Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,ismerős ez,nekem is csak forgatta,lezabált de nem indult.Ilyenkor jobb betolni.
Fent a video
Nem kell még akkora se. Az én akksitöltőm 300W trafóból van, és a teljesen lemerült autóakksit is helyre rántja kb. 10 perc alatt (~25A)
A motorakksit meg 3 perc alatt
nem talalt,beindult:) miutan normalisan megforgatta a fotengeyt,nem volt gond.csak egy kicsit lezabalt,mert oylan benzinszag aradt belole,mint belolem piaszag csutortok estenkent:)
viszont amit megallapitottam: este mocsokmod csuszik az ut.tiszta nedves,sikos volt.alig mertem kanyarodni.allandoan el akart menni a hatulja.
A mentőre tippelek
Eltelt félóra,hol vagy?
no,masfel orat toltottem goyrstoltovel. 4 amperrol visszament 2 amperra a felvett aram.most mar csak feltoltott annyit,h keruljek vele egyet.ha 10 percen belul nem jelentkezek beindult,v epp a mento vitt el gutautessel:) lehet fogadasokat kotni:)
Én az udvaron tologattam a kapu mögött,ott kicsit lejt,de kellett hozzá a párom is,most kapóra jött a túlsúlya. Második nekifutásra elkapta,de rá kellett ülnöm mert akkora kompressziója van,terhelés nélkül mindig megcsúszott a hátsó kerék.
vazz,hogy erre nem jottem ra hamarabb ott allt az auto mellette,csak ra kellett volna tolni,bar kellett volna bikakabel is
hat ra nem rantok az tuti,ott arra a bnom:)
de felre a trefaval,mar a fel lakonegyed nekem szurkolt,h induljon,de nem.ma du megprobaltam ujra. 2-t roffent,de nem volt eleg.most toltom az akksit.egyertelmuen akksi+ kiszaradas hiba. nem tudta annyira megporgetni,h beinduljon.du mar legalabb mutatott eletjelet... meg fel ora,es megprobalom ujra,had oruljenek a szomszedok:D
mé, teljesen egyértlemű
bár egyszerűbb egy akkut (44Ah-s elég) és egy jó vastag bikakábelt bekészíteni
nem kell, hogy új akku legyen
Úristen. Ez a komment olyan mintha véletlenül valami gyorsgombot megnyomva átállítottam volna a nyelvet kínaira vagy japánra
Trafó kérdése csupán,most egy 630VA-as trafóból csinálom,egyenirányító meg pufferkondik lesznek benne.legegyszerűbb egy hegesztőtrafót áttekercseltetni ha olyan sok áram kell.Valahonnan szerezz egy Hetrát,aminek van DC. kimenete is,abban a diódák is benne vannak,azt csak tekercselni kell.
hmm. Technikát megosztod? Hogyan kell izmos tápot csinálni. Mondjuk Én 400 A-es indítóáramhoz szeretnék olyant. A Berlingo-hoz is jó lenne ha menne...
Rá se ránts Feri,én is tologattam csütörtökön,most javítja apám az akkut.Meg csinálok egy izmos 12V-os tápot bikázni,azzal csak elindul!
Tisztára úgy emlékszem De mondom, mindegy. Előbb-útóbb úgyis kellett volna az A, Snoopy adott is egy teló számot, úgyh majd ha meglesz a zseton akkor rácsörrentek és lebeszélem Vele a jogsit
tuti nem hirdettem ugy,mert emiatt 6 vevo mondta vissza a vasarlast.meg sztem az atadasnal is beszeltuk.
Óóó, pedig már kezdtem örülni. Feri-feri, pedig úgy hirdetted, hogy Ak-val is vezethető No de mindegy. Úgy is kell az A, jövőre gixer csere
na akkor csak tisztazodott:)
a motorod 33 kw, te meg 33 loerot vezethetsz, ami ugye ha jol latom kalev hozzaszolasat, 25 kw:) tehat hivatalosan nem vezetheted a motorod.
loeroben meg ne is keresdd ,nincs benne a forgalmiban.hiddel,tudja a rendor az aranyt,at tudja valtani neked:)
és kw x 1,36=le
25 kw=33 ló az Ak és 0,16kw/kg
Na most akkor mivan? a kW rajta van de a lóerő nem. kW-ból át lehet számolni a lóerőt? 33 kW tehát vezethetem Ak-val? Mert én már nem értek semmit
Van rajta egy "Q" érték ami mint most meglestem a hátulján, ami a kW/kg arány, ez Nálam 0.226 .
felreertesz. a forgalmiban nem loeroben van megadva,hanem kw-ban a motor teljesitmenye,DE megvan adva! benne kell.h legyen! elso oldal alol-kozepen p.2 megjelolessel.
Ak-val meg 33kw-ig vezethetsz.ennyi. az asszem 45 loero atszamitva. jol tudod,van aranypar,bar ebben a helyzetben ez teged nem erint.