Nagyvenyim főmotorosa 34? A bokád érjen a füledig (vagymi..)
(Volt ma egy ügyfelem Nagyvenyimi. Eszembe is jutottál, hogy Te is ott ilyezdgeted a gyalogosokat)
soha lászló motorépítő, az amargo egyik alapítója (majd kigolyózottja..) harley dyna wide glide-ja. szétbasz úgy megy mint erőre, mind kanyarodásra. Akárki kármitmond, egy harley az harley, ezmeg egy profi építő igazi túlzásba nem vitt arányos gyönyörű motorja.
Szerintem a köszönés független a köbcentitől meg a motor állapotától :) van valami jó oldal ahol motorról és részeiről - működéséről van sok sok infó? megköszönnék egy linket :)
nekem az 50-es aprilia rs-en is csápoltak, és fülig ért a szám, hogy hélly pajti neked is motorod van. Ma már tudom, hogy csak annak volt motorja aki nekem intett. Nekem csak pöcsköszörüm. De úúúgy szerettem...
halihó mindenkinek! látom komoly téma van a napirenden én már nem is kel ,hogy hozzá szóljak mert ugy ki vesésztéttek de ábrusnak van igaza amikor én 94 ben etz vel feszitettem akkor olyan ritka volt a nyugati nagymotor ,hogy szó szerint örömöt okozott a látványa és tényleg akkor egy igazi társadalom volt mert kb csak magyarországon 70 % volt kevesebb a nagymotor na mostmár én sem maradtam ki
Szevasztok!Olyan ügyben fordulnék hozzátok hogy a 600-as fzr-em karburátorjában lehet hogy lerakódásom van de ezért még nem szeretném szervizbe vinni.mivel még sosem szedtem szét ezért tőletek kérnék segítséget hogy melyik az üzemanyag leeresztő csavar a karbin? válaszotok előre is köszönöm!
Nos,fiatal Testvérem,a fájdalmadat megértem(anno én is éltem meg hasonlót) de rossz szemszögből nézed a dolgokat.
Igyekszem rövid lenni:honnan is indult ez az egész integetős hullám és miért alakult ki?
Anno 1985-ben volt szerencsém Svájcban(azon belül Genfben)tölteni két hetet a családommal.(nem nyaralás bár augusztus volt de meghalt az addig ismeretlen nagyapám és mentünk rendezni a hagyatékot)
No nem ez a lényeg.
Korodnál fogva nem valószínű hogy tudod de akkoriban csodaszámba ment hogy egyáltalán kiengedtek valakit nyugati országba.(pláne családostól!)
Nos ott ha egyáltalán találkozott két magyar rendszámú gépjármű,akkor olyan veszett villogás-dudálás-integetés vette kezdetét mindkét fél részéről,hogy majd leestek az útról örömükben,mert valami ritka és különleges dolog részesei voltak.(akkor ott mindegy volt hogy Trabant és Lada,itthon persze ugyanez hadüzenet lett volna)
Én 90-ben kezdtem el legálisan húzni a gázt egy nagy Rometten és természetesen amint lehetett nagymotorra akartam ülni.(normális evolúció)
Aki emlékszik rá az tudja,hogy a rendszerváltás környékén egyszerűen szinte eltűntek a (nagy)motorok az utakról,megfogyatkoztak az MZ-k,Jawák,Izsek,nyugati (igazi nagymotorok)pedig jó ha megyénként volt 10-12db mutatóban.(király lehettél egy szakadt CB-VF-GPZ-vel a disco előtt,a forgalomban pedig a sebesség istene)
Akkoriban tehát nagyon ritkán lehetett egyáltalán Motorost látni az utakon,ezért INDOKOLT volt integetni ha még egy olyan elvetemülttel találkoztál,mert valami ritka és különleges dolog részei voltatok.
Manapság nagyon sok motoros van az utakon,ezért a bal kezünkkel kuplungolás helyett szinte folyamatosan integethetnénk.(főleg nyáron)
Nem mondom,ha nekem intenek akkor én is felemelem a mancsomat a kormányról,de magamtól már nemigen szoktam integetni.
