Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az AC pumpa hangja. Ez természetes, mind ezt csinálja.
Reggelt harcosok!

Süt a nap Ha felkúszik 10 fokig a hőmérő higanyszála, akkor útra kelek. Ugyan úticél még nincs, de bárhova elgurulhatok
:)

Thomas, nem nézel kicsit sok fantasy-sci-fi és egyéb típusú filmet? Azért köszi a bókot. Ha ma tudok gurulni egyet, lehet csinálok onboard moviet. Valami jót fel kéne már tölteni. Mióta volt dokinál még csak nem is mentem vele rendesen...100-at kipörgettem belőle, egy 140 igazán izgatja a fantáziám ( de tudom, hogy ilyen gumikkal, ilyen időben, ilyen állapotú motorral és ilyen vezetői tudással ez nem ajánlott ) .
Ábrus!
Valószínű trafó gondom van, a következő lenne a kérdésem: A trafóra jövő vezetékek felcserélhetőek vajon? A két saru ugyanakkora. Ha nem felcserélni, hogy lehet kimérni melyik melyik? Valami kisipari házi megoldás miatt a vezetékek ugyanolyan színűek. A trafó gyertyakábelei felcserélhetőek vajon?
250-es létére baszott szépen duruzsol. Az elején a T1000-es modell szervómotorját vélem hallani. Szerintem a motor Sarah Conor miatt a jövőből jöhetett. Bár, valószínű a rokontapus miatt a Hunter Killernek is ilyen hangja hidegindításnál, mielőtt indul az égből legyilkolni a humánokat.
Viccet félretéve. Tényleg szervómotor hangja van. A mociban ha jól gondolom csak az exup szervózik. Ott kütyüzhet a masina valamit. De, egészséges szervóhangnak tűnik, és nem aggódnék.
00:23-nál hallgasd meg a videómat! Arra gondolok.
Pedig sztem a 2üteműnél is ugyanez a szerepe, a likat variálja.
Én se értem, hogy mi az, hogy "3mp-ig szipog". Nekem egy motor rángatja, ahogy ráhúzom a gázt.
Asszem
A gúgli a barátod, a wiki meg a barátnőd

Amikor ráadod a gyújtást a rakétádra, akkor zümmög egy sort. Mintha betöltene valamit. A videómon hallatszik is amúgy..
A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep, vagy ha azt feltételezzük, hogy a Yamaha mérnökei (merthogy ez yamahás szabadalom) vicces kedvükben voltak, akkor úgy is értelmezhetnénk, mint legfrankóbb kipufogószelep.



De mielőtt a magyar szaknyelv hiányossága miatt (nincs a powervalve kifejezésre magyar megfelelő, mondhatnánk power-szelepnek is, de mivel a szakzsargon a kétüteműek kipufogószelepét hívja így, nem szerencsés itt is ezt használni) félreértelmeznénk a dolgot, itt most nem a blokk kipufogószelepeiről van szó, hanem a kipufogórendszerben található, szervomotorral működtetett - végülis - pillangószelepről, egy változó szűkítésről. Különböző fordulatszámokon és terheléseken növeli vagy csökkenti a kipufogórendszer ellennyomását a motor felé, így minden fordulatszám tartományban ideális lesz a blokk töltése és kipufogása. Ezzel nő a hatásfok és a teljesítmény.

