Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi.
a felni 20.000 lanckerek 8500 ft a guma 28000 piz. kicsit draga gumicsere
Az kell bele! :) asszem...
ha H4 kell bele akkor igen
Azért köszi :) de szerinted okés lenne ez bele?
2 féknyereg+2 fémszövetes fékcső hozzájuk+1 garnitúra szinter betét 35eHUF?
ezt nem ismerem, de a kocsiba tungsram +90-os van, és az jó.
400 -as sp fzr felni és a Busa lánckerékkel stimmel.
uj tavtartot is kell esztergalni.
Mit gondoltok erről?

Halogén fényszóró izzó H4 GE Sportlight +50% 12V 60/55W P43t 53800NHSU
http://bolthely.hu/tungsram/id...
Hello a t i
Mekérdezhetem hogy lett a hátsó kereked 17 coll-os? (18-asra nehéz olcsón gumit kapni.)
csa a festest magam cs..10000ft az ullest meg karpitos baratom.
http://www.xenon.hu/ itt a legolcsóbb.
De hanyagoljátok a 6000K-t mert sötétben szar, nem lácc vele. Max 5000K-ig szabad elmenni, a gyáriak is 4300-5000K közt vannak.
Nekem az autómban 4300K volt, az tuti volt.
csá 125világa
sziasztok megint!

Na örömmel közlöm veletek, h újra beléptem az fzr klubba! Sikerült újítanom egy FZR 600 4JH blokkal szerelt hibrid motort, a 4JH komplett futóművével elöl-hátul, hozzávaló csővel, és elektronikával. Van mit csinálni rajta, nem is kevés, de a blokkja gyönyörűen duruzsol, és iszonyat erő van benne... ;)

De segítségre lenne szükségem. Adott egy 4JH blokk! Milyen olaj kell bele, mit tegyek bele télire, milyen időközönként mit kell szervizelni rajta.. .(csak h tudatában legyek ezekkel).
Ezenkívül mire kell odafigyelni... stb, mindent amire szükségem lesz... úgymond. :)
Ez a hibrid nem olyan hibrid, mint ami volt nekem tavaly, és már az első 5 méteren rájöttem erre... egyszerűen fergeteges volt hazajönni vele, közel 200 km-t. :)

Jah és Bagoly! Még régen említettem, h esetleg FZR-re adnám megint a fejem, akkor visszatérünk az R6-os fékre... ha még aktuális.
megcxsinájjuk mink is a kicsiket, figyejjé apafej. elől sűrűbb telóolaJ, nézünk erősebb rugót ilyen méretben vagy ezalá pogácsát eszetrgáltatunk előfeszíteni, hátulra meg 20ezerér veszünk bontóban valami 600as rugóstagot aminek oylan a rögzítése mint a miénknek (itt lehet kell okoskodni kicsit) aztán minnyá meg is emeljük a hátulját, erre több ötletem is van, és készpassz.
Az enyémbe is össze volt keverve,a bal oldali100/90-es(!),a jobb 60/55-ös volt.Most már mindkettő egyforma 55-ös.Egyébként elég ennyi bőven,ha ezzel sem vesznek észre,akkor semmivel.
haggyad má, hatásvadász.
A Metroman webáruházban 23440+posta a Thunder 6000k-es kétizzós H4H/L bixenon készlet!Ennél olcsóbban nem találtam.
Nekem is két égős. A gyári égő 2X 35W. Amit lehet nálunk kapni, a legkisebb is 2X 55W. A világítás a gyújtáskapcsolón keresztül megy az izzók felé, nekem a gyújtáskapcsoló csatlakozója volt megolvadva. A relé az közvetlenül az akkumulátortól kapcsolja az áramot, így kikerüli a gyújtáskapcsolót. Kissé át kell kötözgetni. (gyakorlott felhasználóknak ajánlott )
A xenon 35W és sokkal jobban világít. Ha neked is két égős, akkor talán érdemes lenne az egyiket kicserélni xenonra, asszem a legolcsóbb 10eFt. És azt beszerelni is könnyebb. Csak akkor tompítotton egy xenon fog világítani, refin meg a két halogén. De azt úgysem használod tartósan...
A xenon azért jó,mert ugyanannyit eszik mint a régi halogén,(35W)viszont kell neki egy nagyfeszültségű átalakító,mert a xenon égők 1000V-ról mennek!Sőt bixenonnál van egy tekercs is ráhúzva,mert mágneses eltérítéssel húzza fel a fénycsóvát reflektorra.24000-ért már van kétizzós dupla rendszer.
Egészen pontosan? :)
Meg kellene relézned, ha nagyobbat raksz bele, mert a csatlakozások megolvadnak...
Phejj bakker! Most néztem a bixenon sett-eket és ilyen 30 meg 40 rugó körül adnak. Nekem csak kettő darab izzó kellene, semmi több. Nem?

Ennyit tuti nem adok most ki. Valami erősebb sima izzót bele tudok tenni? Legalább nagyon fénye legyen ennél....
Az 1000ben 365W generátor van, nemtom, a kisebben mekkora, de nem kéne zavarba jönnie egy nagyobb égőtől. Én is beraktam egy 75W-t az 55W helyett.
Persze Xenya jobb lenne, de az min. 15 ezerFt tavasszal veszek azért, mert teccik, hogy világít nagyon, 4300K-s lesz, az nem kék színű.