legegyszerűbb: nézd meg a motorszámot, benne van aztán
1,) a 3HE hengerfejében nincs menet oldalról a vázba fogatáshoz, a 4JH-ban van;
2,) a 4JH esetén a termosztátház jobb oldalon van a hengersor mögött, jól látható és innen megy a vízcső a hűtőre S alakban - a 3HE esetén fönt halad át a vázon;
3,) a kuplung-deklin az olajbetöltő furat a 4JH esetén hátrébb van, a 3HE-n szinte középen;
Amit én tudok fő különbségként,a 3HE-t még Mikuni,a 4JH-t pedig már Keihin karbikkal szerelték,ezzel lett 100 lovas.Hogy blokkon belül mi változott,arról kérdezd Ábrust,vagy Bagolyt.
Rég jártam errefelé, rég motoroztam, és azóta se motorozok.. sajnos.
De most megint segítség kéne. Mi a különbség a 3HE-s, és a 4JH-s blokk között... tehát, ha csak a blokkot látom, egyet ebből.. egyet abból egymás mellett, akkor honnan látom, h melyik melyik?
nem az enyém, és nagybetűvel írom a nevem dupla nullával. Egyébként Bakosi Pisti felújított km. órájára gondolsz. Bakosi márkatárs ! hjúszton hívja űrbázisot, űrbázis jelkezz !
en szombat este jottem vissza,es egy hetig szeged kozeleben se voltam.akkor valaki kilopta a motorom
mennek szivesen,csak maroslelen bucsu van,es az kihagyhatatlan.dodgemezni fogunk,meg kakasos nyalokat enni
a lemez ne ma te motorodon volt,hanem egy masik forumtarse,ha jol remlik thomas07-e.egy jopar nappal ezelott tette fel a kepet rola.
mellesleg kiderult,h az enyem is tuning:) a kilometeroraban az osszes ego ki van cserelve pirosra,es igy kellemes voroses hattervlagitast ad neki.raadasul az egyik nagyobb teljesitmenyu,mitn a tobbi.
az olajnyomasjelzod az viszont nagyon erdekel.mi penzbe fajna?termeszetesen munkadijjal egyutt,semmit nem kerek ingyen.
Láttalak minap a körúton hátizsákkal,nem értettem miért nem melózol,de így már oké.A sárga az Zsoltié,ott ül előtte,üllési,azért ritkán látni errefelé,de most megbeszélés volt.Vasárnap,elmegyünk egy laza gemenci túrára,eddig tizenketten vagyunk hét motorral.Ha még tele a tankod és ráérsz,te is eljöhetnél.Motorozz.hu-n szervezi redmary,a képen ott áll ő is.Nem tudom milyen lemezre célzol,a doboztartón kívül nálam minden gyári,mást nem raktam rá.
kie az a sarga? meg nem lattam szegeden! a feleseged melletti ficko meg ismeros,csak nem tom honnan:)
amugy most jotem haza hajduszoboszlorol,kicsit nyaraltam,ezert is voltam csondben.visszaolvasgattam,es sok jo fejlesztest lattam. olajnyomasmero,kmora tuning, meg meg regebbrol a tanksapkacsere... de most meg nem kolthetek,ez a nyaralas kialjazott alolam.raadasul a kormanyvegem is elhagytam vmikor.eszre se vettem,csak tegnap reggel,mikor a gazkar fogoja le volt csuszva kicsit. most feloldalas szegenyke. radasul elutottem egy kutyat is.ram jar a rud mostansag.
szoval ezek a fejlesztesek mibe kerulnenek?az olajnyomasmero fontos lenne,mert az enyem eszi az olajat rendesen,es nem akarom,h problema legyen belole...
a tobbi telen is jo lesz:)
ennek örülök. tudod sokan vannak úgy vele, hogy idősebbek mint én (pl. itt a melóhelyen) így minden sokkkal jobban tudnak. Amivel nem lenne bajom, ha tényleg jobban tudnák. De, még csak indokolni sem tudja. Csak felhorkan, hogy mit képzelek én... Bocs a panaszkodásért.
Jó a cikk, biztos ért hozzá az ember, de én félek a brigécioltól, főleg annak vizes lemosásától. Egyszer csináltam vele, kitettem a napra megszáradni, és mire megszáradt, tele lett rozsdapöttyel
A benzin gyorsan elpárolog, ecseteltem, nem áztattam. Télleg valami spec mosóolaj lenne jó.
Az én láncomban nem láttam műanyagot, CZ lánc, O-gyűrűs, az meg gumiból van, annak gondolom, olajállónak kéne lennie.