Tehát röviden az EXUP szelep dolga az, hogy a kipufogó átömlési keresztmetszetet változtatva mindig optimális nyomatékleadást hozzon létre minden fordulaton. Manapság ezt a technológiát is átvették sokan, a Suzukinál pl. SET-nek, Suzuki Exhaust Tuningnak, azaz Suzuki Kipufogó Tuningnak hívják. Az elv ugyanaz, csak a név és a gyártó más. De mivel a Yamaha volt az első aki mindezt a sorozatban gyártott motorokon is nagy számban és sikerrel alkalmazta, sok esetben más gyártók ilyen jellegű rendszerét is EXUP-nak hívja a motoros szleng.
szipog? Az mit takar? (nemtom pontosan azt sem miaz az exup)
Huhh, sok infó, de azért köszi :) akkor az akksit havi szinten töltöm majd, és a kerregés akkor nem gond :) az exup nektek mennyi ideig szipog? Nekem 2.3 - 3.1 mp és azt hallottam, hogy ez kicsit sok. Vélemény?
jól hangzik a legjobb módja, hogy a savas ólomakkut tönkretedd. Ugyanis azok nem szeretik a full lemerítést. A ciklikus vagy vontató akksik igen, de motorba olyan ritkán van. Csepptöltőt rá egész télre, vagy havonta 1-2x töltőre tenni.
másképp hogy pótolná a karbikból kipárolgott benyát?
múlthét szombat
Az nem azért zakatol, mert azt hiszi hogy nincs nafta a tankba, hanem azért, mert feltölti a karbikat, nekem még néha akkor is megy, amikor kicsit meghajtom, megállok, aztán adom rá megint a gyújtást. Am nekem azt mondta a héten a villamosságtan tanár, hogy télen az akksit fel kell tölteni, aztán csutkára lemeríteni valamivel(kisütni), és ezt havonta legalább megcsinálni, az a legjobb az akksinak.
http://www.youtube.com/watch?v...
Vasárnap múlthéten. De esz a fene engem is.
OKés :) csak azért rákérdeztem. Holnap itthon vok, jó lenne ha ma este felszáradnának az utak. Nagyon mennék már! Ti mikor gurultatok utoljára?
teljesen normális, hogy zakatol veszett sokáig.
nekem 2-3 nap után is azt csinálja.
Sokat állt a motorka most ( 1 hetet kb. ) és amikor gyújtást adok rá akkor az AC pumpa zakatol. Ez alapvetően nem gond, nem? Ha jól tudom szokott ilyen hülyeséget csinálni. Ő azt hiszi nincs benzin, pedig még bőven akad a tankba. Lehet ha kicsit szárazabb idő lesz, megpróbálok gurulni egyet, hogy azért menjen. Téli hideg esős időszakra mi javasolt? Akksi ki, házba be, 1x-2x tölteni a tél alatt, majd tavasszal vissza és ennyi?
a főfékhenger jó lesz R6-ról is az elejével kapcsolatos kérdésedre csak az fog tudni válaszolni, aki ilyet csinált már
aprilia rs nekem is ment még hóba is. (nem volt tervezve, de leesett. Én is )
karbi beállítás kérdése csak..
Sikerült végre hazahozni a motort, akksi bele, és pöcc röff volt. Reméltem hogy csak ennyi. A mitommal még -5 fokba is mentem, úgylátszik ezzel nemlesz ilyen!
Hát énis remélem hogy nem az a baj. Most még megpróbálom a teli akksival indítani, aztán tavasszal viszem be a suliba majd, karbit belőni. Mint azt talán már mondtam MAMI-s diák vagyok, szóval ott megoldjuk hamar. Csak az idegesít, hogy barátnőméknél áll az udvaron, és azóta is hidegben van, ott meg nemtudom betolni sehova, ahol meleg lenne, mert nem fér be, az akksi meg még nem is bizsereg, úgyhogy lehet a ma estét is ott tölti sajna
A múltkor pont ezeket a tüneteket játszotta el az enyém is.
Azzal kezdte,hogy pöccre beindult pedig hideg volt kint,járt egy fél percet aztán csak leállt.
Többet be se indult,csak néha durrantott egyet nekem is.
Sajna nekem,mint azóta kiderült az egyik trafóm megadta magát.
Remélhetőleg a tiednek nem ez a baja.
ja, vagy a másik... Vidd be a motort, és állítsd a radiátor mellé egy órácskát.
1 hajszárító, és próbálj a karbihoz kis meleglevegőt juttatni, hogy a motorban könyebb legyen a benzingőz képződés. Szivató nélkül, bikázó kábel és egy járó motorú autó segítségével próbáld indítani. Én ezt tenném, az tuti. Ha így megy, akkor a karbi beállítás a gond. Nekem azt mondták itt az okosok, hogy a sűbertűket kell állítani.