na de nekünk még mindég jobb dolgunk van hozzád képest( mi nekünk ez tiszta hawai) , és nem is tudom miért is nyavajgok mikor a fogoroshozom is motorral mehettem.
ezek az értelemes nagytudásu orvosok szerint törés nincs csak az inszalagok meg az izületek nagyon összezuzodtak meg a térd feleti izomréteg az most ugy néz ki mintha kondiznák és nem hajlik be az a baj vele ,hogy motorra ülök e hát az nem csak alábam hanem ,hogy elkészül e a motor a tervek már itt vannak a fejemben fekete váz , arany színü fék konzolok, 2 szemü lámpa lesz rajta és nagyon gyilkos kinézetü lesz mondjuk most is majdnem gyilkos volt szó szerint
kösszi a lábam nem valami jól van 3napja eldobtam a mankót mert ugye nekem már az nem kell asztán máma meg már alig tudok lábra álni tele a cipőm már mindenel nagyon vigyázzatok magatokra a legtisztább ha autó se elöted se utánad nincs
NEM!
NEM LAP ALAKJA VAN!
Egy lapot rá tudsz húzni a szelepszárra?
(ki.aszott fogorvos jól megkínzott és megy ki az érzéstelenítő úgyhogy ne vitatkozz velem)
Most figyeljen az összes lapkamániás!
AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
A lapkát ami egy pénzérmére hasonlít,az emelőtőke tetején lehet kicserélni és KÖZVETLENÜL EZT nyomkodja a vezérműtengely bütyök.(ez cserélhető vez.tengely kivétel nélkül)
Mivel különböző a vastagságuk,ennek a cseréjével lehet változtatni a szelephézagot.
Na,AZ FZR NEM ILYEN!
Ebben a hézagoló betétet a zárt tetejű emelőtőke(igen,az a kupak a képen) ALÁ a szelepszár végére kell tenni,(igen,az a kis bizbasz ami meg van számozva és NEM HASONLÍT EGY KICSIT SEM A LAPKÁHOZ MERT NEEEEEM! AZ)
tehát szelepszár--erre a hézagoló betét--erre a fényes kupak és ezt nyomkodja a vez.tengely bütyök.
Ezért ha itt szelephézagot akar valaki állítani,akkor meg kell mérni a hézagot--ki kell venni a vez.tengelyt--kivenni az emelőtőkét--levenni a hézagoló betétet--megnézni rajta a számot--és a táblázat sorait és oszlopait használva már látja is hogy milyen számú betét kell bele ÉS KURVÁRA NEM ÉRDEKLI HOGY MEKKORA VOLT A GYÁRI BETÉT!
TEHÁT ISMÉTELJE VELEM MINDENKI HANGOSAN:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
MÉG EGYSZER:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN.(a hétszentségit neki)
kanyarban gyorsítani kell !
Motoros pozitívum... Az egyetemre nem engednek be kocsival, csak ha 180 Ft-ot perkálok óránként (holnap előadás reggel 8-től este 6-ig) Viszont a portás bácsi aszonta, hogy ami a sorompó mellett befér annak ingyéé van. Legyen az bicikli, roller, robogó, vagy motor.
,,,, is!
NEM LAP ALAKJA VAN!
Egy lapot rá tudsz húzni a szelepszárra?
(ki.aszott fogorvos jól megkínzott és megy ki az érzéstelenítő úgyhogy ne vitatkozz velem)
AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
A lapkát ami egy pénzérmére hasonlít,az emelőtőke tetején lehet kicserélni és KÖZVETLENÜL EZT nyomkodja a vezérműtengely bütyök.(ez cserélhető vez.tengely kivétel nélkül)
Mivel különböző a vastagságuk,ennek a cseréjével lehet változtatni a szelephézagot.
Na,AZ FZR NEM ILYEN!
Ebben a hézagoló betétet a zárt tetejű emelőtőke(igen,az a kupak a képen) ALÁ a szelepszár végére kell tenni,(igen,az a kis bizbasz ami meg van számozva és NEM HASONLÍT EGY KICSIT SEM A LAPKÁHOZ MERT NEEEEEM! AZ)
tehát szelepszár--erre a hézagoló betét--erre a fényes kupak és ezt nyomkodja a vez.tengely bütyök.
Ezért ha itt szelephézagot akar valaki állítani,akkor meg kell mérni a hézagot--ki kell venni a vez.tengelyt--kivenni az emelőtőkét--levenni a hézagoló betétet--megnézni rajta a számot--és a táblázat sorait és oszlopait használva már látja is hogy milyen számú betét kell bele ÉS KURVÁRA NEM ÉRDEKLI HOGY MEKKORA VOLT A GYÁRI BETÉT!
TEHÁT ISMÉTELJE VELEM MINDENKI HANGOSAN:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
MÉG EGYSZER:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN.(a hétszentségit neki)
Motoros pozitívum... Az egyetemre nem engednek be kocsival, csak ha 180 Ft-ot perkálok óránként (holnap előadás reggel 8-től este 6-ig) Viszont a portás bácsi aszonta, hogy ami a sorompó mellett befér annak ingyéé van. Legyen az bicikli, roller, robogó, vagy motor.