Brigéciol - de nem szedtem le a láncot, ahhoz én kevés vagyok, utána meg a teflonos kenő spray. Így asszem korrekt eljárás volt :) majd tolok egy képet :)
nem akarok kötözködni, de nemkék mindenféle benzin-gázolj témával cseszegetni a láncot, mert nagyon nem tesz neki jót. A brigéciol tűrhető választás. A műanyag perselyeket vagy mi a gránátot szét eszi, oszt drága vót a lánc gondolom nektek is.
bővebben: http://lancszett.hu/apolas--ti...
Nálunk is rövidebb. Csak majd mindnél ott a csatorna nyílás (ami szokás szerint be van süllyedve), úgyhogy van kb 15 centi hely - elég nehéz 50el belőni
Öt ilyen xaron megyek át, mire hazaérek
Jó reggelt! Ma majd rálesek, de remélem nem ütöttem oda nagyon, megölöm magam, ha végre kész a motor én meg most a saját hülyeségem miatt szétbaszom... megcsináltam a láncot brigéciollal, utána meg megfújtam ezzel a teflonos kenő cuccal. Egészen jól fest most. Láncon is feszesítettem kicsit, szerintem túl sokat lógott és attól volt az a nyekergő hang kevés gáznál. Ha kicsit melegebb lesz, gurulok egyet.
nálunk nem az utca teljes szélességén van a rendőr. el tudok mellette menni az út szélén. (bár azzal is óvatosan kell, mert a mulkor egy gally majdnem lerántott a motorról...)
1,) a 3HE hengerfejében nincs menet oldalról a vázba fogatáshoz, a 4JH-ban van;
2,) a 4JH esetén a termosztátház jobb oldalon van a hengersor mögött, jól látható és innen megy a vízcső a hűtőre S alakban - a 3HE esetén fönt halad át a vázon;
3,) a kuplung-deklin az olajbetöltő furat a 4JH esetén hátrébb van, a 3HE-n szinte középen;
Na hirtelen ennyi
Rég jártam errefelé, rég motoroztam, és azóta se motorozok.. sajnos.
De most megint segítség kéne. Mi a különbség a 3HE-s, és a 4JH-s blokk között... tehát, ha csak a blokkot látom, egyet ebből.. egyet abból egymás mellett, akkor honnan látom, h melyik melyik?
a hatuljat is ujragyartod a motornak?v azt meghagyod ugy,ahogy van?mert ugy lattam a kepeken az nem serult.
mennek szivesen,csak maroslelen bucsu van,es az kihagyhatatlan.dodgemezni fogunk,meg kakasos nyalokat enni
a lemez ne ma te motorodon volt,hanem egy masik forumtarse,ha jol remlik thomas07-e.egy jopar nappal ezelott tette fel a kepet rola.
mellesleg kiderult,h az enyem is tuning:) a kilometeroraban az osszes ego ki van cserelve pirosra,es igy kellemes voroses hattervlagitast ad neki.raadasul az egyik nagyobb teljesitmenyu,mitn a tobbi.
az olajnyomasjelzod az viszont nagyon erdekel.mi penzbe fajna?termeszetesen munkadijjal egyutt,semmit nem kerek ingyen.
amugy most jotem haza hajduszoboszlorol,kicsit nyaraltam,ezert is voltam csondben.visszaolvasgattam,es sok jo fejlesztest lattam. olajnyomasmero,kmora tuning, meg meg regebbrol a tanksapkacsere... de most meg nem kolthetek,ez a nyaralas kialjazott alolam.raadasul a kormanyvegem is elhagytam vmikor.eszre se vettem,csak tegnap reggel,mikor a gazkar fogoja le volt csuszva kicsit. most feloldalas szegenyke. radasul elutottem egy kutyat is.ram jar a rud mostansag.
szoval ezek a fejlesztesek mibe kerulnenek?az olajnyomasmero fontos lenne,mert az enyem eszi az olajat rendesen,es nem akarom,h problema legyen belole...
a tobbi telen is jo lesz:)
Munka közben eszembe is jutott az ETZ-m, azon tokozott volt a lánc, nem kellett soha baxtatni.
Viszont a mostani vas erősebb !
Jó a cikk, biztos ért hozzá az ember, de én félek a brigécioltól, főleg annak vizes lemosásától. Egyszer csináltam vele, kitettem a napra megszáradni, és mire megszáradt, tele lett rozsdapöttyel
A benzin gyorsan elpárolog, ecseteltem, nem áztattam. Télleg valami spec mosóolaj lenne jó.
Az én láncomban nem láttam műanyagot, CZ lánc, O-gyűrűs, az meg gumiból van, annak gondolom, olajállónak kéne lennie.
bővebben:
http://lancszett.hu/apolas--ti...
Öt ilyen xaron megyek át, mire hazaérek