Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. Sose voltam normális...de ez most, hogy jött ide?
2. Tényleg!
3. Egyenlőre nem adom el, de ha sor kerül rá, akkor egy olyan motort adok ki a kezeim közül, amivel biztonságosan lehet motorozni!
4.A motor, mikor az adásvételit írtuk, működőképes állapotba volt, gurultam is vele egyet...

Keddre kész van, idén még jó pár száz kilométert bele szeretnék tenni, várjunk még azzal a jövő tavasszal.
Nem szart akartam venni, amit Feri nekem mondott, az alapján ez a motor szinte 100%-os volt és lévén, hogy nem értek hozzá, így csak arra tudtam hagyatkozni, hogy hozattunk egy Yamaha Szervízbe dolgozó srácot és megnézettem vele. A srác azt mondta 2 hét és megcsinálva otthon vár a gép...ez lassan fél éve volt...

Ádám FZR-jén már ültem és iszonyat jó volt vezetni!Nagyon jó motorok ezek a maguk kategóriájába...
miért csak tavasztól?
Bagoly! Ne szarozd az FZR-eket.... Neked is az volt.
(Vagy ez a belpiacos minimociknak szólt? Az is FZR, csak kicsibe. És AdamFZR a jó példa rá, használható jo kis motorok azok is, csak ki kell fogni. Ádám még pélyáézni is szokott. )
néhány kérdés:
1, normális vagy?
2, tényleg?
3, na jó, de ha már költesz rá akkor miért adod el? hogy másnak jó legyen? terézanya vagy?
4, nem működő motorral hogy lehet meghalni?

Hajrá, jövő tavasztól tiéd a világ

Senki ne kövesse a példáját, ne vegyetek szart, ha nincs pénz jóra
Ádám! A képen egy herepacifikációs puncimacerátort látsz. Szerintem nem motor alkatrész..
a vezérműlánc ellenörzés mit takar? Vagy csörög van nem. Ha csörög cserés, ha nem csörög nem cserés, vagy már szét is szakadt. Vagy, a vezérlés beállítására gondolsz?
a kép vaze, én túl egyszerű srác vagyok h ennyiből tudjam mi a fazs az na?
Mire gondolsz ? :D novella, mi lenne
aztaa.. emmi?
Reggelt!

Feri ezek történnek a motoron: ( hidd el nekem, mindre szükség van, nem egyszer telefonáltam már órákat a szerelővel, mindennel egyből hív, hogy elmagyarázza, hogy működik és elmondja, mért kell cserélni, javítani, állítani, stb. - Mellesleg mindenről csinált fényképet is, hogy lássam...)

1.Szelep állítás, vezérműlánc ellenőrzés - 22.000 forint
2.Karburátor ki-be-szét-össze, tisztítás, beállítás, légszűrő tisztítás,
gumiszívócső ellenőrzés - 18.000 forint
3.Teleszkóp szimering + teleszkóp olaj csere - 20.000 forint
4.Kormány nyakcsapágy csere - 30.000 forint
5.Olaj + szűrő csere - 20.000 forint
6.Akkumulátor csere - 13.000 forint
7.Hűtőviz csere - 500 forint
8. Alkatrész pótlás - karbifedél - láncvezetősín - 6.000 forint

Az első két pont már kész van, ezek után a 3-4-es kompresszióról 8-9-10-re ugrottak fel az értékek, ez már tűrhető. A légszűrő egy retek mocsok sz@r volt, a gumiszívócsövet meg valaki úgy összegányolta, hogy inkább cseréltetni kellene, de még meglátom.Gondolom elgyengült az anyag, megnyílt egy kicsit, valaki meg úgy oldotta meg, hogy rátekert 2 tekercs szigetelő szalagot...
A 3-as pontba nincs mit mondani, ömlik a telóból az olaj és ha onnan kijön, akkor ott nincs, ergo sz@r. Meg az sem hátrány ha nem folyik rá a fékemre...
4-es pont - sokat nem tudok mondani, beállt elég rendesen és egy XT-nél ez nem olyan zavaró dolog, viszont egy FZR-nél elég rendesen...
5-ös pont - sötét fekete szutyok van benne, ami olajnak nem nevezhető és a srác valami elég speckó cuccot tölt bele, majd természetesen ezt én is megnézem, utánanézek mert ez az ár kicsit soknak tűnik, de most úgy vagyok vele, hogy valahonnan összekaparom inkább a pénzt, de legyen megcsinálva a motor rendesen
6 - az előző akksi kuka, 5V-t ot mértek rajta, lehet vele ajtót kitámasztani...kell bele egy erős akksi, ami nem feltétlenül FZR-be való, de megoldják...
7 - vittem nekik extra drága mindenre jó hűtővizet, úgyhogy ezt csak betöltik
8 - nem tudom ki volt, nem is nagyon érdekel, de valaki 1-2 alkatrészt elvitt a motorról, azt kellett pótolni...

