Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feri,úgy 2000-ből megvan,A felszerelése pár perc alatt megoldható.
furat-löket más, többet pörög és azonos a későbbi Thundercat blokkjával
legegyszerűbb: nézd meg a motorszámot, benne van aztán
1,) a 3HE hengerfejében nincs menet oldalról a vázba fogatáshoz, a 4JH-ban van;
2,) a 4JH esetén a termosztátház jobb oldalon van a hengersor mögött, jól látható és innen megy a vízcső a hűtőre S alakban - a 3HE esetén fönt halad át a vázon;
3,) a kuplung-deklin az olajbetöltő furat a 4JH esetén hátrébb van, a 3HE-n szinte középen;

Na hirtelen ennyi
A kinyúlt,vagy kopott lánc szokott csörögni-zörögni,de ha a lánckerék kopott el,akkor is csinálja.Ilyenkor komplett láncszett csere javasolt.
Amit én tudok fő különbségként,a 3HE-t még Mikuni,a 4JH-t pedig már Keihin karbikkal szerelték,ezzel lett 100 lovas.Hogy blokkon belül mi változott,arról kérdezd Ábrust,vagy Bagolyt.
HA a lánc nagyon csicsereg, az lehet attól, hogy túl feszes? :S
sziasztok!

Rég jártam errefelé, rég motoroztam, és azóta se motorozok.. sajnos.
De most megint segítség kéne. Mi a különbség a 3HE-s, és a 4JH-s blokk között... tehát, ha csak a blokkot látom, egyet ebből.. egyet abból egymás mellett, akkor honnan látom, h melyik melyik?
bakosi ur!
a hatuljat is ujragyartod a motornak?v azt meghagyod ugy,ahogy van?mert ugy lattam a kepeken az nem serult.
akkor alig hibaztam,nem tom mi a gondod
nem az enyém, és nagybetűvel írom a nevem dupla nullával. Egyébként Bakosi Pisti felújított km. órájára gondolsz. Bakosi márkatárs ! hjúszton hívja űrbázisot, űrbázis jelkezz !
en szombat este jottem vissza,es egy hetig szeged kozeleben se voltam.akkor valaki kilopta a motorom
mennek szivesen,csak maroslelen bucsu van,es az kihagyhatatlan.dodgemezni fogunk,meg kakasos nyalokat enni
a lemez ne ma te motorodon volt,hanem egy masik forumtarse,ha jol remlik thomas07-e.egy jopar nappal ezelott tette fel a kepet rola.
mellesleg kiderult,h az enyem is tuning:) a kilometeroraban az osszes ego ki van cserelve pirosra,es igy kellemes voroses hattervlagitast ad neki.raadasul az egyik nagyobb teljesitmenyu,mitn a tobbi.
az olajnyomasjelzod az viszont nagyon erdekel.mi penzbe fajna?termeszetesen munkadijjal egyutt,semmit nem kerek ingyen.
Láttalak minap a körúton hátizsákkal,nem értettem miért nem melózol,de így már oké.A sárga az Zsoltié,ott ül előtte,üllési,azért ritkán látni errefelé,de most megbeszélés volt.Vasárnap,elmegyünk egy laza gemenci túrára,eddig tizenketten vagyunk hét motorral.Ha még tele a tankod és ráérsz,te is eljöhetnél.Motorozz.hu-n szervezi redmary,a képen ott áll ő is.Nem tudom milyen lemezre célzol,a doboztartón kívül nálam minden gyári,mást nem raktam rá.
kie az a sarga? meg nem lattam szegeden! a feleseged melletti ficko meg ismeros,csak nem tom honnan:)

amugy most jotem haza hajduszoboszlorol,kicsit nyaraltam,ezert is voltam csondben.visszaolvasgattam,es sok jo fejlesztest lattam. olajnyomasmero,kmora tuning, meg meg regebbrol a tanksapkacsere... de most meg nem kolthetek,ez a nyaralas kialjazott alolam.raadasul a kormanyvegem is elhagytam vmikor.eszre se vettem,csak tegnap reggel,mikor a gazkar fogoja le volt csuszva kicsit. most feloldalas szegenyke. radasul elutottem egy kutyat is.ram jar a rud mostansag.
szoval ezek a fejlesztesek mibe kerulnenek?az olajnyomasmero fontos lenne,mert az enyem eszi az olajat rendesen,es nem akarom,h problema legyen belole...
a tobbi telen is jo lesz:)
A petró tudom, jó cucc, de az épp nem volt itthon

Munka közben eszembe is jutott az ETZ-m, azon tokozott volt a lánc, nem kellett soha baxtatni.
Viszont a mostani vas erősebb !
nálad még én is idősebb vagyok, úgyhogy ülj le egyes, ne méltatlankodj
az a fem takarolemez eredetileg is rajta volt,v te tetted ra?
ennek örülök. tudod sokan vannak úgy vele, hogy idősebbek mint én (pl. itt a melóhelyen) így minden sokkkal jobban tudnak. Amivel nem lenne bajom, ha tényleg jobban tudnák. De, még csak indokolni sem tudja. Csak felhorkan, hogy mit képzelek én... Bocs a panaszkodásért.
akkor inkább petróleum. Az hasonlóan jól old mindent mint a benzin, de a lánc ogyűrűinek cumóját nem eszi meg.
Építő kritikát sosem veszek kötözködésnek

Jó a cikk, biztos ért hozzá az ember, de én félek a brigécioltól, főleg annak vizes lemosásától. Egyszer csináltam vele, kitettem a napra megszáradni, és mire megszáradt, tele lett rozsdapöttyel
A benzin gyorsan elpárolog, ecseteltem, nem áztattam. Télleg valami spec mosóolaj lenne jó.
Az én láncomban nem láttam műanyagot, CZ lánc, O-gyűrűs, az meg gumiból van, annak gondolom, olajállónak kéne lennie.
Brigéciol - de nem szedtem le a láncot, ahhoz én kevés vagyok, utána meg a teflonos kenő spray. Így asszem korrekt eljárás volt :) majd tolok egy képet :)
nem akarok kötözködni, de nemkék mindenféle benzin-gázolj témával cseszegetni a láncot, mert nagyon nem tesz neki jót. A brigéciol tűrhető választás. A műanyag perselyeket vagy mi a gránátot szét eszi, oszt drága vót a lánc gondolom nektek is.
bővebben:
http://lancszett.hu/apolas--ti...
Nálunk is rövidebb. Csak majd mindnél ott a csatorna nyílás (ami szokás szerint be van süllyedve), úgyhogy van kb 15 centi hely - elég nehéz 50el belőni
Öt ilyen xaron megyek át, mire hazaérek
Tegnap én is láncot mostam Levettem, aztán benzin-gázolaj, 2 sorral. Jó retek volt. Spay neki, most olyan, mint az új.
Jó reggelt! Ma majd rálesek, de remélem nem ütöttem oda nagyon, megölöm magam, ha végre kész a motor én meg most a saját hülyeségem miatt szétbaszom... megcsináltam a láncot brigéciollal, utána meg megfújtam ezzel a teflonos kenő cuccal. Egészen jól fest most. Láncon is feszesítettem kicsit, szerintem túl sokat lógott és attól volt az a nyekergő hang kevés gáznál. Ha kicsit melegebb lesz, gurulok egyet.
nálunk nem az utca teljes szélességén van a rendőr. el tudok mellette menni az út szélén. (bár azzal is óvatosan kell, mert a mulkor egy gally majdnem lerántott a motorról...)