Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jabazmeg, már betoltam 3 aspirint. nem is mentem edzeni hogy cseszné meg
Nekem még senki nem állt meg, de szerencsére nem is volt olyan nagy gond eddig, csak a mostani túlmelegedés. Egy vadi új hőgomba és cseréje mennyibe fáj kb.-re ?
Táááááááááááán front jön vaGY MI?
ja, számtalanszor áltam már meg motors melett aki út mentén állt, még sosem kelett segítenem, de eccer elkottáztam magam a 2-es gyorsforgalmin.. még dunakanyar fölött belenéztem a tankba, és elégnek tűnt, de aztán ghostrider féle egyéletes nintendót játszottam, és fót előtt kifogyott a tank. secperc megállt egy dragstar-os papper, és elvitt fótra, ráadásul még tekeregtünk is, me hülye időben volt és nem volt nyitva több kút, aztán még vissza is vitt a motorhoz.
Természetesen itt nem azokra gondoltam akik 20 éves motoron ülnek, hanem azokra akik bementek a boltba és azt kérem... :)
Csak nem vagiznék azzal a szar 250-essel :D köcsög FZR-es XD

mikó menjünk kakucsolni? haverpajtid mikor ér rá?
"Azért mert Ő 30-40 éves korára vett magának egy 1000-es gépet? "
Ezzel azért nem értek egyet. Én 32 évesen lettem 1000 tulajdonos, igaz milliók töredékéért. De a létrát kijártam és nem nézem le a kisebbeket.
én miko pilisben csapom neki, lapon a kanyarba ( ) is mindig szoktam.
jaa.. ki a fasdznak kell ezres köcsögmotor? az illyen: Nekem ZX12 kéne. az rendes sportmotor forma, rendes fizikai mérettel és menetteljesítménnyel. na jóó.. egy 3ln 1000es FZR mint öcsinek volt kicsit, az iss kielégítene perpillanat, de nagyon! jövépre veszünk egyet németben azt csá Ammeghogy nem integetnek.. fura nekem a 250essel mindig szoktak.
Na,ezt én se hagyom ki...
Én is köszönök mindenkinek,néha a robogósoknak is.
De Csontkovi nincs igazad! .
Én 15 éves korom óta motorozom,igaz azok az idők mások voltak,mert kevesebb autó volt és a többség MZ-vel,meg 350 Jawa-val járt,de akkor is köszöntünk egymásnak,mert tényleg jólesik ,meg úgy érzed,hogy egy bandába tartozol,meg ha kell segítetek egymáson.
Voltam motoros talin is nem egyszer,és ott ha valaki tette az agyát(az én haveri köröm szerint is),hogy milyen drága gépe van,meg parasztkodott az szépen ki lett közösítve.
Bunkók meg mindenhol vannak,ezekkel meg nem kell foglalkozni és kész.
Thomas-al értek egyet. Én mindenkinek integetek, köszönöm, mert szerintem erről szól a motoros szív. Azok csontkovacs akikről Te beszélsz, ők nem motorosok. Megvették hitelre, kölcsönből vagy apa/anya pénzéből a K9-es kawát, yamit, gixert, tökmindegy. Felültek rá és húzzák a nyelét....az ilyen nem motoros. Miért nem int?Mert neki 4x erősebb motor van a segge alatt?Azért mert Ő 30-40 éves korára vett magának egy 1000-es gépet? Nem hiszem, hogy olyan nagy dolog 30 évesen kp-ra megvenni egy 2-3 milliós motort.Aki meg megdolgozott érte, éveken át gyüjtötte a pénzt rá, az úgysem fog gumit füstölni (amit mellesleg én is csak nézek, de sosem űzök) nem fog vagánykodni, mert tudja, hogy mennyi idő és munka ennyi pénzt ma Magyarországon összeszedni. Én mindenkinek köszönök, aki két keréken jár az utakon, legyen az robogós, vagy chopperes (köztudottan nekik nem szoktak - ők nem szoktak inteni ). Azért köszönök és intek mert igazi motoros vagyok a szívemben és már ez is jól esik, számomra nem csak egy kézmozdulat, mert abban a kézmozdulatban benne van az, hogy Vigyázz magadra, hogy csodás motorod van (még ha egy leharcolt MZ is az...) és, hogy széles utat, jó motorozást...Én imádok köszönni és amikor csak tehetem (nem mindig, ahogy Thomas is irta, néha jobban kell kapaszkodni annál, minthogy integetni tudjak :D ) mindig intek, de biccentek legalább, ha a kezem épp foglalt. Ez számomra öröm és ha valaki visszaköszön, attól mégjobb kedvem lesz és örülök neki. Amúgy meg csontkovacs, az olyan srácok szokták fél év múlva bebukni a hitelezett motort, mikor apa megvonja a zsebpénzt és lévén, hogy maguktól nem képesek másra, csak nyelezni így megy a kezdőrészlet meg a törlesztőrészletek és megy a szép új motor is, amit persze feltesznek majd Nekünk a netre, mint "megkímélt állapotba - első tulajdonostól - nem dohányzó tulajdonostól - hölgy tulajdonostól - garázsban tartott" ... stb.

