Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én tavaj tavasszal cseréltem le egy Peugeot 307 HDI-t egy Ford Focus Tdci-re,persze használt autó kereskedőnél és a Peugeotban volt 195 000 Km.Egy hét múlva megnéztem a neten az autót és 140 000 Km-rel árulták.
A Fordban volt 48 000Km,de szerintem volt benne vagy 70-80 000Km.Ezt a gumik állapotából gondolom,mert cserések voltak.
A lényeg,hogy én ha használt gépet veszek,mindig cserélek rajta olajat,összes szűrőt és autónál vezérműszíjat.
Ja,és jól meg kell nézni vétel előtt.
Ez van ez a MAGYARVALÓSÁG!
csak 400-ashoz van, sorry
meló után megnézem
Mi is vettünk egy kocsit kereskedésből kb 2 éve.
Ott is mondta az kereskedő most volt az egész kocsi felülvizsgálva mindent átnéztek rajta a szervizben.
Jó rá 2 hónapra mentünk a mátrába és valami csörgés jött elő a kocsiból pár km-re elvittük egy szervizbe ahol kiderült hogy a váltóba egy csepp olaj sincs ami nálunk biztos nem folyt el és kiment az egyik csapágy
Az nincs.
van valakinek FZR250 szervizkönyve? itt egy hajtórúdcsapágyat elfogyasztott ismerősi motor és kéne egy-két nyomaték érték.
Mi bajod a Tescós olajjal?Én is azt használom már hat éve.(és akciósan 2100 Ft)
egyébként is.. használt autó vásárlásnál az az első, hogy olajat cserél az ember. A hazajutás az egyetlen rizikó ilyenkor.
Olajcsre muszály. Állítólag (cimbi a kettes suzukiján ezért hagyta elbukni a gart inkább) úgy cseréltek a suzukiban olajat a szakszervízben, hogy a csóka letekerte az olajszűrőt (olajteknő csavarja benn maradt, csakúgy mint az olaj betöltő kupakja) a kupak egy kis ráhatással volt a hideg motornál kitekert szűrőnél az olaj folyására. lassan, és viszonylag kevés csorgott ki. Betekerte az új szűrőt, letörölgette, és másris megspórolta a teknőben maradt olajat. MA a mukesz megcsinál napi 8 olajcserét, már összejött neki egy 10-es mellékes a megsórolt olaj eladásából. És tudják micsinálnak, mert tisztába van vele, hogy garancia időn belül ez még nem okoz gondot. Csaképp a (példa kedvéért) 500 e km-re tervezett motorból el fog fogyni az erő 150 ezernél. Amikoris már tuti nem garos, és valószínű már megvolt 1-2 rendes olajcsere is, tehát lehetetlen bizonyítani a turpisságot. Tipikus magyar mentalitás. Ugyanez a magyar hozzállás mikor a csóka megvesz a teszkóban 5 liter olajat 2500 Ftért. Az iszonyatosan fantasztikus olajat beletőti a verdába, és csodálkozik, hogy fele annyi lesz a blokk élettartama.
olajszintről jut eszembe,egy ismerősöm vett tavaly itt Szegeden egy használt,de jó állapotó Feliciát.A kereskedő azt mondta átadáskor,friss olaj van benne,a többi is jó,átnézve a kocsi.Aha:Békéscsaba előtt már nem vette be az ötödiket,de sikerült még vele elvergődni a benzinkútig,de olajat nem tudtunk bele tölteni,mert a Felicia váltóján nincs olajtöltő nyílás!Egy óra múlva ért ki a szerelő,kivette a kilométerspirált,ott lehet bele olajat tölteni.Belenyomott egy csavarhúzót,de az végig száraz maradt,egy csepp olaj nem volt a váltóban!Ha valaki járművet vesz,ne higgyen az eladónak!
Ja ja. 3000 pénz egy liter, jónak tűnik, csak borzasztóan szar íze van , nem ez az édes
Van olyan fagyálló ami szulfátmentes vagy milyen. Piros színű az nem kezdi ki az alu.-t. Én is le akarom cserélni olyanra valamikor, már évek óta, egyszercsak...
ugyancsak suzuki, új autó átadó ember mutogatja a kocsit: "az olajszinttel nem kell foglalkozni, ha baja lesz a motornak a suzuki ad másikat". És ezt szó szerint! Nem volt kedvem vitatkozni a kárenyhítési kötelezettségről...
Helló

Valaki le tudná írni, hogy a karbiban a súbertűt hogyan kell állítani.(a szét szerelés folyamatára lennék kíváncsi, ha képekkel tudná valaki illusztrálni az még jobb lenne!)
Ezért kell két-három évente fagyállót cserélni.Kb:ennyi idő után savas kémhatásúvá válik és megzabálja a fém alkatrészeket.A szervizek nagy részében a sok szakember értetlenkedik hogy minek azt lecserélni,megmértük és jó!Megmutatta apám a gépkönyvet a birkának hogy itt van b.meg olvasd el hogy gyári előírás,erre ő simán lehülyézte a gyártót hogy ők sohasem szokták cserélni ha tiszta.(Suzuki márkaszervíz)de több helyen is eljátszották ugyanezt.(ezért én szoktam csinálni az ilyesmit)
A fékolajnál dettó nem vágják hogy miért kell két évente cserélni.
Üdv!
Valaki szerelt már FZR600-ra bukógombát vagy valamilyen védelmet ami esés esetén enyhiti a károkat?
boy
az igen!ezt nem is tudtam!asszem emgnezem majd az enyemet is,nehogy megsz.pjam:)
Nem véletlenül van itt a blokkban vasból a szivattyúlapát,tudták ezt a kis japánok!Először csodálkoztam mikor megláttam,de így már érthető.
Beraktam a fiókba a pipákat,ha kell, megvannak.
A felső tető lyukadt ki a csőcsatlakozásnál.Betekertem teflonszalaggal,a csövet feltoltam teljesen a bilincset pedig kitoltam a cső végére,most éppen elmegy.Húsz év alatt szépen kiette az alumíniumot,a fagyálló.Ladánál is megeszi egy idő után az alu szivattyúlapátokat!
hello!
sry,h nem mentem erte,de nem volt idom.belefogtam egy kis mellekesbe,es most azt pengetem ezerrel.
egyelore hanyagolom a pipatemat. majd kesobb,ha ez lecsitul.
amugy mi tortent,h kilyukadt a thermosztathaz?
Lemaradt hogy 600-hoz kell!
Srácok,nekem is kellene alkatrész,kéne egy termosztátház alsó és felső fele,a többi nem,csak a ház lyukadt ki.Egy indexkapcsoló betét is kell(amit a fém kapcsolókar tologat)mert az meg hol kapcsol,hol nem.Ha van valakinek eladó az jelentkezzen,köszi.
azért sok nyominger van
Menj le a lap aljára és kattints a GYIK feliratra. (hát ez van)