forgalomból kivonva, biztosítás nélkül, pályaidommal és slikkel amúgy se érdemes kimenni utcára, de max az udvaron próbálhatja, ha előtte az egyetlen ki/bejáratot lelakatoltam ez kb egyenlő a nemmel
ma volt két hívás is a gépre, holnap jönnek megnézni talán. Azért az fura, hogy egy nap ketten , de véletlenek vannak. Meg olyan is, hogy a haverral is felhivatja az érdeklődő az eladót Na majd beszámolok.
Ha ismét lesz pénzem, akkor R6 vagy R1 legyen?
Igen, azt én is megfigyeltem, hogy nem tudok akármikor villantani. De ha villantok, az sem túl erőteljes, szóval szerintem nem sokszor fogom használni, inkább intek.
Asszem kész vagyok mint a matek lecke,
Itt okoskodok hogy felismerem a fénykürt kapcsolóját, utána dagadó mellel kimegyek beröffentem a vasat, hogy járjon kicsit, ha máshogy nem hát helyben. Nagy nehezen sikerül is, rendben melegszik, tölt az akksi, tök jő. Na működik-e a fénykürt, na az nem, utána kapcsolom a lámpát, rendben, a reflektort is erre, leáll a vas. Mondom mi f@sz van? Indít kapcsol megint leáll. Ejnye mondom írok a forumba ennek fele sem tréfa, zárlatos a vas.
Közben megjön egy ismi a motoros videjóért amit ma vágtam, mondom neki mi a szitu. Erre Ő: ha a fényszórót akarod bekapcsolni miért a vészleállítót nyomogatod? Az a másik oldalt van
Csak ha tompítotton van akkor tudsz fénykürtölni. Mivelhogy akkor a refit villantja fel. Ha refin van akkor értelemszerűen nem tudsz villogni...Pedig ilyen szép motorral nagyot lehet villantani
Köszi, de annyira nem sürgős, a gyerek 50-es Gilerájára kell, nem FZR-re. Előbb meg kell még vennem a kis lánckereket, majd ahhoz a láncot, hogy biztos jó legyen.
Mikor jársz erre? Megihattunk volna egy bambit, de én 7fő reggel elhúzok nyaralni, és csak péntek délre érek haza
Jóóóóóóóóóóóó a kép. Még Izsákon vagyunk. Marhapöri, azután nyomás haza. Furcsa vhogy nincs motor, de hazafele beöltözök a kocsiba, és úgy vezetek haza. Hívtak reggel motorozni, de nemet kellett mondani.
Szegeden a gogol utcában a legolcsóbb. Számold meg a szemeket. Mérete az fzr-é, de több méretben van. Jövőhéten megyek Szentesre,ha kell megveszem, átviszem.
ja értem hát hely az nálam is van azért ,ábrus cseréltél már kuplung rugókat mert rendeltem egy lucas rugó szetett és hozzá való is és aszt irták 20% al erösebb a gyárinál de a lényeg egy menetel kevesebb mint a gyári hósza az jó találkoztál már evel a témával?
Ha ismét lesz pénzem, akkor R6 vagy R1 legyen?
Nekem ma megvót. Hűűű. halálfélelem. Nem látsz, és még ráz is.
Itt okoskodok hogy felismerem a fénykürt kapcsolóját, utána dagadó mellel kimegyek beröffentem a vasat, hogy járjon kicsit, ha máshogy nem hát helyben. Nagy nehezen sikerül is, rendben melegszik, tölt az akksi, tök jő. Na működik-e a fénykürt, na az nem, utána kapcsolom a lámpát, rendben, a reflektort is erre, leáll a vas. Mondom mi f@sz van? Indít kapcsol megint leáll. Ejnye mondom írok a forumba ennek fele sem tréfa, zárlatos a vas.
Közben megjön egy ismi a motoros videjóért amit ma vágtam, mondom neki mi a szitu. Erre Ő: ha a fényszórót akarod bekapcsolni miért a vészleállítót nyomogatod? Az a másik oldalt van
Mikor jársz erre? Megihattunk volna egy bambit, de én 7fő reggel elhúzok nyaralni, és csak péntek délre érek haza
Olyan.
És nagyon király.