Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem vettem, volt, csak lusta voltam összerakni egy éve.
Fuchs Silkolene 10w40 félszintetikus 1800Ft/l
Tavaly Igol Roadster 10w40 félszintetikus volt 2100Ft/l.
Nekem azért 10w-s mert én rövid távon használom többnyire(munkába járás 2x8km naponta)de ha sokat mennék vele hosszabb távon főleg nyáron melegben,akkor én is a 20w-st használnám.
Jah mégvalami... Nem tudja valaki megmondani nekem, hogy hol lehetne a 250esemre oldalidomokat kapni? És kb mennyibe lenne? adamfzr, láttam most vettél te is idomot. Azt milyen árban mérték? Kössz
Látom nagy lavinát indítottam ezzel a 20W50-es kijelentésemmel Amúgy én sem véletlenül tettem ezt bele... Megkérdeztem az előző gazdit, meg vagy 3 szerelő ismerősömet is, és azt mondták, hogy szerintük jó döntést ezt választani De ugye ízlések és pofonok
Szinte mindig pálmaolajat.Kevés lerakódás lesz az alján még sokszori használat után is.
Ritkábban kell leszűrni és elmosni a fritut,valamint szépen megsül benne a krumpli és nem veszi át a hal szagát sem.
Hús sütésére is kiváló.A Tescóban akciósan 1400Ft ha van.
Csere után leszűrve régebben a Mitsubishi is gond nélkül elment vele,bár a napraforgóolajat jobban szerette.
Nem tudom, mert...

két kiló fölött nem mentem még vele, azt is előrehajolva. Fura, de olyan testhelyzetben alig tűnik fel az idom hiánya
Egyenesen ülve - na az igen! 160nál már qrvára kell kapaszkodni.

Én inkább városi szaladgálásra használom, meg hobby - azért nem vettem nagyot
ne legyél jó fej
és hogy jófejlegyek itt van minden méretezés meg adat a 250esről. http://data.hu/get/1717467/FZR...
és mivel beinduzlt a régi gépem, tessék csodálkozni mi a gyári olaj ajánlás! kööszönöm, kööszönöm
SG or higher?
Ott a pont. Én is ezen a véleményen vagyok. Öregebb motor, kopottabb, kéri a 20w-t
es eszaki v deli polust,mert ugyebar nem mind1,mert az egyiken pingvinek elnek
kérdez töle este felé mikor nyugot lesz most elment mást csinálni
az egypólusúhoz hegesztesz még 1-2 pólust.... szélesebb felnin a gumi is szélesebb lesz.... dobj fel rá egy montenbájk fogaskerék sort, és még menetközben is változtathatod....
mit használsz? (olaj)
most akartam felhozni az egypolusu es tobbpolusu gyertyak kozti kulonbseget,de mar nem merem:)

es meg lenne gumimeret problemam,meg attetel variacio is.

na jo,mielott meg felreertene vki,csak poen volt
multkor a lapkával most meg az olaj még milesz ?
vagy gyereket csinálni bár ha ideges akkor még rondább lesz, ha az apjára hasonlítana szerencsétlen
na tesék ábrust megint felhuzzátok és a végén elmegy inkább fűvet nyírni
"Innentől már csak az ár domináns."
Egyetértek.
Én is sokalltam az 1800Ft-ot literjéért de megvettem mert megérdemli.(és olcsóbbat nem találtam a környéken.)
Istenem!
Miért lehet ezt legálisan megcsinálni Magyarországon?
szerintem a lényeg: minőségi, neves gyártótól, boltból való (ne seftest...) olaj legyen, ami a gyár által ajánlott viszkozitási értékkel játszik a bandában. Nem szabad a csere periódust átlépni, és kész. Innentől már csak az ár domináns. Egyébként én Motul 5100-at töltöttem bele...
rém egyszerű:újabb motorba 10W-xx, régibe 20W-xx és nem kell csodaszöveg, hogy ejj milyen versenyolaj meg gyógyfüvekkel dúsított :-)