van benne valami amit mondassz ... hát nem tudom..lehet h inkább hagyom a francba..nem szivesen játszanék le még egy ilyen csapágy témát...:)marad a 10w40 repsolracing:) szerintem..
Nálam csak akkor rossz a 20w50 ha relatíve hideg van és gyorsan megyek mert akkor sok idő mire felmelegszik az olaj és magas fordulaton világít az olajszint lámpa. Sőt ez a 15w50 re is igaz.
Igaz nekem 1000-van lehet, hogy a kisebb tesvérek másképp reagálnak.
én nem tudom h érdemese ezt a 20W50 használni!kinek mi a véleménye?elönye hátránya?mert épp én is olaj csere elött állok és eléggé fontolgatom..de nem tudom...
Hány wést? Ja, meg tökre érdekes ez a Castrol olaj, nálam az fzr semmit nem füstölt Castrollal, csak akor kezdett feketén amikor max benzinre letek állítva a porlasztók, de az benzinfüst volt. Ha jól emlékszek Zsolti írta hogy nála egy másik olajjal kéken füstölt, és az olajfogyasztás ugyanannyi volt kb. Nem tom mi van a Castrolba hogy nem ég el mint a másik, ezt kiköpte a motor, mi mögéraktunk egy papírlapot a kéménynek, ráköpött tök sok fekete pöttyöt a lapra a Castrollal.
Helló P071!
Kicsit visszaolvastam, hogy éppen szenvedsz a motorral... nekem is egy 250esem van és 1-2 árral már tisztában is vagyok lévén, hogy olajat meg ilyesmit cseréltem rajta+még egy bukás is becsúszott ! Na, de azért 20rugó olaj+szűrőcseréért ? Ez én kicsit sokallom... Normál esetben ugye 2,5 liter kell bele, én személy szerint castrol act evo 20w 50et tettem bele, aminek literje 2100ft volt + a szűrő még 2000! Akárhogy nézem, még ha drágábban is veszed a cuccokat maximum 9-10ezer... Akksi? Azt is épp most cseréltem! 12v-os 12Ah-ás Pestről rendelve(úgy hogy 3 napon belül leért hozzám a cucc), így volt 8000ft... Telóolaj + szimering sem lehet több 10rugónál... Ilyenkor teszem én fel a kérdést : Érdemes szervízben motort javíttatni ? De ezt persze(amiket írtam)ne vedd rossz néven, ha ennyi, hát ennyi! Jah és persze sok örömöd legyen a kis rakétában Csáó
Feri ezeket elmondtam csak, nem Téged hibáztattalak :) pusztán információ volt, hogy tudd, hogy áll a motor. Viszont meg kéne egy olyat beszélnünk ami nem feltétlen fórum téma, az adásvételivel kapcsolatba van egy ötletem. MSN-re fel tudsz ugrani valamikor? Vagy ha gondolod megadom a számom és tudunk beszélni! Keddre kész a motor, örülnék ha addigra az adásvételivel is le lennénk tisztázva. A biztosítást majd adamfzr csinálja meg Nekem, az eredetiségvizsga már megvan. Ha az adásvételi is faszásan meg lenne akkor más gond elvben már nincs vele, csak a jogsi :/ de az csak az én saram.
Apropó, valaki tud kedvező áron jó gumikat a mocimra? Mert ezek már nem épp 100%-os állapotúak. Idénre még elég, de tavasszal új sett-et akarok rá venni!
