Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végh János, '95-'01-ig Superbike magyar bajnok volt.Abban az időben versenyzett Harmati is csak Jana nem reklámozta magát azért nem ismerős sok embernek a neve.Aztán váltott Stocksportra és versenyzett csheben is, de már visszavonult.Jelenleg Gyöngyösön van egy műhelye javítgatja, tuningolja a motorokat a mostani itthoni versenyzőknek.Ugy tudom 2008-ban Talma öccsének Gergőnek is ő csinálta a motort, de miután Angliában bukott olyan sérülése lett, hogy számukra vége lett a szezonnak.
Röviden ennyi.
Helló!
Sajna már nincsenek meg az alkatrészek, amik vannak, azokat itt találod.:
Nem tudom, hogy mi egyezik meg benne a tiéddel, de ha az említett dolgok kellenek neked bele, akkor jóbban jársz, ha nem fogsz bele a felujjításba...(Mint barát)
http://kepesmotor.hu/motorblok...
Szvazy nagyon szép a mocid nagyon jó állapotba van a képek alapján, szép a festés is
Azt nem tudom de ki az a JÉGH JANA?
Túl folyós a benzin.
Nem lukas, szivatót gyakorlatilag 2 mp-ig hagyom csak rajta indításnál, nem hiszem, hogy rosszul mérne a mérőm...valami értelmesebb?
lukas a tank? nem tolod vissza a szivatót, kevesebbet mér a km-mérőd
Áááá neeem. eddig még csak 1x vittem vissza, legfeljebb 2x és számítani is lehetett rá, hogy vissza kell vinnem majd, Ők is számítottak rá. Nem akartam visszavinni emiatt azért is kérdeztem Valami ötlet?
abban a szervízben a te képedre fognak dartsozni vaze, még párszor viszaviszed ilyenekke, hogy háát, kicsit sokat fogyaszt, meg hasonlók
sokat kap? nekem többet fogyasztott karbiszinkron előtt, mert oylan beállítása volt, hogy simán indult 10fokban is szivató nélkül.. aztán be lett állítva normálisra, egyből kevesebbet is fogyasztott asszem..
nekem is szét lett bombázva miko nyikorgott és zsírszás-tisztítás, egész himbarendszer is.
No visszatértem én is pár nap után. Van egy kis gond. Iszonyat sokat eszik a gépem. Ha jól tudom az átlag 5-5.5-6 liter 100-on. Namármost nekem az 5 litert megette nagyjából 50 km alatt, tehát 10 liter a fogyasztás. Okés, hogy dinamikusan vezetek és sokszor jár a fordulatszámmérő 10-12 ezer körül, de hát ez egy sportmotor, sportosan kell vezetni...milyen okok miatt lehet az, hogy ennyit zabál?
Akkor meg lesz a téli programomm.... Azthittem, hogy semmit nem kell szerelnem
Szaisztok.Szerintetek elmegy előre a 120/70es gumi az FZR500-on?
Motor kivonatva, 2300 ft ot kértek érte, de mivel március 1ig vonattam csak ki, így nemkell mégegyszer fizetni majd, hanem automatikusan visszahelyeződik a forgalomba.
ja, majd zsírzócsöcs mint a trophy mz-n, mi Elő van íra a futómű szétszedése és zsírzása a karbantartási tervben. Az R1-nél (még megvan ) 8000 mérföldnél zsírzás, 16000-nél csere.
Ja, hogy az drága és nem fizeti ki senki... az más tészta
A hátsó villa csapágyai,egy átmenő csavar rögzíti a vázban.Nem lehet kenni mert nem férsz hozzá,zsírzógomb pedig nincs rajta.Nekem már kész van, megyek haza összerakom,viszlát!
Lehet, hogy nekem is ezért nyikorog a hátsó felfüggesztés? meg még sok mindenkinek közülünk, úgy emlékszem....mi is ez tulajdonképp, Gyula?
Haggyad már,félóráig síkáltam a kezem mire lejött,ráadásul az asszony sárga lavórjában,összefogta azt is a kosz,erre cirkuszolt nekem hogy összekentem a tisztaruhás lavórját!Még azt is súroltam félóráig mire tiszta lett!Mégegyszer nem veszek használt motort,elég volt javításból,kínlódjon vele más!
Gyula vazzee. Énszerintem te nem is szerelsz ! Csak mondod nekünk... saját szerelőd van. Még csak kicsitse piszkos a kezed...
Helló srácok,látom távollétemben is zajlik az élet.Én is bütykölöm a vasat,már kicseréltem a leégett generátort,a szétolvadt biztitáblát,most javítja esztergályos kolléga a hátsó villa csapágyazását,mert az meg szó szerint szétrozsdált!Ezért nyikorgott nekem,szerintem még az eredeti húszéves csapágyak voltak benne,de zsírzási lehetőséget már nem raktak rá a japánok,így szépen megette az idő meg a rozsda.
jó, de mit kérdezel a szerelőtől?
rendben! akkor megkérdem szerelőt, h nézze már meg, és szólok rögvest, okés? ;)
szinter. választhatsz Lucas vagy EBC-ből. jó lesz a fenti csavar is