Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kukacoskodó.(és mi van 3,25 fok felett? )
Egyébként már nem fáj és jó,akkor legyen lapka.(de akkor sem az)
akkor semmi baj, mert ilyen sebesség mellett már elpárolog minden anyag és tiszta maradsz
ne viccejé má a kocsim is jobban megy hidegben anno sokat jártam 1,8-as Forddal, az alábbi megfigyeléseim voltak: 1, 5 fok alatt többet fogyaszt; 2, 5 - 25 fok között jól megy és jól fogyaszt; 3, 25 fok fölött észrevehetően gyengül.

Ez mind a levegő sűrűsége miatt van ahogy fogfájós-lapkás professzor is leírta, csak én nem olvasom el me hosszú
csak annyit fűzök hozzá, hogy az alapjárati rendszer mindig szállít benyát, csak egy bizonyos fojtószelep-állástól már nem domináns
bal oldalon nem a generátor van? holnap megnézem
egyébként pihent kicsit a lemerül aksi, meg a hőmérséklet cseppet emelkedett a mobilgarázsban is, és láss csodát. pöc-röff. Most töltöm az akkut (reggel még azt sem tudtam volna, mert a hosszabbítók kint voltak a háznál.) Jelentem a közlekedő rész is piros lett !
őszintén... Odamegyek, hogy ez fos.. (tavasszal csinálta) mit mond?
Olyan magasról szarik a fejemre, hogy a fejemre érésekor eléri a kupac
az első kozmikus sebességet, amivel már a föld lékkört is el lehet hagyni. Így jártam. Ezt most beszívtam. Majd legközelebb résen leszek.
Megyek fűnyírni.
Szétszedés nélkül annyit tudsz tenni hogy a benzincsavarokon megnézed hogy mennyire vannak kitekerve.(a gyári érték 2,5-3 fordulat)
Minél kijjebb tekered,annál több benzint adsz,befelé értelemszerűen fordítva.
De ha nem tudod hogy mit csinálsz akkor inkább ne b.szogasd hanem reklamáld meg a gyereknél aki beállította.
(ilyen f.szságot meg ne mondjon hogy a szivatót ne használd)
Mint már arról Bagoly is panaszkodott(jogosan)egy karburátort(pláne négyet)beállítani elég sz.rakodós munka,ráadásul nagyon sok időbe kerül.
Itt-ott egy kis kopás és már fel is borult az egész elmélet a gyári értékekről,hiába van minden oda állítva.
Ezért egy szervizben senki sem fog órákat(napokat) b.szakodni a beállítással,mert azt az időt egyszerűen nem fogod megfizetni,ezért beállítják annyira pontosan amennyire lehet és ennyi.(egyébként az újabbakat sem egyszerűbb beállítani mint ezeket,kivéve az injektorosokat)
ritka agyafurt egy mukesz volt aki ezt kitalálta... Vajon a feltalálóról lett elnenvezve? Karburátor Géza !
akkor kellene állítani a benzinen. Az valamelyest segítene. Ezt magam megtudom tenni, anélkül, hogy szét kellene szedni a karbit? Vagy ha ezt megteszem, akkor még ennyire sem fog indulni (induláshoz kevés lesz a benzin)?
Vagy van most ősszel már neki kezdeni? Ez a többlet benzin most a tél felé közeledve még jól is jön, nemde?
Tehát a többlet benzinhez(ami nálad van)a hidegebb levegőben lévő "többlet" oxigén segíti az égést,ezért nem veszed észre annyira "hidegben" a dadogós jelenséget mert hasznosul a plusz benzin is,míg melegben egyszerűen nincs elég oxigén a "tökéletes" égéshez.(a levegő ritkul de a benzin nem lesz kevesebb)
A levegő sűrűsége a hőmérséklet csökkenésével növekszik.
Azonos mennyiségű de hidegebb levegőnek magasabb a sűrűsége,ezáltal az oxigéntartalma is magasabb,amivel az égés paraméterei javulnak.
Ezért alkalmaznak a turbófeltöltésű motoroknál intercoolert(azaz töltőlevegő visszahűtőt)hogy a feltöltő által a sűrített(és ez által a nyomás hatására felmelegedett,tehát ritkább)levegőt minél jobban visszahűtsék.
na akkor amit én leszűrtem:
szar a karbim beállítása. A yamaha méregdrága szerelőjét jobb ha elfelejtem, mert fingja nincs a karbihoz. (Gondolom a vatta új gépen pöttyet könnyebb a beállítás) És, hogy egyenlőre minden így marad, mert csóró vagyok. És hogy jön a képbe a környezeti hőmérséklet? Miért megy SOKKAL jobban 15 fokban, mint 22-ben?
Olyankor felhúzod azt a dugattyút amelyik addig lezárt egy furatot,aminek a vége az úszóházban van,tehát indításnál plusz üzemanyagot adsz az indításhoz,mert hidegen a benzin nem párolog olyan jól mint üzemmelegen,ezért a benzinpára lecsapódik a szívócső hideg felületén.Ezt tudod a dúsítással kompenzálni.
Ha Neked szivató nélkül is beindul,akkor valahonnan mégiscsak megvan az a plusz mennyiség ami az indításhoz szükséges,viszont ezt üzemmelegen is megkapja,mert ugye nem tudod lezárni,tehát benzinfelesleggel dolgozik a motor.Ez lehet nem jól záró szivató dugattyú,vagy magas benzinszint,vagy a súbertű van túl magasra emelve.
Negyedgázig dolgozik az alapjárati rendszer is és már a kiegyenlítő furatokon is megy üzemanyag a súbertű mellett is.
Ekkor sokall be a benzintől és kezd el dadogni 3-4ezerig.Ez felett már csak a súbertű mellett megy benzin viszonylag nagyobb levegőmennyiség mellett,itt már az alapjárati rendszer nem szállít benzint,ezért itt már nem dadog.
Na valami ilyesmi lehet.
Az mondjuk lehet hogy baj hogy ezek 600-asé De ha bárkinek kell oldalidom nekem van!
Sztem tudok segíteni Van oldalidomom!
Még valami ami most nekem talán kicsit fontosabb a szivatóproblémánál... Tegnap sikeresen megfektettem a motort egy kanyarban, ahol fel volt hordva rengeteg kis szutyok kavics én meg nem figyeltem eléggé! Na de mind1, nem is ez a baj, hanem az, hogy bal oldali olajdekni+bal idom kellene a paripának Most pont azon agyalok, hogy lehet, hogy keresni kéne egy 400as bontott vasat és annak talán jó a deknije is meg az idomszettje is az én gépemre... Ezzel kapcsolatban estleg van vkinek tapasztalata?Vagy át kell kicsit alakítani, hogy meg lehessen oldani? Minden építő jellegű választ elfogadok, meghallgatok, mert se időm, se pénzem nincs most Japánból rendelni egy eredeti olajdeknit a Yamaha nagyszervízen keresztül... Előre is köszi!

Ja de persze még a szivatóprobléma is megoldásra vár...
ábrus tanárúr. Lehet javítani a kettesér?
jaja. Vagy pöc röff, vagy szenvedés, sokszor míg lenem merül tökig az akku (lásd ma reggel)