főtengely-helyzet
vezérműtengely-helyzet
vízhőmé
rséklet
beszívott levegő hőmérséklet
beszívott levegő nyomás
fojtószelephelyzet
légköri nyomás
sebesség
remélem így jó, de a kérdésed nem volt egyértelmű és nem hagyhattam ki
Oké!Köszi a linket.Rákérdezek az emberkétől.Ha szerencsém van,működni fog egy darabig legalább.
Később áttérek a Gyula-féle megoldásra,a hengerenkénti trafóra.
Majd azt csinálom, hogy kiszedem óvatosan az izzót, becsomagolom és elmegyek valami izzós boltba, hogy adjon nekem ilyet, csak erősebbet. Valami növelt fényerejű kéne, bixenon, hogy lehessen refizni is meg simázni is. Ha már csináltak rá a japcsik kapcsolót. :D
Természetesen előtte szétszedtem és megnéztem. Ennyi van ráírva a peremre: 12V 55/40W ... meg azt látom, hogy 3 lábas csatlakozású. A H4 az az izzó ami 3 lábas, a H7 csak 2 lábas....
Megőrülök már. Találtam a praktikerbe occóé, de nemtudom, hogy hány watt-os és azt sem, hogy ez jó méretű-e. Majd mindjárt átrágom még magam valami manuálon. De abból is csak 400-as FZR-es van, tehát megint nem biztos az egyezés.... wááá
2 izzós, de a foglalatba, ami ugye a lámpánál van, nem megy bele ez az izzó. Én is úgy tudtam, hogy H4-es, de valami nem stimmel. Látod a képeket, elméletileg ugyanolyan van benne, csak méretre kisebb az egész izzó. Úgyhogy ez nem jó bele...
Helló mindenki!Nincs valakinek elfekvőben egy gyújtó-trafója?
Olyan kellene,amin két gyújtókábel van.Sajnos megfőtt az egyik,így
két hengeres lett a vas.
Na bammeg. Sikerült rossz izzót vennem, de nem megy kárba, anyám seat ibizájába pont jó lesz. Rá van írva, h H4 és mégse jó a kisefzéerembe. Nagyobb a 3 lába, minthogy beleférjen. Pedig direkt megnéztem basszameg...
a 4JH blokkhoz a Thundercat manualja jó, 3HE manualt csak papíron láttam Haynes könyvben, de az már csövi sporttársnál van. előbbi megvan villamosan, de a küldéshez túl nagy, viszont a neten megtalálod
De köszi,így gondoltam.