Szóval a javítás most itt tart, bele került 4 használt gyertya ami egyenlőre elég lesz, aztán ha lesz még pénz, lehet még rá költeni...
Nem tudom, hogy Tőled kaptam-e meg ilyen szar állapotba, vagy a Barcs Sándor hozzá nem értése és nemtörődömsége által lett-e ilyen, a lényeg, hogy most én tényleg megcsinálom faszás állapotra.
Ami még említésre méltó, hogy az óra állás szerinti 34.000 kilométer, nagyjából olyan 45.000 km...ami meg még vicces, hogy ugye nem sikerült beindítani, be kellett löknünk és ha visszaemlékszel, azt vettétek észre, hogy a 4-ből csak 3 henger indult be. No hát az a 3-ból 2, volt, mert az egyik szelepék nem pont jó helyen volt és emiatt a 4. henger sosem működött...

Nagyjából most ennyi, engem nem izgat, hogy ki állította vissza a km órát, meg ki gányolta össze az egész motort, Én most megcsináltatom és jó szívvel adom majd tovább, mert tudom, hogy nem az Én hibám és kamuzásom által hal meg majd a következő tulaj.

No széles utat, és egy képecske
230-nal a 600as tuti nem instabil.pedig ezt ugy eldobtak elottem,h kiszakadt a blokk a vazbol.ehhez kepest uton marad:) ez a 2000 db meg sztem kamuszoveg.csakmagyarorszagon tobb 100 van.akkor menyni lehet a vilagban?
miert kukak a gyertyak,azok szinte ujak!mi kerult 140-be?meselj,mit csinaltak eddig,most mar nagyon erdekel.
néhányszor már megkarcoltam vele a 2 kilót. Stabil. MAx érzed, hogy már nem kell erő kicsi se a mozditásához, mert rágondolsz, és már fordul is. Gondolom elkönnyül az orra a sebességnél. Tegnap pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Elindultam... kerülnék egy csatornafedélt, és nem sikerült. Lecsökkent az első kerék guminyomása a majd 3 hét állás után. Betonömböt vezettetek már? Felpumpáltam, és wrummmmm...
akko vágd fejbe hogy ilyne ostoba.
ne legyéél nyoomiii , oké?
Köszönöm a válaszokat. Az iletőnek nincs fzr-je csak ő is "halotta" , de mikor kérdeztem hogy milyen tipus, milyen köbcenti nem tudot választ adni.
áááhhháámmm értem:D:D:D:Dkösszi oksa:D
egy halvány rezonanci van az biztos de olyan 120-140 környékén de nem olyan ,hogy le esel rola csak érezhetö de szerintem mindenkinek más a mocija mindenki máshogy érzi
szerintem ez hülyeség az ú.öcsémnek 400 as a van azal is jár 200 azal és semmi rossz indulatuság nincs benne(én is probáltam) én meg az ennyémel amikor még persze nem törtem össze had ne irjam mennyivel sétálgatam vele elég sokszor átléptem a 270 határt és a kanyarokat is tépegetem és semmi egy kicsit nehezebben reagál de ez a régebbi konstrukcionak tehetö egy ujabb finomabban mükszik lehet az ismerösöd olyantol halota akinek nem volt jó a telo vagy valami mert akkor az tuti nem stabil motor
köszönöm, kb a második a jó megoldás
tejfölös fejtett bableves vagy a kezdetben nem működő hengerből a kipufogóba jutó bnzin begyulladt
baromság
Én eddig 300 m-t vezettem, azt is 2x-i majdnem eleséssel :D és csak 40-ig húztam :D
Még egy kérdés: Kb 2 hete nem gyujtottam be a mocit és mikor gyujtottam egy olyatt robbant a kipufogó hogy majdnem vonalkódot huztam a gatyámba. Mitől lehetet ez a nagy pukkanás?
Sziasztok mindenkinek. EGY KÉRDÉSEM LENNE MINDEN FZR TULAJDONOSHOZ: Ma egyik ismerősöm mesélte , kérdezte hogy stabil e a moci olyan 180km óra környékén? Mert ő ugy hallota hogy ez a motor gyári hibás és olyan 180 környékén beremeg, instabillá válik..., és hogy csak 2000 darabot csináltak belőle. Saját tapasztalatomat tudtam csak elmondani neki és pedig hogy amikor egyedül mentem olyan 200 körül nem éreztem stabilnak, viszont kipróbáltam két személyel is és ugy 220 nál nem éreztem instabilnak, de már nem mertem tovább huzni .
Válaszaitokat előre is köszönöm.