Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a zöld szárnyasat a sárga cseppekkel.
erre rápihenek, mert most mennem kell.
lesz-lesz. IHB (iszunk, hányunk, belefekszünk) de előbb költözzek be. utána szívesen látott vendég vagy ha Debrecenhez lenne kedvetek. Van egy szép nagy vendégágy.
Válaszhatsz..........
Pesterzsébeten lakom, 20 percre az Örstől, nincs olyan messze ez. Ő már mutatott fel valamit, még ha árban nem is volt talán a legkedvezőbb. Meg Ő tudja miket és hogy csinált meg, most már nem szívesen váltok másra...
Hányós, házavatós, berugós, házavató lesz? Hűtöm a nyereményt........
Szerintem nem a hővel lesz a bibi. De távgyógyítani a szakiknak is lehet nehéz lesz. Ha jól láttam pest megyei vagy. Mért nem keresel másik szerelőt? Tippeket nem akarok adni.
Akkor semmi ötletem sincs.Bekoszolódott a gomba és nem az igazi hőmérsékletet méri....nemtom . :(((
Enyém is ki van kötve, de mióta nincsenek nagyon melegek városban dsem kell kapcsolni.
Elmesélném az egész történetet de mára már nincs hozzá hangulatom, majd talán holnap. A ventim valszeg nem működik, kapcsolóval lett kivezetve elég cigány módon, ami ki is lett kötve, lehet azzal lesz a gond....

Utálom, hogy nem értek hozzá és más emberekre vagyok hagyatkozva...
télbe nem indul, mee ez a természetes sugallta a "VOLT" szerelőm, és a tied szerint pedig nyáron.. Nos. Gratulálunk a motorhoz. ézegessed a garázsba. Há arra való vagy mi a szösz. És a legjobb, hogy hajlamosak vagyunk hinni neki, mert Ő A szerelő.
Vagy ezek szerint nyáron elő se vedd? 50 fokos aszfaltot nem fogja bírni? Elég vicces.....
Én véleményem, mint nem szerelő: Melegedéstől szerintem nem állhat le, mert nekem a nyár elején el volt törve a vízszivattyú meghajtó tengelye, ha bementem Szegedre rögtön pirosban volt, és semmi gond nem volt vele. Felvonulásokon nyáron mennyien araszolnak, mégsem áll le a konvoj. Meg ugye van ventilátorod. Ha megragad az már régen rossz. De ez csak egy hozzászólás, nem vagyok szaki.
No elhoztam a motort, viszont lenne egy kérdésem. Lassan kellett csordogálnom Bécsin a dugóban, majd a 10-esen csak alapjáraton 1.-esbe tudtam egy kamion mögött gurulkázni és egyszercsak lefulladt a motor, nagyon elment a fordulatszám és lefulladt. Ki tudtam gurulni szerencsére az út szélére és megálltam. Megnéztem az olajat, van benne rendesen, nem melegedett fel a víz se annyira, hogy gázos legyen, a mutató még 2-3 cm-re volt a piros résztől. Kicsit álltam, meg felhívtam a szerelőt ( mint hozzá nem értő ). Mondta, hogy valószínűleg túlmelegedett. Megpróbáltam 5 perc múlva és pöc röff beindult, semmi gondja nem volt. Kérdem én, mit tudok tenni, ha egyszerűen nem tudok elcsorogni a kocsik között, mert igenis van olyan, főleg egy kezdő motorosnál, hogy nem tud elgurulni a sorok mellett/között...ennyire melegszik a motor? Ma még nem is volt meleg...remélem holnap rájönnek gyorsan valami kis hibára, mert ez így elég gáz.... :(
új.
Ijjj :/ szép ára volt akkor
Ha 5000-ért van gyári,és nem törött,azonnal vedd meg,gyárit 10000-től szokták adni használtan is.
Fordítva,a kapaszkodó egy hatalmas raktári targoncáról való,a tartókat meg a többi vasat már én csináltam hozzá.Majd még két rudat teszek rá (ferdén alulra)mert nagyobb terhelésnél bukkanónál beleng,és összerázza a motyót.A féktárcsa 28500,a betétek meg 6000ft. volt bikerstore-nál.A bikerworld-nél volna olcsóbb tárcsa,csak még beszállítás alatt van,lehet csak tavaszra lesz.
Tudom, hogy régen már mutiztad nekünk, de lusta vagyok visszakeresni. A doboztartó konzolod készíttetett, vagy gyári? Van vaterán 5-ért egy gyári 600-hoz való doboztartó. Vajon megér 5 pénzt? (postával inkább már 6 ) Viszont az rémlik, hogy a kapaszkodód kisipari.
Reggelt!

daogyula ha nem nagyon privát, megkérdezhetem mennyibe került ez a 2 csomag? Szerencsére nekem ezek tényleg relatív jó állapotba vannak, talán arra most nem kell költeni. :)

ábrus :)) csak olvasdd el a személyes leírásod egy külső szemlélőként
Múltkor nekem is bevillant,(volt egy kis szivárgás)de a nyomásmérő mutatta hogy semmi gond,megy az olaj,úgyhogy mentem tovább.Aztán otthon meghúztam az olajhűtő lazult csavarját,azóta okés.Most a hátsó fékkel küzdök,az egyik légtelenítő csavart valaki előttem sikeresen beletörte,most a lakatos kollégák tornáznak rajta,remélem délután össze tudom rakni.A féktárcsát már kicseréltem.
Miért?
3 éve nálad? és így néz ki? azz kemény.. akkor hóban nem sokat jártál vele, mi? nameg pályán se borogathattad agyon hány km van benne? mennyit mentél te?
ábrus, ahogy olvasom a személyes adataidat, simán könyvet lehetne írni belőled ami egyben tankönyv is lenne