Az említett Kawásokról meg annyit,hogy miért kell Neked idióták véleményével foglalkozni?Aki seggfej,az nem csak motoron az,hanem az élet más terén is az és gondolom ott sem foglalkozol velük.
Én egyébként meg szoktam őket dicsérni(hangosan,hogy mások is hallják)hogy minden elismerésem hogy ilyen képességekkel még el is mertek indulni azzal a félelmetesen erős motorral,ehhez aztán tényleg Szupermennek kellett születni.
Hát az meg offos me andrissal nem vagyok jóba és nekem meg nem adja oda a faszi a 8 millás boxer-t lévén h nincs jogsim. Meg az napi 10 rugó és gázolaj...szóval az OFF....de most mi van a kocsiddal?fatertól meg lenyúljuk a futót. Az úgy nem iccoké?
amennyibe az autósboltban kerül egy méretben megegyező hallod, csak azt a dobozost kéne elhozni amit tik szoktatokok, mert a futót is mástól elkunyizni, meg a spamnomat megin rávenni most kicsit túl hamarjába
(Volt ma egy ügyfelem Nagyvenyimi. Eszembe is jutottál, hogy Te is ott ilyezdgeted a gyalogosokat)
A képeid között van egy HD amin ülsz érdekes frizurában,tudnál arról valamit mondani?
Igyekszem rövid lenni:honnan is indult ez az egész integetős hullám és miért alakult ki?
Anno 1985-ben volt szerencsém Svájcban(azon belül Genfben)tölteni két hetet a családommal.(nem nyaralás bár augusztus volt de meghalt az addig ismeretlen nagyapám és mentünk rendezni a hagyatékot)
No nem ez a lényeg.
Korodnál fogva nem valószínű hogy tudod de akkoriban csodaszámba ment hogy egyáltalán kiengedtek valakit nyugati országba.(pláne családostól!)
Nos ott ha egyáltalán találkozott két magyar rendszámú gépjármű,akkor olyan veszett villogás-dudálás-integetés vette kezdetét mindkét fél részéről,hogy majd leestek az útról örömükben,mert valami ritka és különleges dolog részesei voltak.(akkor ott mindegy volt hogy Trabant és Lada,itthon persze ugyanez hadüzenet lett volna)
Én 90-ben kezdtem el legálisan húzni a gázt egy nagy Rometten és természetesen amint lehetett nagymotorra akartam ülni.(normális evolúció)
Aki emlékszik rá az tudja,hogy a rendszerváltás környékén egyszerűen szinte eltűntek a (nagy)motorok az utakról,megfogyatkoztak az MZ-k,Jawák,Izsek,nyugati (igazi nagymotorok)pedig jó ha megyénként volt 10-12db mutatóban.(király lehettél egy szakadt CB-VF-GPZ-vel a disco előtt,a forgalomban pedig a sebesség istene)
Akkoriban tehát nagyon ritkán lehetett egyáltalán Motorost látni az utakon,ezért INDOKOLT volt integetni ha még egy olyan elvetemülttel találkoztál,mert valami ritka és különleges dolog részei voltatok.
Manapság nagyon sok motoros van az utakon,ezért a bal kezünkkel kuplungolás helyett szinte folyamatosan integethetnénk.(főleg nyáron)
Nem mondom,ha nekem intenek akkor én is felemelem a mancsomat a kormányról,de magamtól már nemigen szoktam integetni.
Az említett Kawásokról meg annyit,hogy miért kell Neked idióták véleményével foglalkozni?Aki seggfej,az nem csak motoron az,hanem az élet más terén is az és gondolom ott sem foglalkozol velük.
Én egyébként meg szoktam őket dicsérni(hangosan,hogy mások is hallják)hogy minden elismerésem hogy ilyen képességekkel még el is mertek indulni azzal a félelmetesen erős motorral,ehhez aztán tényleg Szupermennek kellett születni.