1800 Ft. Igen. Nem kell fizeti bizt-ot, és jelezni kell a biztosítónak. Én pl. faxoltam nekik a forgalmi másolatát. Viszont hiába van az , hogy "eddig" ideiglenesen kivnva. Szólni kell nekik kb 3 héttel az ismételt forgalomba lépés előtt is, mert hülyék. Úgyhogy 2 fax lesz. Előnye:
- kisebb bizt. költség
Hátránya:
- A forgalmi a sok pecsétes szartól viszonylag hamar betelik, és az új 7 e Ft. (kb. 5-6 ideiglenes kivonást bír ki) (viszont érdemes jelezni a tokmányirodában az ügyintézőnek, hogy próbálja minél kisebb helyen megoldani)
- A Bónusz-Malusz fokozat emelkedéséhez évente legalább 9 hónapot a gépsárkánynak forgalomba kell töltenie. Pl. nekem idén május 1-ig kivolt vonvava. Így az idei év nem számít a bónusznál.
Okés, köszi akkor el is gurulok egy karikát, ki is próbálom. Mi mindenre jövök rá...tegnap a számláló lenullázója tekerentyűjét találtam meg. Örültem is mint majom a farkának
Az tényleg fénykürt! Nem tudsz csinálni vele semmi rosszat... Mondjuk én is csak akkor használom, ha néha találkozok egy-két bunkó autóssal, de akkor általában dudával kombinálva
Hmm. Tegnap találtam a kormányon egy gombot amit nem tudok, hogy mire való. Átnéztem a 400-as manuált ami van nekem, de abban nincs ilyen gomb. A bal kéznél helyezkedik el ez a gomb, ami olyan mint a duda, csak hátul van a kormányon PASS felirattal. Piros az enyém. Mire való?
Te, figyu, ez a mezőgazd. lánc érdekelne. Fiam 5 lóerős endurójára pont jó lenne, ott nem kell 10ezreket kibírnia, viszont kicsi pénzből meglenne. A mostani már kriminális állapotban van.
Szétrágta a sok láncspray
Szevasztok! Valaki közűletek ki szokta vonatni a motort télre? Ez mennyibe kerül az okmányirodában, és ilyenkor nemkell fizetni a biztosítást? Szólni kell a biztosítónak, vagy hogy kell ezt intézni?
Neem. Beindult és amint leesett a fordulat le is fulladt. Melegen kis gázzal indítottam most is, kb. 2x és így már okésan elindult. Jajj kurvajómotorom van. Annyira fasza a hangja, meg ahogy kinéz. Ment vele egyik ismerősöm és olyan faszán néz ki ez a motor. Szerelmem
Mi van a vizsgával?Mikor lesz motorod? Mikor gurulunk már együtt?
Kérdés: Elindítottam a gépet, melegítés stb. gurultam vele egy erős 13 km-t elég nagy tempóba. Majd hazajöttem és kb. fél/háromnegyed órán át állt a motor. Mentem volna tovább de nagyon nehezen akart csak elindulni a gépsárkány. Elindult és le is fulladt. Húztam neki egy kövérebb gázocskát elindításnál, kicsit tartottam az alapjárat felett a fordulatot és akkor már nem fulladt le. Ez vajon mitől lehetett? Lehet, hogy megszívta magát nagyon benyával? Próbáltam rájönni, de még mindig nem értek eléggé hozzá
Ádám a Csikós Zsolti cikkeire gondolt a Totalbike-on(egyébként érdemes elolvasni az összeset mert nagyon érdekesek és tanulságosak) viszont az előző véleményemet fenntartom.(az FZ nem egy kultikus tárgy,olcsón lesz hozzá másik)
Tudom hogy már kerülgetem a témát egy ideje, de nem tudok végleges döjntést hozni a ügyben. Szóval ha jót akarok, és nem akarok egy csomót szopni vele akkor kuka.
A futomu-tunig.hu-t mondjuk már próbáltam elérni, de nem veszik fel a telefont. Náluk szerepel hasonló szolgáltatás. De van egy olyan érzésem nekem is hogy nem érdemes vesződni a javítással.
Köszi!
Nézd meg a karbi típusát ha ugyanaz akkor szerintem ezek a beállítások.
- kisebb bizt. költség
Hátránya:
- A forgalmi a sok pecsétes szartól viszonylag hamar betelik, és az új 7 e Ft. (kb. 5-6 ideiglenes kivonást bír ki) (viszont érdemes jelezni a tokmányirodában az ügyintézőnek, hogy próbálja minél kisebb helyen megoldani)
- A Bónusz-Malusz fokozat emelkedéséhez évente legalább 9 hónapot a gépsárkánynak forgalomba kell töltenie. Pl. nekem idén május 1-ig kivolt vonvava. Így az idei év nem számít a bónusznál.
Szétrágta a sok láncspray
Mi van a vizsgával?Mikor lesz motorod? Mikor gurulunk már együtt?
Ilyesmik és hasonlók.
Neked is köszönöm!
A futomu-tunig.hu-t mondjuk már próbáltam elérni, de nem veszik fel a telefont. Náluk szerepel hasonló szolgáltatás. De van egy olyan érzésem nekem is hogy nem érdemes vesződni a javítással.
Köszi!