Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lapos mennyi lenne? Asztali gépet számolsz?
Annyira azért nem bátor!
299-el ! annyi a vége, nem?
220-al mi?
nem tudom, olyan 10 körül az én tempómban. Pályán
Mennyit fogyaszt az injektoros R1?
"ami a tank szintjet mutatja.csak sajna az se halalpontos."
Annyira pontos mint az autókban.(teljesen jól működik)
De akkor javaslom a kétütemű Trabant első generációs üzemanyagmérőjét.Az halálpontos.
A befecskendezéshez hány helyről vesz jelet az ECU?
ok.
Jól értem, kész a nyomásmérő? nekem is lesz? Én nemtudok sajnos érte menni. Debrecen-Szeged kicsit hosszú. utalnék neked pénzt. Fel adod nekem postán?
Jó rendben.Thomas holnap neked is csinálom,na viszlát.
ma nem tudok menni,mert vissza kell vinnem egy gepet helyszinre,es beuzemelni,de holnap elszaladnek!
Ferikém eljössz délután a nyomásmérőért,és megmutatom hol van,egyébként a csap és a szűrő közé tettem.Trabantban viszonylag átlagot mért,itt a pumpa lökései miatt erősen impulzív,de arra jó hogy nagyjából mutatja a fogyasztást,a pumpa működését sőt,ha kifogy a benzin azt is látom,mert akkor állandóan fenn van a skála.Feri gyere délután!Na viszlát!
a legpontosabb, ha nézed, hogy hány km-t mentél, és mikor közeledik a tank porzási fázisa, utántöltessz.
en wartenburgerben lattam,de az egy vicc volt:)amikor tovig nyomtad a gazt,akkor kiakadt.aztan meg visszaesett.
akarhogy gondolkodom(javitsatok ki,ha tevedek), de ha hirtelen rahuzom a gazt,akkor kiszippantja a benzint a karbibol.es azt potolja a szivattyu.de nem hiszem,h ugyanabban az utemben.magyarul,ha nem a karbi es a henger koze teszed,akkor pontatlan.oda meg ugye nem lehet tenni. ezert erdekelt volna,h oldotta meg,mert ha pontos,akkor zsenialis ha viszont csak a benyacsore,akkor en is azt felteteleznem,h csak disz. mindenesetre otletes.bar ha jol remlik abrus jelzoje jobban tetszik,ami a tank szintjet mutatja.csak sajna az se halalpontos.marad a tartalek,az mindig ugyanazt mutatja
Véleményem szerint egy a pill. fogyasztásmérő igazából a trabiban is csak dísz volt, és talán Gyula is csak azért rakta fel a motorra, hogy egységet teremtsen a 3 műszerrel. 2 nem mutatott volna ilyen jól. Gyakorlati haszna nincsen. Úgy is szokták hívni, hogy szegénységjelző.
A régi Trabiban a tank és a porlasztó közt volt egy egyszerű átfolyás-mérő, az vezérelte a kijelzőt.
de hova kototted be?honnan meri?karbi?szivocso?benzincsap?el nem tudom kepzelni.
Igen,trabi fogyasztásmérő,és Thomasnál a pont.
fantázia és kevés munka kérdése
azert erdekes,h egy trabant fogymerobol mennyire el lehet kalandozni:D
spaniferrel rögzítjük a limó tetején. Mégse kéne annyira pazarolnod a szüleid pénzét
ok,akkor mar sak azt kell eldontenem,h helikopterrel hozassam el,v inkabb felbereljek vkit,h ilyen hidegben motorozzon.hal isten a limoban va nfutes
akármilyen úri ficsúrnak nem adom bár ha megjelensz az ajtóban egy méltányos összeggel...