ábrus mért nem intesz? leszoktál róla? Nem tartod magad egy társadalom tagjának? Nem akarlak megváltani, csak érdekel, hogy miért nem köszönsz, mikor az utcán ha meglátsz egy ismerőst akkor is köszönsz Neki (legalábbis gondolom.. :D )
de itt minden motoros köszönöm
Sziasztok. Én szoktam integetni, pedig 1000-resem van. Nem füstöltetem a gumit, és nem megyek 300 al. De jól esik amikor visszaintenek, amelyik meg nem, az nem . Az sem bánt. A nyáron Zamárdiban mikor lerohadtam, megálltak sokan hogy segíthetnek-e, kortól, és motortól függetlenül. Múlthéten úgyszínt, igaz nem lerohadtam, hanem 3 helyen lézereztek a sünök. És nem érdekel hogy lenéznek, hogy mi ez a régi sz@r, de én dolgoztam meg érte nem aanyuci apuci, és nem viszi a bank ha nem fizetem a törlesztőt. Ahogy keret van ,úgy csinosítgatom. FZR ÉN ÍGY SZERETLEK:::::::::::::::(Sárga villamos.)
a motoros társadalom azon műmályer rétege akik kp-ba vesznek nagy sportgépeket, hogy mikor 1,5 év után már csak negyedét érik otthagyják a kereskedésben, mert fillérbe beszámolták az új motorba KICSI. Lehet rossz helyen laksz, de itt minden motoros köszönöm, és mikor a multkor az út szélére rolereztem és mellégugoltam mert megállt, (pedig csak a benzincsapot kellett tekernem tartalékra...) szemből már egy srác valami túra cuccal villogot, és intett mizu. Integettem, semmi menj csak tovább.... Nyílván vannak rossz és jó tapasztalatok is. De... Akinek te nem intesz, mert neked sem intenek, az lehet várta volna hogy ints, és a végére ugyanez a véleménye alakul ki mint neked. Sokszor intenek a robogósok is, és én visszaintek. Nekem is jól esik ha köszönnek neki is biztosan...
Én nem szoktam integetni.(leszoktam róla)De miért is kellene?
Sziasztok!

