Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kocsival járok, és viperát tartok az ajtóban. Ha tetlegességre kerül a sor, tuti börtönbe végzem, mert valaki meghal, vagy valamilye nem marad meg. De, biztonságban érzem legalább magam. (van egy vipera ha kell v.kinek. )
Esedékes lenne már a féregirtás.
Beszarok ezen a világon....sétálok be asszonyhoz táncpróbára, szép békésen állok a vili megbe, erre nem belém köt 5 cigány?hogy milyen telefonom van, meg mennyi az idő...mondom mi közöd hozzá, mit érdekel? Erre meg jön a másik, hogy én ne beszéljek így az ő tezsvérével...kapott egy tockost, meg lekerült a földre, de persze az egyik idősebb példány zsebéből előkerült a kiskés, akkor kicsit visszavettem a hangnemből = beszartam... mondtam, h szóljon rá a gyerekre, hogy vegyen vissza. Meg akart szerintem szúrkálni, de aztán elmentek inkább...mázlim volt nagyon.... és mind ezt mire fel?hogy kicsit tehetősebben öltözködöm és kussba állok a megállóba és zenét hallgatok. Ez Magyarország. Egy ott álló néni mondta, hogy minek kell ezt de lekussoltatták. Ott tartunk, hogy a saját hazámba félnem kell ezentúl hazajövet...királyság...
akkor az stornó.
pár éve szedtem kreatint uccsóra.
Póráz, szájkosár?
Köszi, van még Napozn, vagy 6 mázsa. Fogysz? Ürül a kreatin? Dzsanázzál be egy táplálékkieg boltba. Elvben van a kreatin kúra után valami bigyó, ami csökkenti a "káros" hatását. Nem ürül ki a víz, vagy legalábbis nem olyan sok... Gondolom akármi mást is kajoltál, ahoz is van hasonló kütyü. (Jelzem nem értek igazából hozzá!) Az első 2 képen az én mocim ikertesója is lehetne. A festés szinte azonos.
Ez a fekete hasonlít az én kicsikémre A múltkori esős túra után - azóta már csillog-villog. Készül télre (de tegnap azért még elvittem megsétáltatni)
ja meg faszom, ki gyúr itt? (koksz nem kell? )
há nem, faszomba? picsába felmegyek 140 kilóra, csak most ciki van me fogyok, má csak 110 voltam. neemtom bazmeg, mit vegyek jövőre, nagyon bírnám ha le tunnám cserélni a kcisit valami erősebbre.. egy nagy fzr kurva jó lenne, azzal rombolni, de egy supermotoval meg eshetnék kelhetnék, nem nullázódna le mint egy sportmotor egy kisebb eséstől is. de úgyis egy fzr esélyesebb anyagilag. 1-2: vagy valami ilyne hihetetlenül gyári, vaaagy ettől a stílustól kész vagyok teljesen.. és egy emberi kormánnyal még teljessen vezethető is lenne, a dizájn meg nagyon bejön!
Gyúrni? Ő? De édes...
Persze, hogy beszoptam a nagy brét. Mocesz kampó, el se indult. Gondoltam én meg, h pöc röf....hát nem szóval akksi kivesz, behoztam, feltöltöm rendesen okosba. Remélem nem szivatóztam túl mert akkor még a gyertyát is beköpte és akkor van végem...

Videóztam az egész balfaszkodásomat, majd felteszem és lehet röhögni (meg okítani... )
ez akkor nálad nagy traumát okozhatott. el is keztél gyúrni, hogy bebírd tolni...
ööööreg
hát vaze, én a DR750BIG-et próbáltam betolni. PRÓBÁLTAM az a kurva 750ccm egy henger.. annyit értem el vele, hoyg szép gumicsíkok lettek ahol tologattam hogy rohadna meg. eccő lefulasztottam menet közben, és 3-asban gurulva dobtam rá a kuplungot, még úgy is majdnem átugrottam a kormányt. Bezzeg a 250es fözörövel felülök, kettőt tolok lábbal és pöccröff, tiszta simo fíling.
én mindig használom a stopgombot. szerintem valami furmán y lehet, hogy a stop csak a gyújtást veszi le a kulcs meg lelövi a faszba az egészet. szvsz nem hiába van a stop, nem nagyon tudok oylan gépet amit úgy állítunk le h kihúzzuk a konnektorból, mindenen van direkt megállító gomb.
én még az apriliámma lrégen jégen jártam így.
lépésbe haladtam. picike elsőfék, és eldől.
gyakolatilag én álva maradtam, ő pedig eldől. Vakargáltam volna a fejem ha nem bukóban vagyok, az tuti. Monjuk az csak kb. 110 kiló volt.
pedig tiszta urhajo feeling! mikor en megallok,meg 5 percet ulokm,imre mindent lekapcsolok vilagitas,run/stop/gyujtas,kormanyzar...
a 600ast sikerult! dogoljon meg,olyan volt az arcom,mint hulk-e.feszult nyakerek,torz arc,kidulledo szemek,de sikerult
es msot lehet rohogni: allo helyzetben estem el vele.epp megalltam,nullara,mikor megcsuszott az eleje egy kavicson,es kanyarodtam volna.motor bedontve,eleje (hangsulyozom allo helyzetben) megcsuszva.eselyem nem volt megfogni,szepen lassan eresztettem le.mikor leert,erot vettem,meg gerincservet,es felemeltem.
akkor az elektromotort teszteli.kinyitja fullra,meg becsukja fullra.akksi toltottsegetol fuggoen merd a mp-et.
enyem is ilyen.olyan,mint egy rossz traktor,mikor raadom a gyujtast,mert kiparolog a karbibol a benzin. nekem 1-2 nap utan is igy indul.ezert szoktam egymas utan tobszor is levenni a gyujtast,h feltoltse teljesen a karbikat.
en ugy taroltam,h lehetoseghez kepest meleg helyre betolom (most epp futott garazsban van) akksi ki,letakarom,h ne porolodjon.elotte erdemes megtisztitani,meg sokan azt mondjak a karbit leereszteni,h a benyabol ami kicsapodik ne tegye tonkre a karbit. felteszed motorbakra,h a gumik ne egy helyben alljanak.a tankot csurig tolteni,h ne rozsdasodjon. eztan az akksit feltolteni,es havonta utanatolteni.
na ez az idealis.jelentkezzen,aki mindig igy tarolta telen a motorjat
a gyujtáskapcsoló és a gomb is ugyanazt csinálja (szerintem) Ha elektronikában mond valamit, ezek sorba vannak kapcsolva, így csak a 2 dolog együttesen engedi elindítani a motort. (+ az oldaltámasznál a gomb)
A gomb annyiban jobb, hogy nem kell forgatni, csak katt-katt. Egyébként énse használom a stop gombot csak ilyenkor, hogyha fel akarom tökig tölteni a karbit.
Reggelt

Örülök, hogy előkerült a téma mert én sem tudtam, hogy melyik a "jobb". Ha kapcsolóval, vagy kulccsal állítom-e le. A szerelő azt mondta, a PC-t se úgy kapcsolod ki, hogy kihúzod a konnektorból, nem? Ő is a gombra esküszik. Remélem ma végre elhúznak a felhők legalább csak egy pár óra erejéig mert nagyon szeretnék már menni. Ha száraz hideg, az annyira nem zavar...hideg van, fel kell öltözni!