Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezek a tárcsák felszabályozhatóak, mint egy autójé? Mert ha igen, akkor a bontott is jó lehet, nem?
Nincs ilyenem de ezt vettem volna ha nem kapok olcsón bontottat.(elsők)
De én szó nélkül megvenném.(a gyári 70e/db)Lucas 50e környéke,ez meg 38 körül volt.
Hi, karbival szívás lesz mert tuti hogy rozsdás a tankod(nézd meg, az lesz), nekem minden motoromon az volt, meg akiét csinéltuk neki is. Hacsak nem műanyagtankos, mint pl. az R6. Volt vagy 8 fajta benzinszűrőm, de kb. mind csak a rozsdaszemcséknek a felét fogta fel a többi továbbment, ment a gép de fulladt. Fikázzák a nagy 600 meg 1000 köbcentiseket, de egy 250 vagy 400 köbcentis meg hú de király blokkcsere neki azt megy újra 20 ezer km-t LOL
Ábrus,neked van ilyen X-Gear féktárcsád?Ha igen megköszönném ha adnál róla infót!
Már mondtam hogy ezeknél felejtsétek el a felújítást.NEM LESZ JÓ.
Igen,én is láttam,csak még beszállítás alatt van,és nem tudni milyen vastag tárcsa,az a rajzról nem derül ki.A gyártó(X-GEAR)honlapja pedig regisztráció nélkül nem ad infót.Szóval olcsóbb,de ismeretlen,ha csak 4mm,azzal nem sokáig fékezek,viszont a Lucas 5mm-es,ha meg is kopik,még felújítható.Megvenném én örömmel az X-Gear tárcsát,csak nem tudni a vastagságát!
Gyulám 18890 Biker Worldben a féktárcsád.
Hát én is számolok 40000-et a vezérműlánc cserére,meg a szelephézagra,28250-lesz a hátsó féktárcsa (Lucas),meg 1880ft.egy matricaszett.Egy kis őszi költségvetés.
Én nem akarom senki kedvét elrontani,de ha a normális szervizárakat nézzük GARANCIÁVAL(nem pedig a sarki pékét)akkor a kormánycsapágytól eltekintve sajna kb ezek az árak reálisak(anyagosan).
Persze meg lehet csinálni a munkák egy részét otthon is,és be lehet szerezni mindent olcsóbban is( de ha (korrekt)szervizbe visszük mert (bármilyen okból) mi nem nyúlunk hozzá,akkor az árak bizony ilyesmik.(nem tudom milyen méretű és mennyire beszerezhető csapágya van a 250-esnek de ha nincs utángyártottban csak gyáriban,akkor elképzelhető az összeg)
"főleg a gyertyacserét,mert előfordulhat hogy országúton is cserélni kell."
"Nekem 1000 Exupom van, az macerás mert ccsiszolni kell a hézagoló lapokat."
No ácsi fiúk :) én ezt most csak beírtam, nem mondtam, hogy 1. kérni fogom a javítást, 2. ezekért fizetek :) csak elküldtem a javítási árajánlatot. Ezek közül lehet választani :) egyenlőre a szelepes részt kértem, meg a karbira nézést mert elvben az már ki lett pucolva...

