Én nem is tudtam, hogy azzal a gombbal is lehet...az télleg jobbnak tűnik. Ki fogom próbálni.
Egyébként én azt a gombot nem használom soha. Minek, úgyis oda kell nyúlni a kulcshoz, mikor kiveszem, meg amikor én megtanultam a
motorozást, ilyen még nem volt a motorokon nem áll rá a kezem.
én is inkább kapcsolagatok, mint hogy a kulcsot forgassam... (mint a többiek) Valószínű olcsóbb a Run/Stop kapcsoló ha elhasználtam, mint egy gyújtáskapcsoló. (+ hátsó zárak, hogy egyforma legyen a kulcs)
Jó reggelit!Nekem is kényes az indítás,mert buheráltak a karbik,(600-as tűk 500-ban!)ezért hidegen dús keveréket ad.Az AC-pumpát
álló motornál csak 5-10 mp.-ig működteti a vezérlő,ezért a piros stop kapcsoló kapcsolgatásával addig játszok,amíg már nem indul el a pumpa,akkor feltöltött.Először szivató nélkül pici gázzal indítok,ha már ezzel nem indul,akkor adok csak szivatót neki.Azokat a virsli gyertyákat nagyon könnyen beköpi a dús keverék,aztán vagy tologatni kell míg kiköhögi magát a gép,vagy kivenni a gyertyákat és megpucolni.Az meg időigényes.Szakszervízben több mint 40000-re mondták a tűszettet,(4 db.)ezért inkább majd veszek hozzá egy komplett 500-as karbisort,bár arra sincs garancia,hogy még érintetlen.
Bátor, hogy így neki indultatok :) elvből nem mernék ezzel a motorral most 100 km-nél többet menni egy huzamba. Jó lenne végre valami meló, hogy legyen pénzem és akkor lehet költögetni a motorra apránként...
Szasztok. MOTOROZTAM! Üllés-Kkhalas- Soltvadkert(fagyi nem volt)-Kiskőrös- Páhi-Izsák-Kecskemét- Kkfélegyháza-Kistelek-Balástya-Forráskút-Üllés. Jó volt, csak a bőrruha most már hideg. Elő kell szedni a thermós cordúrát, mert lefagy a tököm.
Nem volt sok választás: vagy hazatolom, vagy be Persze tarhálhattam volna ott bikakábelt, meg ilyesmi, de az nem az én stílusom - szeretem egyedül megoldani, amit elbaxok
Fiatalon sok xar motort tologattam, gondoltam, most is menni fog. Csak azt nem vettem figyelembe, hogy most a motor súlya és az éveim száma is duplája az akkoriaknak
Én is pont így Addig kapcsolgatom a gyújtást, míg kerreg az AC, de ez csak több nap után van így. Egy pici szívatót neki, ha nem meleg, és már indul is. Nincs nagy rutinom az indítgatásban, mert könnyen indul. Most szezon elején volt egyszer oboa, mikor le volt merülve az akksi Döbbenten nézték a benzinkutasok, ahogy egyedül betolom az 1000res motort, a lemerült akksival - szerintem nem rám fogadtak de sikerült elsőre.
Ha nem kívánja a szivatót, akkor nem kell neki adni. Könnyen megszívja magát. Meg arra érdemes figyelni, hogy az akksi jó legyen. Hervatag akksival sem indul.
Jövő hétre +15 fokot mondott, már alig várom
Én a szívatót nem nagyon szoktam használni, megmondom őszintén. Azt mondta a szerelő, hogy könnyű túl sok benyát adatni a szívatózás álltal. Meg hát pöc röf indul . Ahogy nézem a felhőket, ma vagy nagyon eldurvul az idő vagy nagyon eldurvul az idő. A fejem is szétesik mindjárt. Hol süt a nap, hol világvége fekete felhő tömkeleg.
Utálom ezt az időt és azt, hogy nem tudok gurulni egyet
Hosszabb állás után én úgy szoktam indítani, hogy néhányszor rárakom agyújtást, amíg már nem kattog az AC. Utána gáz nélkül beindítom, és amikor beindult, egyszer kétszer gázra reagált akkor húzom rá a szivatót.
Vigyázz az úton, aztán nem jasszkarizni!
Én úgy tudtam, hogy az az EXUP minden nap tanul valamit az ember. Relatív hosszú idejű állás után van valami praktika indításhoz? Ti, hogy szoktátok? Mert szeretnék a lehető legjobban odafigyelni a kis rízsrakétámra
Fogd csak meg majd a gumidat ! Olyan, mint az üveg, a jó kis párás, 5 fokos aszfaltra ideális lesz ám tapadás...
Kevés rutinnal ilyenkor még a 80 is sok tud lenni.
Egyébként én azt a gombot nem használom soha. Minek, úgyis oda kell nyúlni a kulcshoz, mikor kiveszem, meg amikor én megtanultam a
motorozást, ilyen még nem volt a motorokon nem áll rá a kezem.