Ha nem vagy perfekt a régi vasakban akkor tényleg ne állj neki legózni egy ilyennel. Én csináltam már jó néhányat(igaz nem történelmi hűségre törekedve) és ha egy kis bizbasz hiányzik valahonnan akkor csak nézel hogy innen hogyan tovább.
Szóval szerintem is csak egyben levővel foglalkozz.(a szándék pedig dicséretes)
Sziasztok!
Egy infóra lenne szükségem.FZR250R-em van,és az érdekelne hogy a szelephézag lapka tényleg 2800ft/db,vagy jól le akarnak rántani.
Ugyanis 5db-ot cserélni kell, és csak az alkatrész 14ezer+munkadíj.
Reális árak ezek? Választ előre is köszi!
Nem gondolkodtam még az eladáson, de szerintem ne vegyél darabokban motort. Soha nem lesz kész. Olyat vegyél ami egyben van és működik. Szoktam nézegetni 50-70 körül már egész jók vannak. Darabokban sem sokkal olcsóbb, és csak botladozni fogsz a sok rozsdás alkatrészben...
KMC láncról valakinek tapasztalat? (26 860 Ft lenne a szett)
A KMC és a DID között 7 e Ft különbség van... Az már elég nagy különbség, hogy elgondolkodjam rajta, hogy lehet nem DID-et választok.
Csináltam műanyagból egy 20 centiset,remélem elég lesz.Délután felrakom.Mikor megvettem anno a Pannóniám 86-ban,azt is elhúzták műszakin,mert nem volt rajta hátul gumi.Vágtam rá egyet,de már nem műszakiztattam le.Húsz évig őriztem,aztán eladtam három éve.
Ne törd magad én már három éve keresek de nincs.
Ezt annak idején valamelyik tulaj biztos hogy levette,ha máskor nem akkor,amikor a gép Magyarországra került.(és én nyáron sem venném le)
20 éve még olyan volt a KRESZ, hogy a motor sárvédő gumijának majd a földig kellett érnie. Ha nem olyan volt, műszakin 1ből kidobtak, de persze utána mindenki levágta. Ezért ez lett a rendőröknek a joker, ebbe mindig be lehetett kötni.
Pedig akkoriban még levágva is lentebb ért, mint a mai motoroké
Akkor még az autókon is kötelező volt, azt kell mondjam, jó is volt, mert nem baxta tele a mögötte jövőt sáros lével. Az igaz, hogy ronda volt.
Szóval szerintem is csak egyben levővel foglalkozz.(a szándék pedig dicséretes)
(szombaton jönnek kutat mélyíteni de ahhoz én nem kellek,szóval az nem szempont)
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
Egy infóra lenne szükségem.FZR250R-em van,és az érdekelne hogy a szelephézag lapka tényleg 2800ft/db,vagy jól le akarnak rántani.
Ugyanis 5db-ot cserélni kell, és csak az alkatrész 14ezer+munkadíj.
Reális árak ezek? Választ előre is köszi!
A KMC és a DID között 7 e Ft különbség van... Az már elég nagy különbség, hogy elgondolkodjam rajta, hogy lehet nem DID-et választok.
Ezt annak idején valamelyik tulaj biztos hogy levette,ha máskor nem akkor,amikor a gép Magyarországra került.(és én nyáron sem venném le)
Pedig akkoriban még levágva is lentebb ért, mint a mai motoroké
Akkor még az autókon is kötelező volt, azt kell mondjam, jó is volt, mert nem baxta tele a mögötte jövőt sáros lével. Az igaz, hogy ronda volt.