Na ez a kedvenc amikor valaki meg se nézi a motort csak kérdezget, mindent megkérdez 3-szor ami le van írva a motorról, mint valami vallatáson, (meg telefonba alkudozik meg elvitetné megnézni magához úgy hogy péze sincs) nem hogy odamenne megnézni, meg hogy jaj nem megy 1-2 henger. Nem hát, mert alapjáratot melegen kell állítani és hidegen is megy a henger csak kicsi a fordulatszám és dadogós hangja, játszani kell a gyújtáskapcsolóval, az megmutatja milyen ha nem megy 1-2 henger. Hidegen szívató kell és szépen jár. Másik hogy miért lett főtengelyes amikor 20W helyett a 5 meg 10W-s fullszintetikus olajak voltak benne, amikor az állítólag jobban ken, ez gigalol Másik meg hogy a nagyobb felület jobban tapad meg nem is megy balra ha jobbra kormányzol
1. a szelepallitas,ha kicsereltetek a hengerfejet,egyertelmu,h kell,ezt alairom. a vezermulancellenorzes az valoban ket perc,csorog?feszes?lehet meg fesziteni?ennyi.
2. ezt beszeltuk is,h allt a motor,erre szukseg van.bar kicsit sokallom,de gondolom ebbe mar benne van a karbiszinkron allitas is. amikor nalunk volt a motor,akkor az egyik szivocsonk sebtapasszal volt korbetekerve,ezt mi teflonra csereltuk le a tomites erdekeben.
3. szinten meg volt emlitve atadaskor,hiszen nem gyozom hangsulyozni a motor majd egy even keresztul allt.ezt mar ott is lattuk,h szimmeringcsere,ezt is alairom mellesleg egy szimmeringpar 5000(eredeti),kb ugyanennyiert mar qrvajo olajat lehet kapni,lehuzas szagu a dolog.
4. a kormanycsapagyat is emlitette a sandor, en megmondom oszinten nem vettem eszre,mikor hasznaltam. de 30.000Ft ezerT? skfbe max 5000 a csapagy.
5. olajat szinten mondtam,h felujitas ota nem volt csere,hamarosan le kell serelni,mert elkoszolodott.mellesleg repsol asvanyi volt benne
6. 1 ev allas,ennek nem tudok mit tenni,bar az,h 13.000 egy akksi,nem ertem. 6-ert vettem nemreg a 600-asba.miert kell speci akksi?
8. az alkatreszhiany,hat az durva ez a motor relative mukodokepes volt,hogy hianyozhatott alkatresz?foleg karbifedel meg lancvezeto.anelkul megy egyaltalan a motor?
visszatekeressel nem foglalkoztam,mert nem tudom hogy kell.en 28.000-rel vettem,es ennyit raktam bele.de ezt modntak nekem is,h nem ennyit ment.ezert hangsulyoztam,h ora szerint ennyi van benne.az eknek meg a helyen kell,h legyen,kulonben kiesik a szelep,es beleszalad a dugoba.ha 2 henger megy, (tapasztalat),akkor nincs alapjarat,hanem egyszeruen leall. 1 hengerrel ugye be se indul.
nem kimosni akarom magam,(bar annak tunik ) csak en senkit nem akarok atverni semmilyen motorral,es massal sem.nem az en stilusom.ami hibarol en tudtam,azt mind mondtam.azert is akartam,h egy szerelo is legyen az atvetelnel,h ha vmit kihagyok,v nem veszek eszre,o mondja (lasd kormanycsapagy).
nem tudom mit mondhatnek.nekem az itteni(megbizhato) szerelo azt mondta,h hengerfejcsere,oszt kesz.persze ahhoz hozza kell allitani a dolgokat (karbi,szelepek), de ez mind megvan 50-bol. amit te fizettel,az nekem nagyon lehuzasnak tunik,v iszonyat magas a szervizoradijuk.
nem szarozom, ha az első villa nem baszik ki velem, akkor a mai napig FZR-em lenne de ami szenvedést 250-es hulladékokkal megéltitt 1-2 ember annyi egy hét alatt nem gyűlik össze egy sürgősségi ellátóhelyen
Igaz nekem 1000-van lehet, hogy a kisebb tesvérek másképp reagálnak.
