lehet hulyeseget mondok,de ez mivel japan belpiacos,igy lehet nem jo a szabvanyos izzo bele.mikor muszerfalizzot akartam cserelni,1 hetig kerestem,mire talaltam,mert nem volt ugyanolyan teljesitmenyu. sztem kapd ki az izzot a motorbol,azon kelll lennie vmi szamnak,az alapjan google,es kiirja,h milyen az eu szabvany hozza.
ja. 200-nál milyen szar már ha kiesik az első kerék.
Mégvalami: (Nekem sincs, így nemigazán szerelek) Nyomaték kulcs. Egyébként az hogyan működik? Drága egy olyan? Gondolom valami krova-hoz hasonló masina, amin állítom a nyomatékot.
Igen, most valami ilyesmit próbálok. Alapvetően nem állnék neki barbár módon szerelni. 1 mert jobban szeretem annál a motorom, 2 meg mert tudom, hogy egy ilyen motoron, ahol sok kis speckó alkatrész nagyon gyorsan mozog, biztos nem vezet jóra ez a fajta hozzáállás.
Így van,el kell kezdeni.(valahol mindenki elkezdte)
Nem kell beszarni,vannak szintek ahol elindulhatsz(ha TÉNYLEG komolyan érdekel)Pl:az alapok:lánckenés,láncállítás,IZZÓCSERE,olajcsere,
hűtőfolyadék csere,kerekek ki-be szerelése,fékbetét ellenőrzés-csere,ilyesmik.
Nyilván nem egy blokk szét-összeszerelésével kell indítani de pl:be lehet pillantani adott esetben a kuplungfedél alá is és így tovább.(a hengerfejet azért egyenlőre ne vedd le)
A lényeg:soha ne barbár módon oldd meg a problémát hanem ésszel,ha meg nem megy vagy nem vagy biztos valamiben akkor KÉRDEZZ!
(sokszor találkoztam az "a büdös k..va anyádért nem jössz le b+,na majd mindjárt kapsz a pofádra!" megoldási kísérlettel de ez nem vezetett célra többnyire ezért nem javasolt)
Elég öreg vagy már a kezdéshez... tapasztalatom szerint, ha az ember nem kezdi el a szerelést a 3kerekű bicaján alsóban, akkor később nehezen tudja felvenni a ritmust
De télleg minden tanulható, de sajnos jó minőségű szerszámok nélkül kár hozzáfogni bármihez, az meg nem óccó.
Meg kellő lelkierő és buxa kell az elején elszenvedett xopásokhoz
NEM az iskolapadban.
Kell egy olyan ismerős,aki érti azt amiről beszél és mellette a gyakorlatban segédkezve megtanulhatod(ellesheted) hogy mitől(nem) működik az amit be szeretnél indítani.
Ehhez kell a sok idő.Az oktatott motoros tananyagot én is ismerem(kölcsönkértem és átolvastam a könyveket),hasznos az a tudás de sajnos nagyon kevés a gyakorlati része amit a valóságban megtapasztalhatsz.(én nem jártam mkp szerelő tanfolyamra bár gondolkoztam rajta)
Viszont valamiért sok ismerősöm aki elvégezte,a végén csak hozzám hozta a motorját hogy nem érti miért nem akar jó lenni az istennek se ez a dög.Ehhez kell a sok éves gyakorlat és meglesznek a "szivatós" hibák is,amit sehol sem tanítanak hanem Te tapasztalod meg tengernyi szívás után.
Neki kell kezdeni. Nem több. Ember rakta össze, akkor neked is menni fog. Alázattal kell kezelni a technikát, elolvasni hozzá a megfelelő irodalmat. És ha nem enged, akkor nem a nagyobb kalapácsot kell elővenni, hanem körbenézni hol van még csavar
No igen. De tegyük fel itt vagyok én. Imádom a motorokat, imádok motorozni és imádom bütykölni. De nem értek hozzá, szinte semmit nem tudok róla. Szeretném megtanulni, de amikor ilyeneket hallok akkor nem tudom mitévő legyek. Itt a motorkám, de látod, még egy izzócsere is gondot okoz "..." .
