szia!
pesti vagy te is látom.. :) én a helyedben betolnám egy szerelőhöz télire, persze olyanhoz, akiben megbízol teljes mértékben, jól dolgozik, és nem ver át... ;) Az én motorom már ott van. úgyis szét kell szedni egységekre, a fémeket leápolom házilag, vagy homokszórratom+lakkoztatom őket.. (még nem döntöttem el), a műanyag idomokat azt viszont tuti házilag fújom le olcsóból, a többit amit kell meg beszerzem pl Bagoly uraságtól, és majd a szerelő megoldja a műhelyben.. ;) nekem se műhelyem, se szerszámom hozzákezdeni bármihez is a motoron... gyertyakulcsom van itthon, 1 kalapács, meg 10-es kulcs... :D
Meg használt motornál szerintem amúgy is szükséges szétszedni, így be tudsz nézni mindenhova, be tudsz zsírozni mindent, és legalább igényesen lesz összerakva a motorod nyárra, így önfeledten motorozhatsz a szezonban. ;)
fogyasztás sok mindentől függhet, én mint hozzá nem értő nem is merek ötleteket gyártani a problémára... :( látatlanul pláne nem. Merre felé laksz amúgy?
hát gondoltam, h alulra passzolni fog...mivel a tiéden is fönn volt, és a nyereghez tartozik... :)
fönt viszont abban se vagyok biztos, hogy a 4jh-s gyári fékkar, meg munkahenger van rajta... na arról tudsz egy képet beszúrni esetleg? :D és akkor megtudnám, h az enyém milyen fékkar.
Helló hilo!
Éppen most nézem, hogy talán tőled tudnék a kis fzr-emhez zárszerkezetet szerezni, mivel az enyém már annyira kivan, hogy járó motor mellett is gond nélkül kihúzom és a gép pöfög tovább Megírnád nekem, hogy a cucc amit árulsz az jó-e az én 250R-embe is? Lehet privátban is ha gondolod- rena224@freemail.hu Előre is kössz!
hát azoknak az áteresz csavaroknak a szögét... nemm ind1, h milyen szögben áll. de nyugi.. max beszerzek én hozzá, ha nem lesz jó.. decemberig meg lesz. ;)
pesti vagy te is látom.. :) én a helyedben betolnám egy szerelőhöz télire, persze olyanhoz, akiben megbízol teljes mértékben, jól dolgozik, és nem ver át... ;) Az én motorom már ott van. úgyis szét kell szedni egységekre, a fémeket leápolom házilag, vagy homokszórratom+lakkoztatom őket.. (még nem döntöttem el), a műanyag idomokat azt viszont tuti házilag fújom le olcsóból, a többit amit kell meg beszerzem pl Bagoly uraságtól, és majd a szerelő megoldja a műhelyben.. ;) nekem se műhelyem, se szerszámom hozzákezdeni bármihez is a motoron... gyertyakulcsom van itthon, 1 kalapács, meg 10-es kulcs... :D
Meg használt motornál szerintem amúgy is szükséges szétszedni, így be tudsz nézni mindenhova, be tudsz zsírozni mindent, és legalább igényesen lesz összerakva a motorod nyárra, így önfeledten motorozhatsz a szezonban. ;)
fogyasztás sok mindentől függhet, én mint hozzá nem értő nem is merek ötleteket gyártani a problémára... :( látatlanul pláne nem. Merre felé laksz amúgy?
fönt viszont abban se vagyok biztos, hogy a 4jh-s gyári fékkar, meg munkahenger van rajta... na arról tudsz egy képet beszúrni esetleg? :D és akkor megtudnám, h az enyém milyen fékkar.
Éppen most nézem, hogy talán tőled tudnék a kis fzr-emhez zárszerkezetet szerezni, mivel az enyém már annyira kivan, hogy járó motor mellett is gond nélkül kihúzom és a gép pöfög tovább Megírnád nekem, hogy a cucc amit árulsz az jó-e az én 250R-embe is? Lehet privátban is ha gondolod- rena224@freemail.hu Előre is kössz!
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Vegh_Janos_
Honda_CBR_1000_RR_Superbike