szia!az baj h nekem csak fötengely kell:)de mivel nicsn ezért lehet komplett blokkot veszek!:)de most még lehet van egy lehetöség h pécsröl betudok szerezni!amugy nekem körübelül nagyon max 60-70ezer forintot érne meg!:)csak a blokk:)
Lehet érdekelne 1-2 apróság a gépről engem is.
A blokk speciel nem kellene, de az elsővilla/kerekek kifejezetten érdekelnek. Hátha jó lenne az FZ-be
De ha jól látom ez sem eredeti cucc, nem lett kidöntve a nyaka, mintha kicsit laposabb lenne, meg a felső kifli kicsit másképp fest?
Meg kellene vizsgálgatnon kicsit.
Közel húsz év szerelgetés (.....ból várat)után van kedve a f.....k szerelgetni motorozás helyett.
Amíg nem volt asszony-ház,csak anyámékkal laktam és nem volt más gondom addig szerettem csinálni de 6-7 éve már nincs időm rá mert a ház mindent visz.(meg kedvem se)
Ami időm van azt jobb lenne túrázással tölteni,nem pedig a garázsban a szerszámokkal.
Akkor voltam katona,az egyik őrmester akkor vett egy GPZ 550-est.Irigyeltem érte nagyon!Rá se ránts Ábrus,az enyém is 20 éves az idén,de nem bánom.Én szívesen foglalkozom vele,csak az asszony nem engedi,mindig zsörtölődik ha a motoron csinálok valamit.Igazándiból nem is a kora számít,hanem hogy bántak a motorral.Az oktatóm azt mondta,ezeknek a motoroknak 80000km.után végük van,de ez nem feltétlenül így van.Törődni kell velük,akkor sokáig elmennek.
http://www.hasznaltauto.hu/3221122_suzuki_gsf_2004
Emlékeim szerint 2004-ben ugyanitt dolgoztam mint most és már épp túl voltunk a házvásárláson,együtt éltem a feleségemmel már hat éve.
1988-ban meg őőőő...hm.MEGVAN! Éppen hetedikes voltam és már négy éve nézegettem vágyakozva egy BMW K100-as képét(RT felszereltség) a tolltartómban,kiollózva egy kincsként őrzött Motorradból.
Na a mostani motorom éppen akkortájt tolta ki valaki egy szalonból a vasfüggöny boldogabbik felén.
Gyulám,akkor most melyik láthatott többet a világ nagy dolgaiból? (nagyjából ugyanannyi pénzért)
Naszóval, megérdeklődtem, én kissebb árra gondoltam de a gazda 120 ezer magyar forintot gondol. Csörgésmentes motor, nem deltabox vázas, átvolt alakítva streetnek, elcsúsztak vele egy fekvőrendőrön, hátsó idom sérült, első sárvédő repedt. A motor annó enyém volt, gond nem volt vele
Hm.
Ebben az esetben tudok egy eladó Hondásított FZR 1000 nem exupot túrásítva jutányos áron vidéki nemdohányzó idős nyugdíjas vak állatorvos házaspártól,akik csak túrázásra használták a falun belül ha nyáron minimum 24 órán keresztül folyamatosan sütött a nap és állandó 24 'C volt a hőmérséklet (+/- 0,1'C ingadozással).
A motorkerékpárt kizárólag csak Japán szakembergárda gondozta.(06-30/866....)
a tipikus eset, mikor egy kicsivel drágábban tudok jobbat, de tényleg jobb az ? Ha tényleg van 800-am, mert annyit számolunk megveszem a jobbat, szebbet. (amire v.színű ugyanúgy költeni kell) De, ha csak 300-am van, még ha tudom, hogy 4 év alatt 800 lesz, akkor sincs 800-am... mert 300-am van. Motor hitelt, meg felvenni szinte lehetetlen. 80 % befizetés mellett engedi pl. az Erste Lising, hogy casco mentes legyen a vas. Ti tudjátok havonta mennyi egy sport moci casco-ja?
Ráadásul egy új motor biztosítása és súlyadója is magasabb kicsivel mint egy 18 éves FZR-é.
Namost. Aki előre látó az fogja magát, és fél millát. Kimegy olaszba, és megvesz 3 szép egyforma 600-as FZR-t, és el van látva örök életére.
