Segítségeteket kérném , hogy mitől van az hogy indítás után mikor már jár a gép alapjáraton az AC/pumpa ugyan olyan hangosan teker folyamatosan mintha ki lenne fogyva a benzin?
ha hiszed ha nem, ez a motor náluink dekkolt pár hétig most, az ő haldokló akksijával mentem eccekéccer (már akkor is csak betolásra bármenyni töltés után )
ne hazudj! a tied mar nem igy nez ki amugy mi van vele,vannak mar idomjaid?sikerult beszerezni oket?most mintha ebayen egesz olcson lattam volna hozzavalot.
sajna mar nem az enyem.epp itt beszelunk rola,h mi a gondja.P071-nek adtam el meg majusban.en mar nagyobbra valtottam,egy 600-as Fozoro szemelyeben. nem mellesleg ebbol a szinbol es tipusbol ha jol tudom 3 van az orszagban:) ebbol 2 a forumon:D persze ebbol a tipusbol mas szinben van boven,foleg piros-feher,de a "mienk" eleg ritka.gyonyoru.nekem elso latasra szerelem volt, es ahogy a mostani gazdajat nezem,neki is:)
fékfolyadék fiam, fékfolyadék.. de hallod.. most ha az a cél hogy menjen, akkor mi a fasznak cserélgetik neked a foyladékokat. ok olaj legyen ha nagyon akarják, de azt én magamnak 6-7ezerből szűrőstül kicseréltem akksit meg nem hiszed el apáméknak bajuk lett vagy valami, és vettek bele.. 6ezer valamenyni volt.
na arra nem emlexem,h nalam mar oylan volt-e,v kesobb lett olyan.ezt ne mneztem.bar ott gumitomites volt,szoval nem feltetlenul okoz gondot.
a vicc az,h amikor en felujitas elott nezettem kompressziot,akkor nagyobb volt ezeknel az ertekeknel:) aztan felujitottam.es most meg megint ilyenek? vmi nagyon nagy gebasz van itt. sztem a vezerles mellett a szelephezagok is el lettek allitva. csak ez magyarazza.
A képet nagyítva látszik hogy a szelepfedél tömítő felülete(belsők) olyan mintha reszelővel vagy valami kemény tárggyal dolgozták volna meg.(nem a barnás foltokra gondolok)
Bár a megjegyzésem a kompresszióértékekre vonatkozott.
ha szet van szedve,latod a dugokat.ha belevert,eleg eselyes a dolog.ha a dugok epek,akkor szerencsed van.
hanyszor szedtuk szet,meg raktuk ossze,mire sikerult jol beallitani:) 1mm mocskos sokat jelent!
hat ez erdekes,mert en,mikor megcsinaltam a gepet olyan eros volt a kompresszio benne,h jobban ment,mint gyari koraban. (sajnos a mi hibankbol kicsit megtuningoltuk,ezert tort el a szelep) ha kicsereltetek a hengerfejet,akkor ennek mennie kellett volna.a kompresszio a szelepek rossz beallitasai miatt elszokhet.sztem a hengerfejben kell keresni a bajt. a szelepek ujak,v felujitottak voltak.csak be kellett volna rakni az uj hengerfejbe,es tokeletes. mi tortent,ezt nem csinaltatok meg?
a masodik kepen el van allitva a vezerles.ugye nem csinalt bajt?
Sajnos a motoros ismereteim elég haloványak, úgyhogy maradunk az imádkozásnál, holnap délelőtt kiderül... :) mára jó éjt, holnapra meg széles utat Nektek!
Nem feltétlenül.Csak akkor ha "előrébb"rakták el a vezérlést.(magyarul előbb nyitja a szívószelepeket,vagy később zárja a kip.szelepeket)
HA a kép készítésekor a főtengely a jelnél volt(felső holtpont) és ez az állás fent,akkor később nyitott a szívószelep és "csak" szimplán sz@rul járt(vagy be sem indult)akkor nem érhetett bele a dugattyúba,tehát mákod van.Ha nem akkor:
Szia szaki::) Mikor szerelünk kicsit?. Át kéne picit nézni, mert közeleg szeptember vége, meg jó lenne beszélgetni is kicsit. Remélem a Romániai túrából lesz valami. ha valakit érdekel szívesen szólok ha megvan az időpont.
Segítségeteket kérném , hogy mitől van az hogy indítás után mikor már jár a gép alapjáraton az AC/pumpa ugyan olyan hangosan teker folyamatosan mintha ki lenne fogyva a benzin?