Nagy ritka az hogy fórumra írok sőt inkább azt mondanám hogy ez a második vagy harmadik eset talán , de P071-nek mikor elolvastam az írását akkor NA mondom erre írnom kell!mégpedig arra a kérdésére válaszolnék hogy köszönök e a Motorosoknak?Válaszom:NEM!Mielőtt elítélnétek írnék pár sort hogy miért is nem!Tisztázzunk le pár dolgot az egész életem a Motorozásról szól ugy ahogy az egész családomnak is, és mindenemet erre tettem fel nekem a motorozás olyan mint a másnak a narkó!A helyzet az hogy apám megmondta fiam ha motrot akarsz akkor dolgozz meg érte és vegyél én nem segítek állj a sarkadra!Több évnyi kuporgatás után sikerült vennem egy 400-as FZR-t ennek már két éve hogy megvettem és azóta csak csinosítgatom és polirozgatom mint a hímes tojást!De térjünk a lényegre hogy miért is nem köszönök nagyon sok rossz emlék van mikor megvettem ezt a motrot ugy érzetem hogy végre én is egy nagy közösség tagja vagyok aztán mikor nekiálltam integetni a motorosoknak 10ből 2 ha vissza köszönöt és az a kettős is MZ-s volt!NEM CBR-s,R1-s,SV-s stb....A második durva élményem meg az volt mikor lent voltam agárdon és ott elszakadt a cérna tényleg jött két kawás azt hiszem ZX-10Rek voltak és jöttek a szépen túrázok 400-as bandittal a legnagyobb talán 600-as volt és azt hallanotok kellet volna mit mondott a két kawás. IDÉZEM: Na megjöttek ezek a pöcsköszörük a szarjaikkal 1-be lenyomom őket!AZT HITTEM FEJBE BASZOM ŐKET!Aztán késöbb rájöttem hogy nem másról szól ez az egész motoros társadalom hanem arról hogy minéll nagyobb dögött vegyél mert 1000cc alatt nem motor a motor!A mai napig nem köszönök semmilyen motorosnak kivéve az MZ-seknek és a 125-söknek ennyi!A mai motoros társadalom már arról szól hogy 1000cc géped legyen és 300km/h menj!Érdekes én a 400-as FZR -mell két személlyel bárhova elmegyek!A szívét lelkét adja ez a motor!A másik bántó dolog számomra mikor pénzes fasz megveszi a full csnetó motorját és avval menőzik hogy füstölteti a gumit , komolyan mondom a szívem szakad meg ha ilyet látok!Nem hogy a 400-as FZR remmel nem csínálok ilyet de ha még egy 2009 motorom lenne.................AKKOR SE!
amíg nem vágod gyári szinten az összerakást másra vagy utalva sajna. Nekem pl az oylan dolgok a parám amihez én nem is férek hozzá.. megfelelő nyomatékkal lett-e midnen csavar meghúzva a blokkban? emiatt aggódnék mindig ha belenyúlnak. Me jóó meghúztuk, há jó az-alapon megy 99%-ban gondolom, vagy fenetudja. picsageci
Hali.Múltkor láttam a szerelőmnél 250-es feliratú ládát,csak nem tudom,mi van benne(egyébként bontóként is tevékenykedik).A száma 06-30-951-06-44.Olyan 10 óra után már hívhatod.
én is szoktam (ha épp nem az életemért kapaszkodom a szarvába... )
Szoktam integetni én is,igaz csak nagyobb motoroknak,rendszám nélkülieknek nem jár,azok nem is integetnek vissza.
sziasztok,

egy fzr250-em van és kellene hozzá egy karburátor vayg egy karburátor sor. ha valaki tud ,és persze működőképes az légyszi szóljon,mert fontos lenne és sürgős.
köszi
No hazatértünk :) kicsit a sarukat megigazították, lehet, hogy nem csatlakozott rendesen a venti és ezért nem indult el. Most egyenlőre nem volt gond hazafelé jövet. Egyszer ugyan beégettem magam a lámpánál, de sebaj, jó pap, holtig tanul. Azt vettem észre, hogy egészen normálisak lettek az autósok mióta utoljára motoron ültem ( 1.5 - 2 éve). Lehúzódnak ha látják, hogy jövök, nem rántják rám a a kormányt. Motorosok is mind köszönnek :) ez egy nagyon jó dolog a motorozásba. Ti mindig köszöntök? Remélem... :) No már csak a papírok meg a jogsi hiányzik és mehet a menet.
Egyébként pálinkás vagyok. Marjon, de utána gyümölcs ízét érezzem. Így vagyok vele. Ill. még sör, de a 2 együtt az nem. hehe. Pálinkás jóreggelt. Hukkk
Nekem is keveset mér a hőmérőm,70-nél feljebb nem megy,de a termosztát kapcsolja a ventit,ha neked az se megy,akkor lehet túlmelegedett.Ha utána simán beindult,nem hinném hogy komoly baja lenne.Felvonuláson nekem is ment a venti állandóan,de úgy bírta.Miért nem mégy el Bagoly főgenerálhoz,ő ott van Pest tetején,frissen vett motornál olaj meg szűrőcsere amúgy is erősen javallott,gyertyákat se árt átnézni,nehogy később kellemetlen meglepetés érjen.Nem kell mindent elhinni az eladónak!
Az a takaró...mögötte fíííííííííínom személyre palackozott sorszámos pálesz. Mivel én nem szeretem, valszínű még érik. A zöld díszdobozos whisky egyenesen Skóciából repült ide.De ha a lepke kell ám legyen.