kedden meglátjuk én azt mondom :)
ezeknek felét lada barkácsolós sarki műhelyekben is mecsinálják, nem kell hozzá spéci szerszám, stb. és negyed ennyiért.
egy olajcsere, vagy épp egy gyertya csere miatt tényleg felesleges elvinni szerelőhöz. egyedül a karbi, és a szelep ami kicsit necces, ha az
ember fia nem tart otthon szinkron tesztert.
Ezeknek a munkáknak legalább a felét otthon meg lehet csinálni,meg amúgy se árt ha megtanulod,főleg a gyertyacserét,mert előfordulhat hogy országúton is cserélni kell.Akkucseréhez minek szervíz?7000ft.körül már kapsz olaszt,a két kábelszorító csavart meddig tart kilazítani?Régi akku ki,új be,kábelek bedug,csavar meghúz,kész ennyi,és spóroltál legalább ötezret.Ha mégse megy nézz szét a rokonságban,vagy az utcában,valaki csak találsz,aki ért valamennyit járműhöz.
Az év elején az FZ750re , -igaz haveri alapon- az olajcsere a telószár szimmering csere és a karbiszinkron 25k volt, anyaggal együtt.
A te ajánlatodat én is sokallom kicsit, pláne hogy nem kellenek speckó alkatrészek hozzá.
A kormánynyak csapágy cserét mi indokolja?
A szelephézagállításra a fullgas-tól van ajánlatom 12-15k anyag nélkül. A karbihoz nem nagyon tudok hozzászólni, de ha pöcc-röff megy a vas akkor felejtős, ezért majdnem kpl sort kapsz ha annyira gáz a cucc. Én tavasszal tisztitanám ki a karbikat.
egy halványat sokalom én is ezeket az árakat persze ,hogy saját számlára fel mer hívni kijön belöle szerintem néz még kicsit körül mielöt be ugrasz a szavukra
Hello! Én is Rendszeresen tartom karban a mocit...
A teló szimering méretét tudod? Mert szerintem nem kerül olyan sokba. Olaj sem kell bele valami sok.
A kormány csapágyt megnézted? Ellenőrizted? Kell?
A fékolaj csere? Hmm... Neked nem megy?
Mikor volt cserélve?
Olajszűrő 1000 1500 körül, az olaj 4 liter 6-8 E Neked nem megy?
A szelepek... Nekem 1000 Exupom van, az macerás mert ccsiszolni kell a hézagoló lapokat. Azt én is kifizettem. Le kell szerelni a hengerfejet,becsiszolni a szelepeket,én meg is tuningoltattam kissé... drága volt.
Mi az hogy vez lánc ellenőrzés? Ezt mellőzzük..ingyen kéne
A karbis dolog az meleg amiket írtál.. egyenlőre mellőzném.
Egyébként azt is magam csináltam.
Légszűrőt meg venni kell... lehet olcsón is.
Az aksi árakat tudod? Kell majdnem a legdrágább?
Nem jó már a régi?
Remélem segítettem valamit.
Gondolkodj mielőtt perkálsz....
Laci
Reggelt :)

1990-es Yamaha FZR 250R EXUP 3LN típusú motorról van szó, km óra állása szerint 34.000 futott km-el.

Teljes átvizsgálási költség 13.500 forint (amit 10.000 forint feletti szerelési költség kifizetésekor elengednek)


teló szimering és teló olaj csere - 20.000
kormánynyakcsapágy csere - 28.500
fékolajcsere (elől - hátul) - 4.000
gyertya csere (4db) - 15.000
olaj+szűrő csere - 13.000
szelep állítás, vezérműlánc ellenőrzés - 22.000
karbi pucolás, szerelés (szét-össze-ki-be), beállítás, légszűrő tisztítás, gumiszívócső ellenőrzés - 18.000
aksi csere - 13.000

Ezeket kellene egyenlőre, de még eldőlnek majd kedden a dolgok, mert addigra lesznek meg a szelephézagokkal, meg a karbival. Az alapvető gond az, hogy a 4 hengeren mért összes kompresszió sincs sokkal 20 alatt :/ majd kedden meglátjuk mit hoztak ki a szakik...nagyon korrekten állnak amúgy a dolgokhoz, tegnap a srác az egész szerelési folyamatot elmondta mobilon, az Ő költségükre ráadásul. :) korrektek, ha okés lesz a szerelés meg a végösszeg is, akkor talán ajánlani is tudom majd őket...
okuljunk... had jöjjön !
Csak azt meg kitudja, hogy honnan szerezték! :) elég komoly dolgokat írtak, ha érdekel Titeket, akkor szívesen bemásolom milyen javítási költség merültek fel :)
sajnos.
olyan 2000-2200 környékén szokott néha lenni itt - ott akcióban.
multkor vaterán 6400 Ft-ért láttam 4 db-ot.
Az ok ami miatt keresem, pont az ára, ugyanis a kawaszatisoknál van és ők 2260-at mondanak darabjára...csak inkább többször megnézem, mintsem bukjak :)
Szerintem is jó a CR9E,csak 2600-körül van darabja.
Köszönöm, mindjárt átnézem :)
eddig milyen volt benne?
szerintem ngk cr9e jó bele.
de, itt tutkó megtalálod:
http://fzrclub.extra.hu
típusok, és ott a 250-et választod. vannak anyagok feltöltve, abban benne lesz.