Hali. Nem mobil bocs. Valami Angol oil, holnap hozza, de most meg nem mondom a nevét. Holnap este tolok több infót. Ja és még valami. Itt mindenki csak füvet nyírni, dolgozni megy. Én meg ha kegyes az időjárás holnap délutá, MOTOROZOK!
látom szét kürtölöd az én csodás gyerekkori szerencse tárgyaimat bár ha a sza.... is tárgynak számit egyépként én általábban mindig megtalálom a kutyagumit de látjátok érdemes ugy néz ki
széles utat, és gumifákat hozzá!
MAjd azért ne feledkezz meg róla, hogy a motorhoz ruha is kell ! Bakosi kolléga is annak köszönheti az életét. (nameg, valószínű már oviban is kutyaszarba lépő ember volt a jele, akinek a kezében 4 levelű lóhere volt lópatkóval)
Szia persze küldőm is nem sokára a számomat még anyit hogy milyen árba fájna nekem ez a feszabályzo kb és mikora érne ide ha okés a dolog előre is kőce
Ellenőrizd az úszószinteket,ha jól állnak akkor tedd beljebb eggyel a súbertűket,esetleg alapjárati csavaron még állítasz és szerintem jó lesz.Szerintem.Nekem teljesen bent vannak alapon,5-6 között csipeget személytől és pakktól függően.
Nem adtam el,fillérekért nem akarom,meg aztán becsomagolva elvan,nem kér enni.Ha mást nem az Üllési ismerősnek jó lesz a háztáji taligáira,van neki vagy három ,meg egy önjáró fűrésze is.Az igaz, hogy új láncot új fogasokkal kell,mert a kopottak az újjal már nehezen passzolnak össze.
Felraktad már a meghajtó lácot amit vettél? Amiről beszéltünk is korábban... Gondolkodom egy olyanon, hogy ha vennék valami O gyűrűs komoly láncot, nyílván 2 új láckereket is feldobatnék (szettbe illik venni ugye) De, a mostani lánckerekeim szem mértékem alapján egész jók még. Elgondolkodtam a meglévő lánckerekekkel az általd írt láncon. (Muszály vagyok valamit, mert nagyon csörög, de eszméletlen csóró vagyok. )
Zsolti! Amit jónéhány hozzászólásal ezelőtt írál motorolaj 20W50 Mobil-1 az van még? Nézegettem neten, Mobil1 V-Twin igaz? (olyanot találtam csak) nagyon nem értek az oljaokhoz. Az nem gáz, hogy az FZR nem V blokk? Attól jó nekünk? (ha te bele rakod az ezredesbe, és is bele merem a hatszázadosba..)
Esetleg próbáltad már, neked azzal megy? Elvben ilyen kell a 600-asba:
Én mindig szivató nélkül kezdem az indítást,ha simán nem indul csak akkor húzom rá,függetlenül a külső hőmérséklettől.Elejében nekem is magasan voltak a súbertűk,sokat kapott én meg még rászivattam,gyertyacserék csőstül,fárasztó és költséges volt!
a koszos gyertya lehet... mert ugye tegnap ugyanazt csinálta mint előző nap, nem indult reggel. Hagytam...d.u. pöc-röff... Szép bemelegedett a motor, és kiváncsiságból ráhúztam a szivatót, micsinál. Akkor is durrogott. Szerintem bedzsauváztam a gyertyát, és ezt köpködte reggel. (most így felébredve bent a melóhelyen erre gondoltam) Attól függetlenül, hogy járt a motor kocsival jöttünk, mert Kinga épp kifele tart a felfázásból.
Remélem minden Oké lesz.
Minden jó tanácsot szívesen fogadok
Mégegyszer köszi!
MAjd azért ne feledkezz meg róla, hogy a motorhoz ruha is kell ! Bakosi kolléga is annak köszönheti az életét. (nameg, valószínű már oviban is kutyaszarba lépő ember volt a jele, akinek a kezében 4 levelű lóhere volt lópatkóval)
Kűlföldi papírokkal vettem 170.000 Ft-ért.
Papírmunkával kb. 260.000Ft-be lesz.
Kiválóan megy és semmi probléma nincs vele
Egyébként egyszerűnek tűnt ahogy leírtad. Én még nem láttam a motorom karbiját csak a tavaszon a szerelő asztalán szétszedve.
akkor marad egyenlőre a csörömpölés.
Köszönöm előre is!
Esetleg próbáltad már, neked azzal megy? Elvben ilyen kell a 600-asba:
Na tavaszra majd rendberakatom a karbit.