Végh János, '95-'01-ig Superbike magyar bajnok volt.Abban az időben versenyzett Harmati is csak Jana nem reklámozta magát azért nem ismerős sok embernek a neve.Aztán váltott Stocksportra és versenyzett csheben is, de már visszavonult.Jelenleg Gyöngyösön van egy műhelye javítgatja, tuningolja a motorokat a mostani itthoni versenyzőknek.Ugy tudom 2008-ban Talma öccsének Gergőnek is ő csinálta a motort, de miután Angliában bukott olyan sérülése lett, hogy számukra vége lett a szezonnak.
Röviden ennyi.
Helló!
Sajna már nincsenek meg az alkatrészek, amik vannak, azokat itt találod.:
Nem tudom, hogy mi egyezik meg benne a tiéddel, de ha az említett dolgok kellenek neked bele, akkor jóbban jársz, ha nem fogsz bele a felujjításba...(Mint barát) http://kepesmotor.hu/motorblok...
Áááá neeem. eddig még csak 1x vittem vissza, legfeljebb 2x és számítani is lehetett rá, hogy vissza kell vinnem majd, Ők is számítottak rá. Nem akartam visszavinni emiatt azért is kérdeztem Valami ötlet?
sokat kap? nekem többet fogyasztott karbiszinkron előtt, mert oylan beállítása volt, hogy simán indult 10fokban is szivató nélkül.. aztán be lett állítva normálisra, egyből kevesebbet is fogyasztott asszem..
No visszatértem én is pár nap után. Van egy kis gond. Iszonyat sokat eszik a gépem. Ha jól tudom az átlag 5-5.5-6 liter 100-on. Namármost nekem az 5 litert megette nagyjából 50 km alatt, tehát 10 liter a fogyasztás. Okés, hogy dinamikusan vezetek és sokszor jár a fordulatszámmérő 10-12 ezer körül, de hát ez egy sportmotor, sportosan kell vezetni...milyen okok miatt lehet az, hogy ennyit zabál?
Motor kivonatva, 2300 ft ot kértek érte, de mivel március 1ig vonattam csak ki, így nemkell mégegyszer fizetni majd, hanem automatikusan visszahelyeződik a forgalomba.
ja, majd zsírzócsöcs mint a trophy mz-n, mi Elő van íra a futómű szétszedése és zsírzása a karbantartási tervben. Az R1-nél (még megvan ) 8000 mérföldnél zsírzás, 16000-nél csere.
Ja, hogy az drága és nem fizeti ki senki... az más tészta
A hátsó villa csapágyai,egy átmenő csavar rögzíti a vázban.Nem lehet kenni mert nem férsz hozzá,zsírzógomb pedig nincs rajta.Nekem már kész van, megyek haza összerakom,viszlát!
Haggyad már,félóráig síkáltam a kezem mire lejött,ráadásul az asszony sárga lavórjában,összefogta azt is a kosz,erre cirkuszolt nekem hogy összekentem a tisztaruhás lavórját!Még azt is súroltam félóráig mire tiszta lett!Mégegyszer nem veszek használt motort,elég volt javításból,kínlódjon vele más!
Helló srácok,látom távollétemben is zajlik az élet.Én is bütykölöm a vasat,már kicseréltem a leégett generátort,a szétolvadt biztitáblát,most javítja esztergályos kolléga a hátsó villa csapágyazását,mert az meg szó szerint szétrozsdált!Ezért nyikorgott nekem,szerintem még az eredeti húszéves csapágyak voltak benne,de zsírzási lehetőséget már nem raktak rá a japánok,így szépen megette az idő meg a rozsda.
Röviden ennyi.