ki. Mármint a lovak száma
kw-ban benne kell lennie a teljesitmenynek(kulonben a rendor nem tudja eldonteni,h vezetheted-e:) ).a 99 valoszinu amiatt van,mert akkor hoztak be az orszagba. ezt a regiben megtalalod,bar azt elvileg le kellett adni.(elso magyarorszagi nyilvantartasba vetel)
Igencsak idegesítő amikor nem indul el a gép...
Figyi. Forgalmiba benne kéne lennie a lóerőnek? Most csináltattam ugyanis újat és nincs benne. Sehol... meg azt is furcsálom kicsit, hogy a "B" vagyis az "első nyilvántartásba vétel időpontja" 1999.10.01 . Ez így jó szerinted Feri?
Valakinél pedig láttam ilyen lámpát fullba. Nem is tudom már ki linkelte be. Jópár alkatrész volt, szerintem első lámpa is. Én nem vettem meg mert most a jogsira sincs pénzem, picsasok tartozásom van.
Az idomozásra nekem is lenne egy csomó ötletem, de alapvetően Nekem csak a faridom nem jön be, meg a hátsó lámpatest. Az olyan kerek lámpás frézi stílus.
na ma reggel kivagta a biztositekot nalam ez a rohadt motor. nem indult be.ropke negyed oras kesest okozott a melohelyrol. aztan persze lemerult az akksi is,miert ne.folb.szott,visszadobtam a garazsba,oszt beultem az autoba. valoszinu a 3 hetes allas nem tett jot neki.meg utoljara akartam iden menni vele egy kort,o meg bedurcizott.hulye picsa
Az idomok úgy lettek hozzá farigcsálva, igazából én már igy vettem. Bosszankodok is az első lámpa miatt mert lófikuszt nem látni vele sötétbe, ugyanis egy aprilia sr lámpatest van beépitve de az a 2x20 watt nagyon. (nekem legalábbis) Erősebb izzó meg megolvasztja Esetleg erre valami vjavaslat? Gondoltam rá hogy olyat lámpát kéne beleépiteni mint az eredeti, mármint az a félprojektoros asszem, mint Neked van. Csak nem láttam egyenlőre sehol hirdetve használtan.
Ja igen. Meglett az átírás. Mától hivatalosan is enyém a motor Vééééééégreeee A papírok 12.000+4400-ból megvoltak plusz ugye az eredetiségvizsga 15.500. Ha az eredetvizsgát nem kellett volna 2x megoldanom akkor egész jól jöttem volna ki. 12.000 az éves biztosítás. Az se olyan vészes
Vicces a neved...az enyém is Pöti, csak én így írom Ha gondolod holnap lemérem, ma már nem mennék ki - pitsa hideg van és még sötét is. Ugyanolyan mocink van Nagyon komoly ez az idomozás. Honnan vetted, hogy jók az idomok erre a mocira? Mármint honnan tudtad, hogy jól illeszkedik rá? Grat hozzá, fekete ezüstbe nagyon "Sukár" lenne
Sziasztok! Egy kis segitséget szeretnék kérni: megtudná nekem mondani valaki, hogy a yamaha fzr 250-nek első féktárcsának mekkora az átmérője? Kicsit dilemmába vagyok mert én 285-öt mértem 5mm vastagsággal, a szervizkönyvbe (pdf-es) pedig 282mm x 4 mm van feltűntetve. Most akkor mégis mekkora kell rá? Esetleg 280 is jó?
Szívesen venném Ha tudod, hogy erre fogsz gurulni akkor egyeztetünk. Tavasszal mindenki készüljön a nagy frézi találkozóra. Télen lehet updatelni a motorkákat, hogy tavaszra mindenkié szépséges és jóságos legyen
Amelyik egyszerre a soroksári és az erzsébeti!
Egyszer szivesen megnézném a motorodat,csak nem túl sűrűn ülök már rá!Meg 6-ig dolgozok és mostmár sötét van!
Pedig nem laksz túl messze!
Az a baj, hogy számtalan dolog kattanhat (lánc is, lánckerék, kihajtó tengely), mert fékezéskor megváltoznak az erők irányai.
Viszont semminek sem szabadna kattannia... de ezt csak megnézéssel lehetne kideríteni, így távolból nem.
Sál: ucsó motoros túránkon én a félúton lévő tecsóban vettem, mert fázott a nyakam utána nem fázott, probléma megoldva.
Komplett tömítés garnitúra csere,exup perselyezés,hézagolás,olajcsere,olajszűrő+hűtőfol
yadék csere,szelephézagolás,karbiszinkron.
20w50 Castrol,OMV fagyálló,ezeket én vittem.Az olajra felhívták a figyelmem.hogy csakis 20w50-es kell neki,a hígabb olajtól könnyen csapágyas lehet.Egyébként kissebb csodát műveltek a géppel,előtte csörgött,zörgött,menni nem akart 2-3 hengerrel indult,most nagyon zsiiir!
Figyi. Forgalmiba benne kéne lennie a lóerőnek? Most csináltattam ugyanis újat és nincs benne. Sehol... meg azt is furcsálom kicsit, hogy a "B" vagyis az "első nyilvántartásba vétel időpontja" 1999.10.01 . Ez így jó szerinted Feri?
Az idomozásra nekem is lenne egy csomó ötletem, de alapvetően Nekem csak a faridom nem jön be, meg a hátsó lámpatest. Az olyan kerek lámpás frézi stílus.
17.000 a galambvadasz B1-re (FZR600)
31.000 matild a0-ra (Hyundai Accent 1.5)
Egyszer szivesen megnézném a motorodat,csak nem túl sűrűn ülök már rá!Meg 6-ig dolgozok és mostmár sötét van!
Pedig nem laksz túl messze!
Csak kocsival és nem munkás ruhába!
Viszont semminek sem szabadna kattannia... de ezt csak megnézéssel lehetne kideríteni, így távolból nem.
Sál: ucsó motoros túránkon én a félúton lévő tecsóban vettem, mert fázott a nyakam utána nem fázott, probléma megoldva.
yadék csere,szelephézagolás,karbiszinkron.
20w50 Castrol,OMV fagyálló,ezeket én vittem.Az olajra felhívták a figyelmem.hogy csakis 20w50-es kell neki,a hígabb olajtól könnyen csapágyas lehet.Egyébként kissebb csodát műveltek a géppel,előtte csörgött,zörgött,menni nem akart 2-3 hengerrel indult,most nagyon zsiiir!