A másik dolog,ezek a kisméretű gyertyák elég hamar benedvesednek,(nem röhögni!)bekoszolódnak és akkor már bizonytalan a szikra.Én felfúrnám a nagyobb gyertyaméretre,csak nem lehet,nem fér el benne nagyobb gyertya.
Kedden nekem se indult el direktben,egy kicsit szivatózni kellett,erre beindult ,egy henger nekem is késik,kell egy kis idő míg elkapja.addig szokott durrogni,mert a benzinke a kipuban sül el.De nem mindig.Ez lehet karbiszinkron,karbibeállítás,vagy akár szelephézag is,én most ha kicseréltetem a vezérműláncot,beállíttatom a hézagot is.
most az előbb kicsit nehezen megtartva az alapjáratot, de hidegben beindult. Durrog. piciket, ritkán. Hőmérséklethez lehet köze ennek is, vagy ez szelep?
Találkoztam már néhány érdekes dologgal,de erre nem gondoltam.Valószínű biztonsági okból csináltak,ha rajta felejti akkor kikapcsolja.Az amerikai exporttermékre szoktak érdekes dolgokat kitalálni.Én lekötöttem mindkét szálat,nekem ne kapcsolja ki egy hosszabb előzéskor,nehogy nem kívánt találkozóban legyen részem!
Turn signal switch "TURN" This model is equipped with self-canceling turn signals. To signal a righthand turn, push the switch to the right.
To signal a left-hand turn, push the switch to the left. Once the switch is released, it will return to the center position and self-cancel after the motorcycle has traveled both about 150 m (490 ft) and for approximately 15seconds. The self-canceling mechanism only operates when the motorcycle is moving. Therefore the signal will not self-cancel while you are stopped at an intersection. The signal may also be canceled manually by pushing the switch in after it has returned to the center position.
Nekem működik, csak sorelőzéskor nem olyan hasznos
na Gyula! Megvan a dilemmánkra a válasz, hogy miért is van több vezeték az index reléhez. Miután a szavaidból, ill. írásodból azt vettem ki korábban, hogy te sem tudod miért volt több vezeték, gondolom a Te FZR-ed sem lövi le az indexet 150 m vagy 15 mp után. Te mint fő elektronikus motorhacker ha jól gondolom elkezdesz agyalni, hogy miért nem, és ha más nem, összedobsz egy kapcsolást, ami kikapcsolja az indexet a bizonyos 15 mp után.
Ja és még annyit, hogy az indexrelés témához, hogy azért jön ki belőle ki a plusz két vezeték, mert ugye 150 méter vagy 15 mp után lekapcsolja az indexet ha nem vagy álló helyzetben.
köszönöm. Biztosan jó a feszszab, bár sajna kipróbálni a korábban részletezett gyújtás hiba miatt nem tudtam.
AZ a baj tudod, hogy unokaöcsém se foglalkozik vele, én meg ugye miért tenném komolyan !? Gondolhatod. áll a motor a garázsban cspaszon, bent a házban meg a frissen fényezett idomok a szerény tetején... Fekete-bordó lett. Nagyon zsivány.
Most tettem szert egy FZR 600-as vasra.
Sajna visszapíllantó nincs rajta ...
Már mindenhol kerestem,de sehol nem találok hozzávalót.
Tud valaki segíteni?
Sziasztok!Nagyon sürgős segítségre lenne szükségem nekem van egy Yamaha Fzr-600-asom 1992 évjárat genesis és kellene nekem hozzá egy feszabályzo nagyon sürgősen minél előbb tudnátok esetleg segiteni nekem régeben beszéltem valakivel ezen az oldalon és kinált nekem feszabályzot olcson olyat amit ő csinált de mindegy csak segitsetek ha tútok jo előre is kőszőnőm segitségeteket fontos aránylag meg fizethető áron
Köszi az infót,de ezért nem kellett volna parlamenti vitát kezdeményezni.Azt én is láttam,hogy a harang alá kell tenni,a képeken meg nem látszik a pontos alakja.Thomasnak rossz hírem van:Ami gyújtásvezérlőt építeni tudok az megszakítós,optikai,vagy mágneses jeladóval üzemel és fixpontos gyújtás,előgyújtásszabályzást nem tud.A motoromban is csak meghajtóként,tehermentesítőként funkcionál,az eredeti modul vezérli.A Gilerának(és az FZR-nek is)még tekercses jeladója van,az ehhez való vezérlő áramkört már nem lehet beszerezni,(2006-os katalógban láttam utoljára)kiment a divatból.Ezért írtam korábban is,hogy aki hosszabb távra tervez együttműködést a motorjával,az szerezzen be tartalék gyújtásmodult,mert már nem lehet replikázni!Vagy a jeladót is cserélni(átalakítani) kell,de az se egyszerű.Thomas,bontásból kell trafót és gyújtásvezérlőt szerezned,itt a Gilera fórumon,vagy vaterán kérdezd meg Szacsomotor-t ő foglalkozik Gilera bontással.A fesszabályzónak jónak kell lennie ha jól kötötted be,csak gyújtás nélkül persze töltés sincs,de van másik ha kell,postafordultával cserélem.Akinek van eladó 3HJ gyújtásmodulja az szóljon,mert nekem csak 3HE van,és azzal nem úgy megy a gép.
Köszi a címet Már be is rendelem
Állítólag Öhlins mint a közép rugós tag.
De szereintem más mert én semmien márka jelzést nem találtam rajta.Majd holnap jobban meglesem.
Turn signal switch "TURN" This model is equipped with self-canceling turn signals. To signal a righthand turn, push the switch to the right.
To signal a left-hand turn, push the switch to the left. Once the switch is released, it will return to the center position and self-cancel after the motorcycle has traveled both about 150 m (490 ft) and for approximately 15seconds. The self-canceling mechanism only operates when the motorcycle is moving. Therefore the signal will not self-cancel while you are stopped at an intersection. The signal may also be canceled manually by pushing the switch in after it has returned to the center position.
Nekem működik, csak sorelőzéskor nem olyan hasznos
Tükröt náluk találsz: http://kelomotor.hu/ - Termékek - Tartozék -Tükör - TK-012 ha újban gondolkodsz.
AZ a baj tudod, hogy unokaöcsém se foglalkozik vele, én meg ugye miért tenném komolyan !? Gondolhatod. áll a motor a garázsban cspaszon, bent a házban meg a frissen fényezett idomok a szerény tetején... Fekete-bordó lett. Nagyon zsivány.
Most tettem szert egy FZR 600-as vasra.
Sajna visszapíllantó nincs rajta ...
Már mindenhol kerestem,de sehol nem találok hozzávalót.
Tud valaki segíteni?