Ábrus,az a gond,hogy a fiatalabb motor még nem feltétlenül egészséges is! Látod itt a videofórumon is felteszik ahogy széthajtják az új gépeket!Lehet találni valóban megkíméltet is,de nagyon oda kell figyelni mit veszel,nehogy úgy járj mint Feri.Legjobb lenne az új garanciával,de kinek vannak rá milliói?
hát én qrayal teljesen egyet értek!legalább ki lesz fizetve és nem kell banktol irtoznom!ha jozan ésszel gondolkodsz akkor nagy baromság ez a 7-800ezer forint!:) persze ez is eset függö! én méltányos áron jutok a motorhoz (simson ára) még ha vészes lesz az alkatrész ára akkro is kb egy 125ös sintesi aprilia árában lesz!és mégis sor4 16szelep!nem leszek büdös és ha midnen jol megy akkor nekem is csak olaj gumi és gyertya csere lesz...:) nincs munka helyem én még tanulok:)sajnos nem tudok finanszirozni egy uj motort!:):(ez is több mint a semmi....
Én nem mondtam egy szóval se hogy újat kell venni.
De ha választanom kéne most hogy megint az FZR(benne van kb:650-700-ban) húsz évesen,vagy pl:egy 2004-2005-ös 1200-as idomos Bandit 800-850-ért akkor szerintetek?
Ez igaz,csak nekem se volt 1.5 millám egy új SV650-re,pedig ez a legolcsóbb az újak közt.Dió,ha nem akarsz egy aszfaltszaggatót,de dögös hangot akarsz viszonylag olcsón,akkor egy VTR250-es Hondát javaslok nyitott Neptun dobbal.Jó kis öblös hangja van,Harley-val vetekszik!
szeretnek bemutatkozni: hulye ferenc jo,az en ragaszkodasom ahhoz a 250-ehez mar beteges volt.kb 700ezrembe volt a gep.soha nem szaoltam ossze,nem mertem. tudom,hulyevoltam,de hat istenem.tudod hogy van ez.csak meg egy kicsit,meg egy kcisit,ez az utolso tizezres,aztan jo lesz.na jo,akkor most rakoltunk meg 100-a, de ost mar 100%, h jo lesz.ok,akokr meg 30-cat, stb:)
a keresgelest amugyelveztm,mert ismertem az utolso kis csavarjat is a kis szarosnak.mar kivulrol fujtam,mi hol van.imadtam butykolni.csak a penztarcam nem... a keresgeles meg olyanh ha vegremegtalaltad,foldon tuli orom fogott el
ha lenne penzem ujra,en is azt vennek.de en ne mengedhtem meg magamnak.ezert vettem ujra FZRt,es nem bantam meg.igaz,h mint kiderult,ujraeszi az olajat(v abba se hagyta,csak ritkabban hasznalom), de az enyem.ki van fizetve.a bank nem viszi el,ha egy kamuvilagvalsag bekovekezik. es igen is buszken feszitek egy csorgo,fustolo,csattogo romhalmazon,mert az a tudat el bennem,h megdolgoztam erte.ezert jobban is vigyazok ra.
Szóval kedves "dio" nevű motorostársam így kezdj bele ilyesmibe,mert mire kész leszel vele(az Sohanapja)addigra többen lesz mint egy fiatalabb normális állapotú gép.(régóta csinálom ugyanezt)
Nem! Ne számolgass,ez alapvetés!
És élvezted a keresgélést?
Akik meg új alkatrészeket megrendelhetnének,azok már rég nem ilyen öreg darabokkal kínlódnak.(hülyék is lennének)
Szerintem ezek a gépek (közel huszonéves bármelyik FZRCBRGSXRZXRZZRSTB)arra jók,hogy mivel nincs pénz millió feletti fiatal normálisat venni de motorozni azért kéne,vegyünk párszázért egy ilyesmit és motorozzunk valahogy.(az első nagy füles az első szervíznél csattan)
Aztán lehet itt fórumozgatni hogy kinek mi kellene hozzá,mi a frászért csinálja ezt vagy azt,miért nem indul-miért rángat-olyan furcsa hangot ad ki amikor kiengedem a kuplungot,vagy éppen:nem tud valaki(olcsón)egy főtengelyt?
Kérdezem én:jól szórakozunk és Mi csináljuk jól,vagy azok akik "csak" tankolnak és mennek szinte egész nyáron és az a legnagyobb gondjuk hogy nemsokára olajat-gumit-gyertyát-másik plexit-tanktáskát és egy kazal új térképet kell venniük jövőre?
(most mindenki nézzen szembe az előszobai tükörrel és annak hazudjon)
90'-es évjáratú 3LN típus. Nagyvason nézelődök de nem tudom a típusát... :(