köszönöm előre is. piros.tamas kukacos citromail ponty húú -ra dobd majd át a bankszámlaszámod, és küldöm a pénzt + persze a postaköltséget. Ha jól gondolom olajcserekor tudjuk bekötni, mert egyébként kifolyik... Majd adsz hozzá nekünk isntrukciókat ha benn van? Milyen nyomás a normális. Mennyi idő után neked kb. mennyi már a nyomás, ha frissen indítottad, stb. És mégegyszer:
Bagoly,mit tudsz jövő évtől változik e a műszaki vizsáztatás,ha igen akkor miben?Remélem marad a két év műszaki,és továbbra sem kell majd zöldkártya motorra!
Bagoly ebben igazad van,az enyémet is összekókányolták,főleg a karbikat,de most arra nincs keretem,majd később szeretnék hozzá egy eredeti 500-as karbisort.
És a navigáció,kamera,PMR rádió,na meg a légkürtök még nincsennek rajta! Én a három műszert egy közös tartóra szereltem,amit bilincsekkel a fejidomtartóra rögzítettem,ez a képen is látszik.Ezt majd nektek kell megoldani.Megrendeltem a hiányzó olajcső csavarokat is,de csak kedden lesznek kész,addig várnotok kell.Az óra csappal,csővel csatlakozókkal 2500ft.lesz.
ha brutális gép kell, akkor vegyél, de tartok tőle, hogy azok már túl sokat voltak Magyarországon ahhoz, hogy már vagy 10 magát jó szakembernek tartó pék, hentes, kocsmáros gányolja :-)
szia! köszi a segítséget.. ;)
igeen, a motorszám, de a kiindulási alap az volt, h annyira egyértelmű lenne, h azt már nem írom bele.. :P csak ha netalán valamit gányoltak a motoron, akkor azt észrevegyem. ;)
vacillálok, jövőre vegyek-e R1-et, persze a legelső karbis szériát.., a legjobb. ;) vagy most valami régebbit, amit szám íze szerint javítgatok meg tavaszra.
Gyula képei között megtalálod a műszerfalát. Minden van rajta. Műhorizont, és fedélzeti radar is. Nagyon fontos ha repül a masina könnyű a tájékozódás.
tudsz kepet dobni arrol is,h hol van maga az ora elhelyezve?ma nezegettem,de nem talaltam neki helyet.az egyetlen hely meg mar foglalt,ott van a szivargyujto aljzat a GPSnek:)
tehat ha jo lertelmezem,egyszeruen atfestetted,nem pedig atepitetted.mondjuk giy lenyegesen egyszerubb:) az enyem konkretan el van torve,ezt nemreg vettem eszre.muanyag hegesztessel van osszeillesztve.durva.
Az óra a csappal,csővel megvan,a felső csatlakozás is megvan,az olajhűtőnél levő szorítócsavart kell kicserélni duplára(kétcsatlakozós tipus)és kell még egy ugyanolyan kerek csatlakozó mint ami az olajcsövön van.Legegyszerűbb szerezni egy bontott olajcsövet,annak a csatlakozója felhasználható.Majd holnap teszek fel képet,ha nem felejtem el.
a hátulja marad de sajna csak a képeken látszik ugy ,hogy nem sérült sajna hegeszteni kell meg a segédváz is elferdült igazábol nem nagyon találkoztam még olyan alkatrészel amihez nem kellet hozzámatattni teljesen csavarra bontottam az egész motort és ujra kezdtem az alapoktol igy tutti a dolog és nem marad ki semmi
szép estét! igen rajta volt csak én egy kicsit színileg át alakitottam a perem aranyal az ora keretei pedig feket és utána kapot egy lakk réteget az egész
http://images.google.hu/imgres...
szakosan megcsinálta
igeen, a motorszám, de a kiindulási alap az volt, h annyira egyértelmű lenne, h azt már nem írom bele.. :P csak ha netalán valamit gányoltak a motoron, akkor azt észrevegyem. ;)
vacillálok, jövőre vegyek-e R1-et, persze a legelső karbis szériát.., a legjobb. ;) vagy most valami régebbit, amit szám íze szerint javítgatok meg tavaszra.