Igazad van.Ma én is szereztem egy tapasztalatot,amely összefügg a
- Az ember a saját kárán tanul -mondással. Rájöttem,hogy a trafóból a gyújtókábelt nem lehet kivenni.Vagyis ki lehet venni,csak nem lehet vissza rakni. Azt hittem csavarós mint az ETZ-jé,és kicsavartam.
iskolában alapelveket lehet megtanulni - mindegy milyen iskola az. Jó iskolában hasznos dolgokat tanítanak és abból lehet építkezni. Az igazi, értékesnek tűnő tudás az a tapasztalat, az meg idő függvénye.
Motoros iskolát hagyd a pékbe, hacsak nem a papír kell, mert szart se ér. Öcsém jár az egyikbe, így biztos infóim vannak
Beszéltem, egy motorokhoz eléggé értő és már sok sok éve szerelő ismerősömmel és mondta, hogy az alapok az okés, meg lehet tanulni motoros sulikba, de mesélte, hogy vissza kell mennie tanítani, mert ma már olyan sok hülyeséget tanítanak meg, hogy amikor Ő kapott 2 segédet maga mellé, akkor elhűlt, hogy mennyire nem tudnak, vagy nem jól tudnak dolgokat. Ezért is félek elmenni és 100.000-eket kiadni egy motoros sulira. Alapnak biztos nem lenne rossz, de hülyeséget nem akarok megtanulni.
Mégvalami: (Nekem sincs, így nemigazán szerelek) Nyomaték kulcs. Egyébként az hogyan működik? Drága egy olyan? Gondolom valami krova-hoz hasonló masina, amin állítom a nyomatékot.
Nem kell beszarni,vannak szintek ahol elindulhatsz(ha TÉNYLEG komolyan érdekel)Pl:az alapok:lánckenés,láncállítás,IZZÓCSERE,olajcsere,
hűtőfolyadék csere,kerekek ki-be szerelése,fékbetét ellenőrzés-csere,ilyesmik.
Nyilván nem egy blokk szét-összeszerelésével kell indítani de pl:be lehet pillantani adott esetben a kuplungfedél alá is és így tovább.(a hengerfejet azért egyenlőre ne vedd le)
A lényeg:soha ne barbár módon oldd meg a problémát hanem ésszel,ha meg nem megy vagy nem vagy biztos valamiben akkor KÉRDEZZ!
(sokszor találkoztam az "a büdös k..va anyádért nem jössz le b+,na majd mindjárt kapsz a pofádra!" megoldási kísérlettel de ez nem vezetett célra többnyire ezért nem javasolt)
Ez durván faszántos!Majdnem lefordultam a székről.
Holnap beadom a melóhelyen.
http://www.youtube.com/watch?v...
Na csá, mentem tv-t nézni
De télleg minden tanulható, de sajnos jó minőségű szerszámok nélkül kár hozzáfogni bármihez, az meg nem óccó.
Meg kellő lelkierő és buxa kell az elején elszenvedett xopásokhoz
Kell egy olyan ismerős,aki érti azt amiről beszél és mellette a gyakorlatban segédkezve megtanulhatod(ellesheted) hogy mitől(nem) működik az amit be szeretnél indítani.
Ehhez kell a sok idő.Az oktatott motoros tananyagot én is ismerem(kölcsönkértem és átolvastam a könyveket),hasznos az a tudás de sajnos nagyon kevés a gyakorlati része amit a valóságban megtapasztalhatsz.(én nem jártam mkp szerelő tanfolyamra bár gondolkoztam rajta)
Viszont valamiért sok ismerősöm aki elvégezte,a végén csak hozzám hozta a motorját hogy nem érti miért nem akar jó lenni az istennek se ez a dög.Ehhez kell a sok éves gyakorlat és meglesznek a "szivatós" hibák is,amit sehol sem tanítanak hanem Te tapasztalod meg tengernyi szívás után.
- Az ember a saját kárán tanul -mondással. Rájöttem,hogy a trafóból a gyújtókábelt nem lehet kivenni.Vagyis ki lehet venni,csak nem lehet vissza rakni. Azt hittem csavarós mint az ETZ-jé,és kicsavartam.
Motoros iskolát hagyd a pékbe, hacsak nem a papír kell, mert szart se ér. Öcsém jár az egyikbe, így biztos infóim vannak
Bagoly, tudnám honnan a f@szból értesz ennyire a dolgokhoz. Tudom, tudom. Az évek meg a tapasztalat