Kicsit visszaolvastam, hogy éppen szenvedsz a motorral... nekem is egy 250esem van és 1-2 árral már tisztában is vagyok lévén, hogy olajat meg ilyesmit cseréltem rajta+még egy bukás is becsúszott ! Na, de azért 20rugó olaj+szűrőcseréért ? Ez én kicsit sokallom... Normál esetben ugye 2,5 liter kell bele, én személy szerint castrol act evo 20w 50et tettem bele, aminek literje 2100ft volt + a szűrő még 2000! Akárhogy nézem, még ha drágábban is veszed a cuccokat maximum 9-10ezer... Akksi? Azt is épp most cseréltem! 12v-os 12Ah-ás Pestről rendelve(úgy hogy 3 napon belül leért hozzám a cucc), így volt 8000ft... Telóolaj + szimering sem lehet több 10rugónál... Ilyenkor teszem én fel a kérdést : Érdemes szervízben motort javíttatni ? De ezt persze(amiket írtam)ne vedd rossz néven, ha ennyi, hát ennyi! Jah és persze sok örömöd legyen a kis rakétában Csáó
Apropó, valaki tud kedvező áron jó gumikat a mocimra? Mert ezek már nem épp 100%-os állapotúak. Idénre még elég, de tavasszal új sett-et akarok rá venni!
2. ezt beszeltuk is,h allt a motor,erre szukseg van.bar kicsit sokallom,de gondolom ebbe mar benne van a karbiszinkron allitas is. amikor nalunk volt a motor,akkor az egyik szivocsonk sebtapasszal volt korbetekerve,ezt mi teflonra csereltuk le a tomites erdekeben.
3. szinten meg volt emlitve atadaskor,hiszen nem gyozom hangsulyozni a motor majd egy even keresztul allt.ezt mar ott is lattuk,h szimmeringcsere,ezt is alairom mellesleg egy szimmeringpar 5000(eredeti),kb ugyanennyiert mar qrvajo olajat lehet kapni,lehuzas szagu a dolog.
4. a kormanycsapagyat is emlitette a sandor, en megmondom oszinten nem vettem eszre,mikor hasznaltam. de 30.000Ft ezerT? skfbe max 5000 a csapagy.
5. olajat szinten mondtam,h felujitas ota nem volt csere,hamarosan le kell serelni,mert elkoszolodott.mellesleg repsol asvanyi volt benne
6. 1 ev allas,ennek nem tudok mit tenni,bar az,h 13.000 egy akksi,nem ertem. 6-ert vettem nemreg a 600-asba.miert kell speci akksi?
8. az alkatreszhiany,hat az durva ez a motor relative mukodokepes volt,hogy hianyozhatott alkatresz?foleg karbifedel meg lancvezeto.anelkul megy egyaltalan a motor?
visszatekeressel nem foglalkoztam,mert nem tudom hogy kell.en 28.000-rel vettem,es ennyit raktam bele.de ezt modntak nekem is,h nem ennyit ment.ezert hangsulyoztam,h ora szerint ennyi van benne.az eknek meg a helyen kell,h legyen,kulonben kiesik a szelep,es beleszalad a dugoba.ha 2 henger megy, (tapasztalat),akkor nincs alapjarat,hanem egyszeruen leall. 1 hengerrel ugye be se indul.
nem kimosni akarom magam,(bar annak tunik ) csak en senkit nem akarok atverni semmilyen motorral,es massal sem.nem az en stilusom.ami hibarol en tudtam,azt mind mondtam.azert is akartam,h egy szerelo is legyen az atvetelnel,h ha vmit kihagyok,v nem veszek eszre,o mondja (lasd kormanycsapagy).
nem tudom mit mondhatnek.nekem az itteni(megbizhato) szerelo azt mondta,h hengerfejcsere,oszt kesz.persze ahhoz hozza kell allitani a dolgokat (karbi,szelepek), de ez mind megvan 50-bol. amit te fizettel,az nekem nagyon lehuzasnak tunik,v iszonyat magas a szervizoradijuk.