Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ábrus mester, ez alatt mit értesz? :) a jobb oldalin látszik, hogy a vezérlés nagyjából 2 fokkal el van állítva...ha így lett megjáratva a rizsrakéta, akkor a szelepeket szerintem buktam...jól gondolom?
Hm.Nem gyenge.(valaki esetleg még belpiacos gépet?)
Harmati Árpi annak idején azt mondta hogyha (rendszeresen)nem 11000-nél akarunk váltani,akkor lehet.
Ennek ellenére én azt mondom hogy egy közel 20 éves motor megkopott kuplungját és váltóját kegyetlenség így terhelni,ha még sokáig akarom használni.
Tehát valóban lehet,de én kuplungolok mert megszoktam,azonkívül nálam ez a megöregedett egykori versenyló már a boldog nyugdíjas éveit tölti,tehát minden tekintetben kímélve van.(de néha azért kicsit megfuttatom)
Én kuplungolok. Így tanultam, rosszul esik anélkül...
Amúgy Rossit nem hiszem, hogy érdekli a váltó élettartama, csak a váltási idő. Nekem meg fordítva.
A másik kép vmiért lemaradt...íme
Kedves Ferenc :)
A javítás sajnos bőven nem csak abból a hibából állt, amit Tőled megvételkor hallottam és sajnos a motor valószínűleg még ramatyabb állapotba került a hozzá nem értő Barcs Sándor Yamaha szervizes szerelő által, aki szimplán lesz@rva (bocsánat a vulgáris kifejezésért) b@szta el a motort. Nem megyek bele a részletekbe, de közlök 1-2 képet, hogy magad is lásd. A motor több mint 3 hónapja van nálam és ez ügyben majd szeretném is ha beszélnénk, mert hamarosan ( 2 héten belül ) újra alkalmas lesz a közúti haladásra, ezért is kellene megújítanunk az adásvételi dátumát. A lényeg, hogy motor most a Kawaszatisoknál kap egy Norbi Ápdétet, mert már meguntam, hogy mindenki csak ígérget.A motorhoz nem értek kellően (se) így nekem ezek csak üres szavak, de azért köszönöm a tippeket.

Na mellékelem a képeket úgy ámblokk mindenkinek
Sziasztok.
Az Fzr es találkozó engem is érdekel, nem hülyeség . Össze lehetne hozni egy másik motoros találkozó keretében. Amugy az előző kérdés engem is érdekel. LEhet e kuplug nélkül váltani, és nem tesz-e rosszat neki. Én felfele váltáskor nem használok kuplungot.
Már akartam én is javasolni egy FZR talit. Pár éve, volt már róla szó, de aztán nem lett belőle semmi....Egyébként ezekkel szabad kuplung nélkül váltani? Mesterek?
hal isten ez a motor meguszta a berhelest.ami berheles volt az az oninditoban a szenkefe forrasztasa, es amit mar mi csinaltunk, a levegoszuro papirrol szivacsosra alakitasa. EZ a motor volt tobb,mint 700ezrembe. ezek eredeti cuccot kaptak.a szegedi yamahanal mar elore koszonnek.egy honapig belolem eltek ja es nincs utangyartott fotengelycsapagy,kerestem:)
még múlt télen voltunk Pesten egy étkező garnitúra ügyében, és átugrottunk Visegrádra, van ott egy csóka aki használt motoros cuccokkal foglalkozik. Na mondom, vegyünk egy-egy dzsekit, meg lehet nézni mást is. Kinga első mozdulatával a nagy kupac dzsekiből kivette azt ami rajta van a képen. Az Orina dzsekim, és a Bering nadrágom mellé téve a noname csizmámat nem volt annyi pénzbe, mint az a dzseki a képen. Van érzéke hozzá.
Most esett le hogy Tőled vette meg a vasat. (de azért igazam van,mert Hungarisztánban akkor is minden műszaki megoldás lehetséges)
Hm.
Örömmel látom van bennünk valami közös.(nekem is Bering ruhám van)
ja es a gyari eloirt gyertya van benne. CR9E, de jo bele a CR9EK es a CR8E is
hello!
a gyertyacsere sztem felesleges,mert par ezer km-t futottak. ertsd max 4000km-t.tudom,en csereltem:)
a szelepek jol be vannak allitva, a vezermulanc szinten max 6000-et futott,azt szinten csereltettem benne.bar ha kicserelted a hengerfejet,akokr termeszetesen kell szelepallitas.
a tobbi elkepzelheto,h kell,az 1 eves allas miatt.
a levegoszuro meg at van alakitva szivacsossa.fogod magad,kifujod levegospary-vel,bekened szuroolajjal (varrogepolajjal) es kesz.
miert huzodik el ennyire a javitas?mar 3 honapja ott van nalad.
A Tordai hasadékban is jártatok?
(busszal voltunk, csak a legmelegebb öltözék a protektoroktól megfosztot motoros kabát volt. )
Oh Yes !
Nyereményt? hmm.. Idén szerintem már nem lesz kivitelezhető elfoglalatságaim miatt (meg hideg is van), de szeretnék jövő tavasszal úgy mindenkivel találkozni akit itt megismertem egy "mini motoros találkozó" keretében. Na akkor innánk egyet (kettőt, hármat.. )
Mit szól a díszes kompánia felvetésemhez? (Természetesen a nyeremény italt közös erővel alakítanánk boldogság hormonokká )
A kimerítő megfejtésért sajnos + nyereményt nem tudok adni, de ha megyünk legközelebb, nagyon finom juhsajtot mutatok........
A nyerteseket telefonon felkeressük, és egyeztetünk nyereményük átvételéről.
A játékban résztvevők üres kézzel nem távoznak, ezért neked a vigaszdíj:..........1 zsák krumpli ZSÁKJA!
Vigaszdíj 1db Buckler........nyitó füle Abban biztosan nincs alkohol......
Sajnos második lettél. De ne keseredj el, a kiürült üvegeket postázzuk......................
ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
gen.... Kitartó vagy. Mikor hogy rendezzük a nyereményt?
Akkor nem jó helyen kerested.
Ne keresd,ezeken vékony fémlemez h.f tömítés van és nincs külön tűzkarika.(gyárilag,bár Hungarisztánban minden megeshet)
Kérdés: a hengerfejen hol találom a tűzkarikákat?Mert nagyon kerestem de ott nem találtam ahol gondolnám... (szét van szerelve...) az is lehet, hogy leesett, ezért kérdezem
Az első kép a Felekről lefele vezető utvonalon készült,(Torda irányából) a második már bent Kolozsváron egy nagy és érdekes körforgalom után (ahol eltértél balra) a harmadik meg a kettő között nem sokkal Kolozsvár bejárata után egy kicsi és ugynevezet lasitó körforgalom előtt.